2013-01-22, 23:19
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provisional
Han är polare med en av dem dömda. Stoppades i samma bil som honom en gång där han hade en massa mobiler som tydligen användes som rånlurar, det har jag iaf för mig.
Själva telefonerna fanns inte i bilen men däremot ett kvitto på en av de telefoner som användes under rånet.
Citera
2013-01-23, 02:37
Medlem
Fattar inte hur dom här killarna som va inblandade i de här ens umgås med reza när han e en gol BÖG !
Kanske därför dom flesta sitter nu!
Citera
2013-01-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetallt121
Fattar inte hur dom här killarna som va inblandade i de här ens umgås med reza när han e en gol BÖG !

beretta mera om rezas gol
Citera
2013-01-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Själva telefonerna fanns inte i bilen men däremot ett kvitto på en av de telefoner som användes under rånet.
Jaha okej då förstår jag

Citat:
Varför är han "gol bög" ?
Menar du inte golbög ?
Citera
2013-01-24, 01:13
Medlem
Han golade när han stog som vakt i Uppsala å hamnade i jidder med nån kurd som blev nekad i dörren som sen kom å skjut han i benet!! Han kom undan men torskade senare för att reza golade ner han på polis förhör och i rätten!! Tror killen fick 2 år för grov misshandel..
Citera
2013-01-24, 02:59
Medlem
Citat:
Han golade när han stog som vakt i Uppsala å hamnade i jidder med nån kurd som blev nekad i dörren som sen kom å skjut han i benet!! Han kom undan men torskade senare för att reza golade ner han på polis förhör och i rätten!! Tror killen fick 2 år för grov misshandel..

Är Reza ens kriminell, för att du kallar han golbög?
Att inte gola gäller bara kriminella väl? VA?

Om det sker en bilolycka och en bilist kör över din morsa som dör, och du hinner se bilisten och hans signalement, vad gör du då? Börjar du kanske leta på facebook och försöker hitta honom? Letar du i skolkataloger? Eller pratar du med polisen? Golbög va
Citera
2013-01-24, 03:10
Medlem
Citat:

Ja gola kan man på olika sätt göra

Vad sa du nu då

"Meriterad och välkänd" fotbollspelare leasar bilar åt kriminella
Visningar: 106 350
Postat av vetallt121
De e José!!! å dom han hjälp med att stå på...

De e José!!! å dom han hjälp med att stå på bilarna, dom heter gibbo en svart kille från Enskededalen och den andra heter sirwan en kurd från Tensta!!!
Senast redigerad av bus 2013-01-24 kl. 03:13. Anledning: La till en rad
Citera
2013-01-24, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bus
Ja gola kan man på olika sätt göra

Vad sa du nu då

"Meriterad och välkänd" fotbollspelare leasar bilar åt kriminella
Visningar: 106 350
Postat av vetallt121
De e José!!! å dom han hjälp med att stå på...

De e José!!! å dom han hjälp med att stå på bilarna, dom heter gibbo en svart kille från Enskededalen och den andra heter sirwan en kurd från Tensta!!!

Hahaha ska du säga att de e gol att säga att José har hjälp sina barndomvänner med en finnans på en bil haha!!! Eller att sätta nån på 2 år sen springa runt i Sthlm å spela gangster ni här på Flashback får avgöra de !
Citera
2013-01-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik123
Är Reza ens kriminell, för att du kallar han golbög?
Att inte gola gäller bara kriminella väl? VA?

Om det sker en bilolycka och en bilist kör över din morsa som dör, och du hinner se bilisten och hans signalement, vad gör du då? Börjar du kanske leta på facebook och försöker hitta honom? Letar du i skolkataloger? Eller pratar du med polisen? Golbög va

Men vad snackar du?? Bil olyckor å grejer han hänger med Stockholm elitens kriminella dom som står för 90% av dom stora rånen!! Och ja han e kriminell!! Behöver inte gå in på detaljer men alla som e från Sthlm vet vad jag pratar om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-01-25, 00:13
Medlem
Duckks avatar
Dags för en dokumentär (möjligen P3-dokumentär) som skulle sammanfatta allting känner jag
Citera
2013-01-25, 00:58
Medlem
Citat:
Men vad snackar du?? Bil olyckor å grejer han hänger med Stockholm elitens kriminella dom som står för 90% av dom stora rånen!! Och ja han e kriminell!! Behöver inte gå in på detaljer men alla som e från Sthlm vet vad jag pratar om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är från stockholm och jag vet inte vad du pratar om. Han är en UFC fighter just nu, berätta vad han gör som är kriminellt eller hållkäften. Han umgås säkert med folk som han anser är hans vänner, de kanske är kriminella gör rån bax osv, gör han det också? Tydligen så accepterar "stockholms elitens kriminella" hans gol för de umgås med han.
Citera
2013-01-25, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik123
Jag är från stockholm och jag vet inte vad du pratar om. Han är en UFC fighter just nu, berätta vad han gör som är kriminellt eller hållkäften. Han umgås säkert med folk som han anser är hans vänner, de kanske är kriminella gör rån bax osv, gör han det också? Tydligen så accepterar "stockholms elitens kriminella" hans gol för de umgås med han.

Då vet du inte ett skit! Jag tänker inte säga vad han sysslar med för då skulle jag liksom "gola" ner han!! Men du måste ju va vän med han efter som du värkar bli så upprörd eller så e du hans kille för till och med dom ryktena går om han, att han e homo! Men tillbacka till de hela JAAA han e Golare och vad jag sa va " fattar inte hur Sthlm elitens kriminella an umgås med en Golare " dubbelmoral !!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in