2011-05-28, 00:08
Medlem
Jag undrar om Kent läser här?

Om han gör det så vore det på tiden att han talade om var han gömde Lillemors Thorssons kropp så att hennes anhöriga kan få en grav att gå till och lite frid!

Funderar på att skicka honom några vykort och fråga om han tänker berätta...

Nej VI HAR INTE GLÖMT DIG!
Senast redigerad av Hexus 2011-05-28 kl. 00:18.
Citera
2011-05-28, 00:11
Medlem
För mig skulle han gärna få leva på vatten och bröd tills han trillar av pinnen.
Citera
2011-05-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
För mig skulle han gärna få leva på vatten och bröd tills han trillar av pinnen.

Av bilden från satelliten på hans hus så är det nog inget vatten och bröd där inte.
Han lever nog gott.
Lillemor fick inget liv och alla dom kvinnor han våldtog lär nog ha sviter för livet.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?va...84%2c+tullinge
Senast redigerad av Hexus 2011-05-28 kl. 00:26.
Citera
2011-05-28, 00:59
Medlem
Ja livet är fan inte rättvist, det är en sak som är säker.
Citera
2011-05-31, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexus
Jag undrar om Kent läser här?

Om han gör det så vore det på tiden att han talade om var han gömde Lillemors Thorssons kropp så att hennes anhöriga kan få en grav att gå till och lite frid!

VI HAR INTE GLÖMT DIG!

Hade han varit en människa så hade han ju givetvis gjort allt i sin makt för att underlätta för de anhöriga. Har han inte gjort det så finns det ju inga som helst skäl till något förbarmande med honom.
Citera
2011-05-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexus
Av bilden från satelliten på hans hus så är det nog inget vatten och bröd där inte.
Han lever nog gott.
Lillemor fick inget liv och alla dom kvinnor han våldtog lär nog ha sviter för livet.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?va...84%2c+tullinge
Kör han en vit kombi, det ser ut som det är en sån som står på uppfarten?
Citera
2011-07-16, 01:12
Medlem
FabiusCunctators avatar
Inget nytt om denne man? Nu i sommar är det precis 40 år sedan han fick ta de juridiska konsekvenserna av sina illdåd, om man nu kan tala om det när det gäller rättspsykiatrisk vård. Någon måste väl känna/känna till honom samt veta hur han i dag förhåller sig till den människa han är och till det han gjorde i Ådalen i början av 1970-talet?
Citera
2011-07-21, 23:57
Medlem
http://www.stayfriends.se/Personer/K...mren-P-FCAPJ-P, jaha var han från Ytterlännäs alltså.... märkligt att han vill skylta med detta.
Citera
2011-07-26, 01:20
Medlem
Sannerligen en mycket skum människa mao. Om detta nu är han alltså.
Citera
2011-07-26, 02:05
Medlem
I tv4 dokumentären om honom får vi 25:49 in i programmet se en bild med amazonen i fråga på bron
samt med bildtexten:

"Spaningsbild ifrån den 3.2.1971 utvisande den......spannen, där Hamrén anger att han..."

Smart av tv4 att inte cencurera detta.
Citera
2011-07-28, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
I tv4 dokumentären om honom får vi 25:49 in i programmet se en bild med amazonen i fråga på bron
samt med bildtexten:

"Spaningsbild ifrån den 3.2.1971 utvisande den......spannen, där Hamrén anger att han..."

Smart av tv4 att inte cencurera detta.

Har du en länk till dokumentären?
Citera
2011-08-02, 14:05
Medlem
Jag vet inte varifrån uppgiften om att han skulle ha givit konstgjord andning kommer ifrån... Jag känner denna kvinna och enligt henne så spelade hon död och då sprang han sin väg...Kanske är det han själv som försöker framställa sig själv i bättre dager genom att påstå detta??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in