Citat:
Ursprungligen postat av HEARTSCHALLENGER
Tydligen ska Oni Ayhun lira på Kruthuset nästa helg, det vore ju inte fel. Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få svar om man sökt "medborgarskap"? Är det många som blir nekade eller är det ett slags skenprocess för att man ska känna sig speciell och utvald?
Brukar gå ganska fort, 2 dagar tops, men de kanske är långsammare om det inte händer något nu i helgen.. Känner iaf ingen som blivit nekad, inte ens de under 20..
Tycker
Kruthuset har gått ner sig lite, man får inte längre gå ut - medför skitlånga toaköer och inte samma fria stämmning - svårare för dem som vill röka nåt annat än cigg i rökrutan också.. Sen har de dessa ständiga medlemsavgifter, hur ofta ska man betala dem igentligen? Priserna 160 sek + medlemsavgift och sen kostar ölen därinna ganska mycket också. Nej usch, det har blivigt alldeles för dyrt och tråkigt. (de har ju inte ens Funktion One ljud att skylla priset på)
Office på lördag hade varitkul, har aldrig varit där dock, 200 sek är dock dyrt men kanske värt, ingen aning då jag inte varit där.
På lördag är det även
Suburbia, denna gång inte på pluto, någon som vet var det kommer va? Jag gissar på färgfabriken? Suburbia gillar jag, 100 kronor för inträdet om man kommer innan 23.30 och man får 3 öl för 100 sek.