Vad tusan är det för belägg på chokladen? Det är inte skrapmärken utan små korn som inte försvinner när jag tar på det. Jag kan smeta ut den med lite våld. Det Ser inte aptitligt ut och jag funderar på om jag ska slänga den? Ser fint ut inuti dock.
Senast redigerad av Yule 2009-09-22 kl. 19:57.
Chokladen är säkert köpt på någon turk-livs? Brukar vara så eftersom chokladen blivit nersmält/fryst ett antal gånger. Turk-livs choklad blir 70% fallen såhär ( i växjö iaf.)
Chokladen är säkert köpt på någon turk-livs? Brukar vara så eftersom chokladen blivit nersmält/fryst ett antal gånger. Turk-livs choklad blir 70% fallen såhär ( i växjö iaf.)
Turklivs? Hahah verkligen inte. Den är köpt på hemköp. Det är Fazer, Bak och Dessert-choklad.
Jag hade krängt det där ändå, åt precis för 30 min sedan en vit-spräcklig lindt-boll. Man måste bara låta det ligga lite i munnen så att den sträva beläggningen smälts bort!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!