Jag funderade ett tag på om jag skulle orka skriva i den här tråden
också, men... Jag har flera gånger, i andra kukstorlekstrådar, talat om hur stor/liten kuk jag har, men trådar blir ju snabbt inaktuella här på FB...
Jo, jag har 10-11 cm stånd, och det har aldrig varit några problem med kvinnor. Jag har ju länge haft den insikten att detta med kukstorlek är nåt otroligt traumatiskt för de flesta killar/män. Men nåt som aldrig kan sägas tillräckligt är:
Det är inte hur stor eller liten kuk du har som har betydelse utan hur du använder det du har!
OK, det finns alltid, och kommer alltid att finnas, kvinnor som tänder på stora kukar, vill ha stora kukar för att de vill känna sig ordentligt uppfyllda etc. etc. men det kommer också alltid att finnas massor av kvinnor som inte bryr sig om kukstorleken, inte har några som helst problem att njuta av en mindre kuk och dessutom utan problem får vaginalorgasmer även av en kuk på 10-12 cm.
Så gör inte ett problem av något som inte alls behöver vara ett problem! På ett annat forum såg jag en kvinna skriva:
Jag tänder på män, inte på kukar. Och det är en rätt vanlig inställning bland kvinnor. Om de tänder på personen så får kuken följa med på samma biljett. Det är helt enkelt inte så dramatiskt.
Och jag upprepar, för att ingen ska läsa det här fel:
Min erfarenhet av c:a 10 cm stånd är att det inte är sämre på att tillfredsställa en kvinna rent fysiskt! Alltså: Många tjejer skriver här: "Har han inte så stor men är bra på att använda sin tunga och händer så kan det kompensera." Men även en så liten kuk som 10 cm kan åstadkomma full vaginal tillfredsställelse! Visst, jag älskar att slicka och gör det ofta, men det är ju bara en naturlig del av sexet. Men det är inte så att jag måste slicka min kvinna för att hon ska bli tillfredsställd! (Faktum är att min nuvarande fru ofta inte vill bli slickad, utan hellre vill ha enbart vaginalsex, och inte uteblir orgasmerna för det!)
Jag vet att det inte spelar nån roll hur ofta vi som har mindre kukar skriver såna här inlägg, för genast kommer det en massa killar med barnsliga självhävdelsebehov och försöker överrösta oss och försäkra att det enda som duger är att ha en kukstorlek långt över det genomsnittliga.
Jag vet att det är lika vanligt att kvinnor blir besvikna på "välutrustade" killar för att de inte lärt sig att använda det de har begåvats med, som att mindre välutrustade killar gör dem besvikna för att de saknar självförtroende att tro på att det de har kan tillfredsställa kvinnor.
Det sitter alltså inte i kukstorleken hur bra en man och kvinna kan ha det i sängen, utan i båda parters huvud och deras inställning till betydelsen av hur de ser ut och är skapta!
Red: Jag har 10 cm omkrets, och det ses av många som katastrofalt lite, men uppenbarligen funkar även det!