2009-09-30, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Vem i tråden ska bli först med nyheten om resultatet av häktningsförhandlingarna?
Jag! Samtliga fyra häktades. Ni hörde det här först!
Citera
2009-09-30, 13:43
Medlem
Gretchans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carin Götblad
Eftersom han har gjort sig omaket att bemöta de två första negativa ser det nästan mer ut som mental kollaps än ett regelrätt bedrägeriförsök.
I försäljningshistoriken ser det dock ut som han har en god varukran - allt tycks vara obruten förpackning.

De affärer han fått bra betyg för är väl nästan alla under 100-lappen, medans de han fått inte så bra betyg för är priset lite högre.

Mycket obrutet, och många kompisar eller alias som skrivit positiva omdömen?
Citera
2009-09-30, 13:46
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koios
Jag! Samtliga fyra häktades. Ni hörde det här först!

Kvalificerad gissning, men vi lär nog få vänta en stund till tills det är offentligtgjort.
Citera
2009-09-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Kvalificerad gissning, men vi lär nog få vänta en stund till tills det är offentligtgjort.
Jo, jag vet. Men jag tänkte att åtminstone Aftonhoran skulle gå på det.
Citera
2009-09-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Plus att jag inte tror att man är så 'gullig' i sina SMS efter 18 bast ihop, eller?

Jag och min sambo har varit tillsammans i 15 år och visst använder vi (och dom flesta skulle jag säga) fortfarande ett ödmjukt språk till varandra. Jag ser inget konstigt i det sättet sms:en är skrivna på.
Däremot är det konstigt (tycker jag) att han skriver det sista "jag jobbar fortfarande", man brukar väl avsluta med ett "godnatt sms" snarare än att skriva ett nytt halv tre till någon man vet sover. Men, det behöver inte vara så konstigt iof.
Nu tror jag hur som helst att han är skyldig men om man ska analysera sms:en ser jag inte så stora konstigheter faktiskt.
Citera
2009-09-30, 13:56
Medlem
egots avatar
P.k.

någon av kvällstidningarna har träffat peter karlsson, tyckte jag mig se på senaste löpsedlarna.

någon som vet mer?
Citera
2009-09-30, 13:57
Medlem
Chilliemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc1235
Jag och min sambo har varit tillsammans i 15 år och visst använder vi (och dom flesta skulle jag säga) fortfarande ett ödmjukt språk till varandra.

Jag håller med om att det "gulliga" språket som används inte behöver ha någonting över huvud taget att göra med om han är skyldig eller ej. Däremot tycker jag att tiderna och vad han skriver gör att det känns ganska uppgjort.
Citera
2009-09-30, 14:01
Medlem
Tantaloras avatar
Helt rätt!
Moderatorn rensar OT i rasande takt.
Chatt, oneliner, trams och roliga bilder (som ni kan posta i humor istället)

/Mod
Citera
2009-09-30, 14:12
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falentia
Låter inte rimligt, nej. Men å andra sidan verkar serbisk media vara ett steg före vår media så man ska nog inte utesluta något förens vi har fått ett officiellt uttalande .
nej de menar inte att det VAR euro sedlar, utan spekulerar värde på rånbyte motsvarande i euron, eftersom alla i serbien vet vad € är värt, till skillnad från SEK
Citera
2009-09-30, 14:22
Medlem
One down, three to go!
Citera
2009-09-30, 14:24
Medlem
Är det bara jag som sett att det finns en Bojana Mitic-Zivkovic på facebook? Har inte facebook så jag kan inte logga in. Är det här Goran Zivkovic (doldisen) kommer in i bilden? Gift med "cat woman"!

Om helikopterrånet var som hämtat ur en film så är ju storyn kring Pink Panthers-bruden Bojana ännu mera Hollywood. Smash & Grab juvelstöld i Dubai för 20 milj. På nåt sätt ser jag framför mig en läderklädd Catwoman som sparkar sönder rutan med sylvassa stilettklackar och langar upp vinkelkap & sprängmedel ur handväskan. Att vissa påstår att helikoptern skulle dumpats för en motorcykel gör ju inte direkt storyn mindre sexig.

Jag har tidigare påpekat vilket allvarligt brott G4S-rånet var mot allmänheten. Stjäl man däremot juveler från oljebaronernas Förenade Arab Emiraten i storhetsvansinnets Dubai, ja då kan jag bara hålla på rånarna.

På nåt sätt hoppas jag att inte den här 28-åriga kalaspinglan åker fast, även om jag hatar organiserad brottslighet.
Citera
2009-09-30, 14:24
Medlem
Citat:
- Mycket jobb här. Älskar dig!
Vid 18-tiden kom ett sms:
- Jag sitter här och skriver så fingrarna blöder. Jag saknar dig jättemycket.
Vid 22 kom ytterligare ett sms, berättar hon:
- Jag är kvar på jobbet och jobbar på så gott jag kan.
- Men det visste jag ju sedan tidigare, berättar hon.
Vid halv tre - knappt tre timmar före kuppen mot värdedepån - skickade han ett sista sms:
- Jag jobbar fortfarande

Frågan är om hon har skickat några sms, någon som vet?
Jag menar då skulle det ju finnas en förklaring varför han skickar "jag jobbar fortfarande" kl, halv tre på natten...
Alltså om hon typ har skickat o frågat: "Vad gör du, kommer du inte hem?" eller så.
Annars så känns det VÄLDIGT skumt (vilket det delvis gör i vilket fall iofs).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in