Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-14, 11:20
  #1
Medlem
gärningsmans avatar
Vad är det med kvinnor och särskilt nyblivna mammor eftersom dom törstar så mycket efter kuk? Borde inte det vara tvärtom att dom ignorerar män eftersom dom nyss avlat?

Gick en runda i stan med mjukisbyxor igår och titt som tätt sneglade unga som äldre ner mot skrevet men just en mamma fastnade på minnet. En något äldre kvinna 35-40 år satt på en parkbänk med barnvagnen bredvid. När jag var typ 10-15 meter ifrån henne så började hon stirra ner mot skrevet helt ogenerat och inte förran när jag nästan hade gått förbi så gav hon ögonkontakt.

Någon mamma som kan svara vad som rör sig i era huvuden?
Citera
2009-09-14, 11:35
  #2
Medlem
kuken har en förmåga att stcka ut lite på vissa sorters mjukisar vilket kan se rätt vidrigt ut... kanske var det de titta på?

BIld på brallorna?
Citera
2009-09-14, 11:39
  #3
Medlem
nitidas avatar
Men ofta så syns det ju ganska väl vad som finns under mjukisbyxorna och då kanske det är svårt att hålla bort blicken vad vet jag
Citera
2009-09-14, 12:19
  #4
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Borde inte det vara tvärtom att dom ignorerar män eftersom dom nyss avlat?
Det finns undersökningar som visar att hormoner till stor del kan styra var kvinnor fäster blicken på en man. Du hittar säkert din förklaring i exempelvis Hormones and Behavior av Heather Rupp (pdf 395 K).
Citera
2009-09-14, 12:31
  #5
Medlem
Superfluouss avatar
Du går omkring i mjukisbrallor på stan och undrar varför folk glor. Dom undrar såklart var du har ställt husvagnen...
Citera
2009-09-14, 12:48
  #6
Medlem
brobbans avatar
Vilken skarpsinning observation, denna enda händelse är givetvis det absoluta beviset för din tes.
Citera
2009-09-14, 13:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Du går omkring i mjukisbrallor på stan och undrar varför folk glor. Dom undrar såklart var du har ställt husvagnen...
+1

Fy fan vad fult det är med mjukisbrallor. Flytta tråd till mode och livsstil eller alternativa sexualiteter?
Citera
2009-09-14, 15:44
  #8
Avstängd
bens0ns avatar
själv har jag en hyffsad kuk och går jag i motvind med halvstånd så är jag körd!!! får gå baklänges eller sätta mig ner tills det lugnat sig lite
Citera
2009-09-14, 16:11
  #9
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Du går omkring i mjukisbrallor på stan och undrar varför folk glor. Dom undrar såklart var du har ställt husvagnen...


Alternativt så funderade hon på var resten av mongotåget befann sig någonstans...
Citera
2009-09-14, 16:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bens0n
själv har jag en hyffsad kuk och går jag i motvind med halvstånd så är jag körd!!! får gå baklänges eller sätta mig ner tills det lugnat sig lite


hur ofta får man stånd när man är ute o går på staden??

förstår mig fan inte på folk verkar som kukarna reser sig hej vilt på er?
Citera
2009-09-14, 17:19
  #11
Medlem
Ipwns avatar
Tror det var du som gick och tänkte snuskika tankar om mammor med kukfrenzy och så vips utan att du märkte av det hade du ett ett stående problem i mjukisarna och de sk "kukfrenzy"-mammorna kollade ner mot din kuk.
Citera
2009-09-14, 17:55
  #12
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
hur ofta får man stånd när man är ute o går på staden??

förstår mig fan inte på folk verkar som kukarna reser sig hej vilt på er?

Håller med till viss del, visst kan man få stånd lite här och var men man har ju ändå viss kontroll och om man får det ute på stan LÄT man det fan hända.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback