Jo, det går bra! Äkta vara är ju alltid trevligare än handen och de gångerna som jag har dragit hem ett sprutluder från krogen som har varit skabbigt har jag kört doggy så att jag har sluppit se på hennes ansikte. Däremot så har jag svårt för tjockisar. Då vill inte lilleman stå ordentligt.
Som rubriken lyder, skulle du kunna ha återkommande sex med någon du inte finner det minsta attraktiv?
Jag är tjej och jag kan inte ha sex med vem som helst bara för sexets skull det måste finnas något hos honom som får mig att tända till tusen, annars kan jag lika gärna ta hand om det på egen hand.
Absolut inte. Hon ska vara fin och söt och ha mjuk och len hy och fina ben och rumpa.
Slickade en fet äldre kvinna en gång i en tvättstuga i byggnaden där jag bor. Vi kunde inte gå hem till mig då farsan var där så det blev tvättstugan. Har bara enstaka minnesbilder av det då jag var dyngrak men det är väl min värsta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!