2012-08-15, 23:46
Medlem
Imperors avatar
Detta är definitivt fel forum för att hitta seriösa kontakter, ja.
Gå på mer officiella fester och klubbar och se till att lära känna folk. Är ni så socialt inkompetenta att ingen vill lära känna er så är ni heller inte välkomna på festerna...
Själv blir jag så bombarderad med diverse inbjudningar att jag gått ur flera grupper för att slippa. Men så det ju jag som är apan också!
Citera
2012-08-16, 23:35
Medlem
Pm:a gärna info om svartklubbar eller utomhusfester till en kille som är jävligt trött på vanliga krog Stockholm.
Senast redigerad av Berraked 2012-08-16 kl. 23:36. Anledning: .
Citera
2012-08-17, 00:56
Medlem
Imperors avatar
Eftersom Polisen har folk som jobbar med att bevaka och utnyttja detta forum för information och dessa fester är "hemliga" av en anledning så hoppas jag att ni kan förstå varför vettiga människor inte sprider info här! Civarna har bra koll som det är och vi behöver inte ge dem direkt information mer än vad de redan har. Stämpling och förföljelse av folk som lyssnar på "fel" musik är tillräcklig som det är...
Som sagt, gå på rätt ställe och var trevlig mot dem som verkar vara "in the know", vi är inte så svåra att identifiera! Alla andra har knutit kontakter genom att vara ute, visst kan det finnas genvägar, men att tro att man ska få info här är bara dumt.
Citera
2012-08-17, 11:09
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperor
Eftersom Polisen har folk som jobbar med att bevaka och utnyttja detta forum för information och dessa fester är "hemliga" av en anledning så hoppas jag att ni kan förstå varför vettiga människor inte sprider info här! Civarna har bra koll som det är och vi behöver inte ge dem direkt information mer än vad de redan har. Stämpling och förföljelse av folk som lyssnar på "fel" musik är tillräcklig som det är...
Som sagt, gå på rätt ställe och var trevlig mot dem som verkar vara "in the know", vi är inte så svåra att identifiera! Alla andra har knutit kontakter genom att vara ute, visst kan det finnas genvägar, men att tro att man ska få info här är bara dumt.
Du vet om att det går att förmedla information genom privata meddelanden? Jag har hyfsad koll på svartklubbsvärlden och delar gärna med mig om det lilla jag vet här på forumet, men då genom PM.
Citera
2012-08-17, 11:53
Medlem
Imperors avatar
Vad jag menar är att det är omöjligt att veta om DU själv är snut, PM eller inte.
Citera
2012-08-21, 16:37
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Vad jag menar är att det är omöjligt att veta om DU själv är snut, PM eller inte.

På med foliehatten. Tror du på allvar att den handfull människor som jobbar på polisens IT-enhet har så lite att göra att de kan prioritera att leka undercover-rejvare på Flasback i hopp om att sätta dit någon liten svartklubb för olovlig alkoholförsäljning toppat med 3-4 fall av ringa narkotikabrott?
Citera
2012-08-23, 19:35
Medlem
Imperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeamon
På med foliehatten. Tror du på allvar att den handfull människor som jobbar på polisens IT-enhet har så lite att göra att de kan prioritera att leka undercover-rejvare på Flasback i hopp om att sätta dit någon liten svartklubb för olovlig alkoholförsäljning toppat med 3-4 fall av ringa narkotikabrott?

Jag har varit med om tillräckligt många razzior och annat för att veta bättre...
Citera
2012-08-23, 21:05
Medlem
Tar gärna emot PM!
Citera
2012-08-27, 00:38
Medlem
FXHEs avatar
Hörde om folk som blivit visiterade/leggade av civ-snutar på G13 igår, någon som har mer info?
Alltid bra att veta så mycket som möjligt om hur dom arbetar.
Citera
2012-08-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPRK
Tar gärna emot PM!
Detsamma här! Tack!
Citera
2012-09-23, 20:42
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:

Kollar man lite på folket här på forumet så är det ganska lätt att avgöra om någon är polis eller inte.

Så det skulle nästan vara mer säkert att dela info till vissa här, möter du någon ute så vet du inget om han/hon. Här kan du kolla upp i vilka forum delar den varit aktiv och vad den har skrivit.
Citera
2012-09-27, 23:03
Medlem
tuss-i-lagos avatar
Slänger ut en liten trevare: Söker svartklubbar i stockholm som spelar smakfull deep house, gammal fin minimal och liknande med mycket stamp men ändå känsla, kick och snare. Blir för mig oftast för "hårda" klubbar där musikens enda mål oftast verkar vara att vara så hård som möjligt, typ som borta vid Ulvsunda ni vet. Eller "flummiga" ställen, psy är inte heller min grej. Jag vill ha känsla, smak, stamp och lite fulla människor. PM:a mig! Tänk Smallpeople, Soul Capsule, Daniel Bortz, Tom Trago, Mountain People etc.
Senast redigerad av tuss-i-lago 2012-09-27 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in