Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Säg mig, när man är en rättshaverist och lite smågalen, märker man då det själv eller uppfattar du dig som helt normal?
Hej Arkie
Med tanke på att du säger dig vara polis så undrar jag varför du uttrycker dig nedsättande om min person. Sådant skapar inte någon god kontakt med oss medborgare.
I ett tidigare inlägg har jag redovisat att jag gärna hjälper polisen och det var inte enda gången.
https://www.flashback.org/showpost....postcount=9490
Borde inte ni inom Polisen uppskatta det?
För över 10 år och just i Angered så träffade jag en granne "dagligen" som arbetade vid polisens "socialjour" och som för övrigt var bland de första som såg den mördade Hron. Trots det och alla andra fruktansvärda händelser han hade varit med om så uttryckte han sig inte ens i närheten av det förakt du visar mig.
På vilket sätt är jag rättshaverist ?
Vilket rättsligt beslut har gått mig emot i det här eller annat jag kommenterat?
Jag vet inte ett enda.
Titta på Thomas Quick som har en ung och lovande advokat, Thomas Olsson, från Silberskys advokatbyrå. Dömd på vad som nu verkar vara olaga grund och/eller utan grund där åklagare, polis och rättsläkare bär ett stort ansvar.
Skulle du häva ur dig rättshaverist angående även den klienten för Silberskys advokatbyrå.
Leif Silbersky är advokat för en av de häktade i Helikopterrånet och jag anser att hans klient kan ha varit målet för ett olaga frihetsberövande.
På vilket sätt är jag galen ?
Har du någon medicinsk grund för en sådan anklagelse eller är det ordinär polisjargong när poliser vill spy galla över någon?
Vore tacksam för ditt personliga svar och skulle det vara så att du blivit beordrad i tjänsten att spy galla över mig så skulle jag vilja ha din chefs svar, då det ju då inte vore ditt ansvar, utan du bara lydde order.