Någon mer som haft problem med denna dator?
Köpte den i somras, första kvällen hängde den sig, allt blev svart och den gick inte att starta sen när jag stängt av den.
In till affären och fick en ny dagen efter. Hade den i ett par dagar sedan gav jag upp den, den hängde sig ca efter en timme varje gång jag kört igång den.
In och bytte igen, tredje gången gillt tänkte jag. Hade bara bestämt mig att jag ville ha just den datorn.
Med tredje datorn hemma så funkade det bättre. MEN fortfarande....då och då....hänger den sig på samma sätt.
Det som händer är att man märker att musen inte hänger med. Går inte att klicka på något. Sedan så kommer det alltid ett sprakande ljud ur datorn innan den hänger sig helt. Funkar inte med något ctrl+alt delete. Utan det är bara att stänga av och sätta på igen.
Har den väl krånglat så kan man behöva starta om den ett par ggr innan den funkar normalt igen.
Orkar fan inte åka tillbaka med den här också....då får jag väl bara en ny igen och alla program och grejs måste installeras igen. Jag vill bara att felet fixas. Vad kan det vara??