• 1
  • 2
2009-09-19, 09:07
Medlem
Choklaads avatar
Som rubriken lyder, skulle du kunna ha återkommande sex med någon du inte finner det minsta attraktiv?

Jag är tjej och jag kan inte ha sex med vem som helst bara för sexets skull det måste finnas något hos honom som får mig att tända till tusen, annars kan jag lika gärna ta hand om det på egen hand.
Citera
2009-09-19, 09:18
Medlem
Forsnackes avatar
Tidigare i livet skulle jag svarat att jag inte bangade på någon.
Men har ændrat mig efter en period av lite trial and error.

Knullade på en rad sånna dær "bara ligga och ta emot" tjejjer før några år sen och slet som fan med att få upp den.

Det går med mycket fantasi, men vad ær nøjet?
Citera
2009-09-19, 09:23
Medlem
yeahgrrs avatar
ingen attraktion - inget sex..... säger som TS..i så fall sköter jag det hellre själv....

jag är kille
Senast redigerad av yeahgrr 2009-09-19 kl. 09:25.
Citera
2009-09-19, 09:57
Medlem
knekt sparvs avatar
Det skulle jag nog ha jävligt svårt för. Som yeahgrr säger: Ingen attraktion - inget sex. Visa ord.
Citera
2009-09-19, 10:06
Medlem
brisingamens avatar
Kan och kan , det är klart jag kan, men vidare bra blir det ju inte. Jag träffade en kille som hade alla egenskaper jag gillar men jag tände inte på honom för fem öre. Shit tänkte jag, såna som han växer inte på träd så jag hade sex med honom två gånger för att ge det en chans, nix. Attraktion kan man inte resonera fram. Så det kommer inte att hända igen.
Citera
2009-09-19, 10:24
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Kan och kan , det är klart jag kan, men vidare bra blir det ju inte. Jag träffade en kille som hade alla egenskaper jag gillar men jag tände inte på honom för fem öre. Shit tänkte jag, såna som han växer inte på träd så jag hade sex med honom två gånger för att ge det en chans, nix. Attraktion kan man inte resonera fram. Så det kommer inte att hända igen.
Men vad var det för egenskaper han ahde som du gillade och trots detta inte tände på honom?
En kille som har massa egenskaper som jag gillar men ändå inte attraheras av ser jag bara som en kompis/bror men skulle inte vilja ha sex med honom.
Citera
2009-09-19, 10:25
Medlem
Känner jag ingen attraktion blir det ingen stock för bruden. Känner jag däremot en fet jävla attraktion blir det verkligen stock
Citera
2009-09-19, 10:30
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 04052537
Känner jag ingen attraktion blir det ingen stock för bruden. Känner jag däremot en fet jävla attraktion blir det verkligen stock
Inte enbart riktigt till dig men mer åt det av det manliga könet här då jag tror "ni" har lättare för att "blunda" för att få lite mus, kan vara helt fördomsfullt och då ber jag om ursäkt.

Ni har är jättesugna, ni vet en tjej som ni lätt får omkull om ni vill men är inte attraherade av henne, händer det aldrig att ni tänker, vad fan bara jag får doppa nu så spelar det ingen roll, och hon är villig, inga problem att ringa och be henne komma över en stund?
Citera
2009-09-19, 10:36
Medlem
Ridgebacks avatar
Så jävla kul är det inte att knulla så jag sätter på ett åkerspöke gång på gång bara för att jag är kåt, aldrig!
Blir mer kåt på mig själv då och drar en runkare istället.
Citera
2009-09-19, 11:11
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Som rubriken lyder, skulle du kunna ha återkommande sex med någon du inte finner det minsta attraktiv?

Jag är tjej och jag kan inte ha sex med vem som helst bara för sexets skull det måste finnas något hos honom som får mig att tända till tusen, annars kan jag lika gärna ta hand om det på egen hand.

Nej, jag skulle inte kunna ha sex med en person jag inte finner det minsta attraktiv.

Offtopic:

Citera
2009-09-19, 11:34
Medlem
Byfånes avatar
På fyllan tar jag precis vad som helst, värsta måste vart en halt fet kärring utan barn, hon var en jävel på att suga men när jag såg henne på statoil nån vecka efteråt, vela jag bara gömma mig och fick spy känslor. Ångrar jag det? absolut inte!!
Citera
2009-09-19, 11:39
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Inte enbart riktigt till dig men mer åt det av det manliga könet här då jag tror "ni" har lättare för att "blunda" för att få lite mus, kan vara helt fördomsfullt och då ber jag om ursäkt.

Ni har är jättesugna, ni vet en tjej som ni lätt får omkull om ni vill men är inte attraherade av henne, händer det aldrig att ni tänker, vad fan bara jag får doppa nu så spelar det ingen roll, och hon är villig, inga problem att ringa och be henne komma över en stund?

Nu ska jag kanske inte svara för hela den manliga befolkningen, men den där fördomen tror jag har blivit grovt överdriven. Jag har inte många kompisar som "blundar och kör". Det kommer väll av att killar oftast tar initiativet till sex, på krogen och liknande, och därmed får kåt-stämpeln, skulle jag tro?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in