2009-09-26, 09:25
Medlem
Trolldockans avatar
När jag nu tänkte efter ångrar jag ett knull. Inget ons, bara kände mig enormt ensam.
Citera
2009-09-27, 00:11
Medlem
Jag har varit nära, men ångrade mig i sista stund. Hitta på en dålig historia, grät några krokodiltårar och traskade hem. Skönt!
Citera
2009-09-27, 00:19
Medlem
SvaMp_s avatar
Hur definierar ni attraktion? Att man far upp dasen av att ta pa henne, ar man attraherad da?
Citera
2009-09-27, 00:56
Medlem
Bohlingers avatar
Per definition lär det inte gå att ha sex med någon man inte är attraherad av, men om man ser bara till det rent fysiska så finns det vissa jag skulle kunna knulla om jag fick tillfälle trots att jag inte finner dem speciellt fysiskt attraktiva. Detta handlar om straffknull av tjejer som har sådana vedervärdiga själar att jag medelst dominant sex vill känna att jag förnedrar dem och liksom "sätter dem på plats".
Citera
2009-10-04, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Som rubriken lyder, skulle du kunna ha återkommande sex med någon du inte finner det minsta attraktiv?

Jag är tjej och jag kan inte ha sex med vem som helst bara för sexets skull det måste finnas något hos honom som får mig att tända till tusen, annars kan jag lika gärna ta hand om det på egen hand.

Ja, men bara om det är med så lite kroppskontakt som möjligt... Ja, alltså typ doggy style funkar ju lätt.
Citera
2024-09-19, 00:16
Citat:
Som rubriken lyder, skulle du kunna ha återkommande sex med någon du inte finner det minsta attraktiv?

Jag är tjej och jag kan inte ha sex med vem som helst bara för sexets skull det måste finnas något hos honom som får mig att tända till tusen, annars kan jag lika gärna ta hand om det på egen hand.

Vem vill göra våld på sig själv? Det måste finnas kemi.
Citera
2024-10-17, 06:37
Medlem
Citat:

Nej inte spontant om jag ska svara ärligt.
För mig måste det vara någon kemi. Jag gillar tillexempel tjejer från Mellanöstern hållet. Men bara för det så tycker jag inte att alla är snygga och att jag vill ligga med dem.
Annars som du säger, kan jag med ta hand om det hela själv...
Citera
2024-10-17, 07:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
kan du ha sex med någon du inte finner attraktiv?

Men det har nog hänt, och då tänker jag framför allt på när man varit ute och krökat och man fått hem någon som man på fyllan i alla fall tyckte var påsättningsbar. Men som inte direkt höll måttet dan efter utan smink och utan vakuumförpackning som trollade bort valkarna. Men va fan, man är ju inte mer än man, en man som dessutom kunde bli jävligt bakiskåt så det hände nog att Grisstina fick sig en omgång till trots att spyan hängde i halsen.
Citera
2024-10-20, 22:53
Medlem
Findusofelixs avatar
För mig måste någon sorts attraktion finnas till mannen, annars har jag inte lust att ha sex med honom. Vitsen för mig med att ha sex med en man är just att jag är tänd på honom, att något hos honom tänder mig och det är oftast mera mentalt än kroppsligt.
Finns ingen attraktion från mitt håll så gör sig inte min kropp redo för sex, och då ser jag inte varför jag skulle utsätta mig för det om inte varken hjärnan eller kroppen vill.
Kan tänka mig att det är en viss skillnad generellt sett mellan män och kvinnor här, men är nog mest individuellt?
Citera
2024-10-20, 23:18
Medlem
Eponumoss avatar
Nej, kan inte tänka mig att ha sex med någon jag inte finner attraktiv.

Däremot har man väl då och då vaknat upp med något kjoltyg och undrat hur i helvete man tänkte kvällen innan.
Citera
2024-10-27, 21:44
Bannlyst
Nej han ska vara snygg
Citera
2024-10-28, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Nej, kan inte tänka mig att ha sex med någon jag inte finner attraktiv.

Däremot har man väl då och då vaknat upp med något kjoltyg och undrat hur i helvete man tänkte kvällen innan.
Två mycket motsägelsefulla meningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in