Citat:
Ursprungligen postat av
Kraftkarl
Nästa steg kan bli, Theralren, Propavan eller Lergigan, i sällsyntare fall Mirtazapin eller Sertralin. Räkna med att om du nu får bensodiazepiner utskrivet så kan första valet mycket väl bli Oxazepam. Blodprovet är förmodligen för att kolla levervärden, eventuellt hälsotillstånd. Vid drogtest så brukar ett urinprov vara standard och de brukar informera om det då de är skyldiga.
Fan Kraftkarl, du är ju en riktig klippa som följer upp och svarar på mina inlägg. Är tacksam för det!
Det var typ det jag misstänkte då. Är egentligen med på noterna och det får nästan bara ta sin tid.
Men du känner dig säker på att dem inte kollar upp andra substanser vid ett blodprov?
Vill ju kunna hålla mig fungerandes under tiden men thc och diazepam har ju en sån djävulsk spårningstid.
Nämnde att jag har fått mediciner utskrivet förr vid olika tillfällen fast inte i Sverige, när dem frågade om det. Så trots försiktigheten med skriva ut tyngre mediciner så gav dem intryck att det inte kommer vara en omöjlighet i framtiden heller.
Nämnde också att dem har försökt få tag i mig för många år sedan för en adhd utredning som jag tänkte ta tag i nu. Vet ej om det är någon fördel eller nackdel i det här tillfället dock.