2009-09-28, 14:48
Medlem
zenmurons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st_gemyts
Hur kommer David Bielkheden in i bilden, har god kännedom om honom, är han fast oxå eller menar du att han bara är kampsportkamrat med reza

Bielkheden tränar ihop med/är vän med Reza. Men är inte på något sätt misstänkt.
Citera
2009-09-28, 14:49
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Om nu svensk polis verkligen fick så mycket information från Serbien så borde man gjort gripanden mycket fortare? Dessutom borde aldrig polisens helikoptrar lämnats så obevakade.

Ska bli intressant att höra polisens förklaring när det hela är uppklarat.
ja vi får väl höra vad Götblad har att säga när hon har nyktrat till, är ju fan skandal om det stämmer att serbisk polis informerat om det här rånet och hon istället prioriterat sitt jävla HBT..
Citera
2009-09-28, 14:50
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starla
Polisen uppgav att man bevakade helikoptrarna och ev. de misstänkta under en längre tid men hade inte råd att fortsätta.
Har du någon källa på detta? I så fall är det otroligt att man inte flyttade helikoptrarna så fort som möjligt. Vilket man gjorde på en gång efter rånet.
Citera
2009-09-28, 14:51
Medlem
Falentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perception
Nämns några namn

http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid310.dbp.asp

A. Djokic syntes till på Goran B.s facebook, om inte mina ögon ljög för mig?
Citera
2009-09-28, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terribleone
Från kommentarerna på politisktinkorrekt:

"43. vän till reza | september 28, 2009 at 14:40

Reza är släppt……"

Det verkar väl mycket märkligt om polisen kan avskriva en person redan dagen efter gripandet, eller? Jag ställer mig skeptisk till uppgifterna.

Men man ska aldrig säga aldrig. Är det ingen här som känner Reza och kan ringa honom och kolla?
Citera
2009-09-28, 14:54
Medlem
RonaldoUtds avatar
http://svt.se/2.22620/1.1706939/serb...ll_ranplanerna

Okej hittade svaret här.
Citera
Medlem
st_gemytss avatar
jobbade i dörren med D.B på en känd stockholm krog för många år sen, langade friskt, låter det dock vara osagt om mer detaljer...
Citera
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Om nu svensk polis verkligen fick så mycket information från Serbien så borde man gjort gripanden mycket fortare? Dessutom borde aldrig polisens helikoptrar lämnats så obevakade.

Ska bli intressant att höra polisens förklaring när det hela är uppklarat.

som supermarine sade. hur skall polisen dölja detta?

några är väl skyldiga, som informatörer eller mer.

sedan det politiska, med att serbisk och svensk polis vetat.

hur skall svensk polis skruva sig ur det här?

tycker att g4s skall ha bättre säkerhet (glaskupol etc.), men nu kan de faktiskt bomba polisen med frågor.
Citera
2009-09-28, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Det verkar väl mycket märkligt om polisen kan avskriva en person redan dagen efter gripandet, eller? Jag ställer mig skeptisk till uppgifterna.

Men man ska aldrig säga aldrig. Är det ingen här som känner Reza och kan ringa honom och kolla?

Ja, det verkar märkligt. När var det Reza greps? Han måste isåfall haft nåt klockrent alibi.
Citera
2009-09-28, 14:56
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Åter igen:
Varför stoppade inte polisen rånet innan, när de kände till planerna och dessutom hade span på flera av killarna?

1. Dom bevakade fel depå, rikskrim hade span på Bromma. Samma depå som vart utsatt förra gången.
2. Stockholmspolisen visste inte ett skit om vad rikskrim höll på med. De hölls utanför, troligtvis för att stockholmspolisen läcker som ett såll..
Citera
2009-09-28, 14:59
Bannlyst
Dom kommer garanterat ha storspan på sig när dom muckar, snuten ger sig inte efter detta dom vill återha pengarna och kommer säkert ha punktmarkeringar efter fänglesevistelsen.
Citera
2009-09-28, 15:00
Medlem
Broskbulles avatar
Nu har Kraftö Vind upptäckt att de hade lagt upp STYRELSE OCH ÄGARE på två platser på sin hemsida och tagit bort AE även på detta stället.

http://www.krafto.se/article.asp?men...53&menuid3=155

Jämför med igår:
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/ae_styrelse-625.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in