2009-10-03, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FukEmUp
lite lol av dom med små penisar som säger att de är skönare å gå i kläder än de med lte större slak. har kanske runt 10 i slak, ( inte mätt ) . har aldrig haft problem med det lol.

Giza , som skrev att 13 + är för stort i omkrets. vadå du skulle inte kunna knulla med en som har 14-15 i omkrets?
Nu vet vi iaf varför alla negrer går runt med byxorna nere vid knäna.

Min är liten men det luktar som en stor
Nemen seriöst, min är i kresten som 75% av alla andra svenska män så jag har väll inget att säga i tråden.

Men jag har en fråga till alla småkukade män, har ni någon gång knullat ett brud som varit rätt fet? Hur gick det? Det måste ju vara svårt att komma in och bli hyffsat tillfredställd om det är 3 cm fett framför fittan.
Visst det finna ju ställningar där det funkar men iaf, lite möda måste det ju vara.

Och till alla tjejer som gnäller på normala 14-16 penisar med 11-13 cm omkrets, har ni tänkt på att det kanske är eran fitta som är slapp? Vad sägs om att träna fittmuskeln lite, ni kan faktiskt göra nått åt det men det kan inte killarna.
Citera
2009-10-03, 04:51
Medlem
Om man har liten kuk ska man skämmas och hålla sig inomhus och absolut inte reproducera
Citera
2009-10-03, 04:57
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Du har aldrig funderat på att träna upp din slappa fitta lite?

Tror knappast att min fitta är speciellt slapp.

Utan normal, det är ju synd att många kukar är så onormalt små....
Citera
2009-10-03, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simplasche
Jag har bara 4 cm i omkrets och 8 i längd.

Du innehar en redig porrballe.
Citera
2009-10-03, 08:29
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza

Har du fått detta verifierat av många män, eller är det bara ett antagande du gör?

Ingen tjej vill väl kännas vid en ev. stor fitta, nej då är det bättre att klaga på kukstorleken...
Citera
2009-10-03, 09:26
Medlem
ElakDvärgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Men jag har en fråga till alla småkukade män, har ni någon gång knullat ett brud som varit rätt fet? Hur gick det? Det måste ju vara svårt att komma in och bli hyffsat tillfredställd om det är 3 cm fett framför fittan.
Visst det finna ju ställningar där det funkar men iaf, lite möda måste det ju vara.

Och till alla tjejer som gnäller på normala 14-16 penisar med 11-13 cm omkrets, har ni tänkt på att det kanske är eran fitta som är slapp? Vad sägs om att träna fittmuskeln lite, ni kan faktiskt göra nått åt det men det kan inte killarna.

Jag är ju manlig som få, fast min kuk har inte riktigt förståt det. Den mäter väll 12-13cm (det varierar, antagligen beror det på tjejen, en bra tjej får större kuk :P..) i längd och runt 12 (plussidan av 12 inte 11.9) i omkrets.

Jag har aldrig haft några problem med den rent funktionsmässigt, och har inga som helst problem att visa upp den (för tjejer, killar tar det emot lite ...typ stå vid pissoar osv...).

Jag har satt på ett riktigt fläskberg i dimman en gång (dvs. första gången...kåt och desperat...men sen kom jag tillbaka..läsa vidare för att förstå varför), och hon var den skönaste av alla tjejer, så jävla tight att man var tvungen att använda glidmedel och pressa, ibland dog erektionen innan man lyckades ta sig in. (Och jo, klart man drog igång henne innan, så hon var våt....med händerna så klart...hahah...man vill ju inte krossas mellan låren...ugh..)
Sen har man ju varit med tjejer som är så slappa att det är som att knulla luft när dom kommit 2-3 gånger.

Och alla tjejer jag varit med brukar komma 4-5 gånger under sexext eftersom jag måste hålla på och gnida så jävla länge för att komma, och nej, det har inget med storleken att göra, för det är samma om man får en avsugning eller en hjälpande hand (eller gör det själv).

Jag har lagt fram en teori om varför (tjejerna kommer så mycket), och det har med den relativt korta längden (det finns studier som visar på att min längd är genomsnitslig och inte 15cm...) och det faktum att den är uppåtböjd. Jag har med andra ord utrustats med en perfekt g-punkts-masserande kuk!

Med det sagt så skulle jag, om möjligheten fanns och det var säkert, förstora kuken så fort jag kunde. Det ser helt enkelt bättre ut med en stor kuk, och det är mitt största skäl till att jag skulle göra det, det ser bättre ut.
Senast redigerad av ElakDvärg 2009-10-03 kl. 09:29.
Citera
2009-10-03, 09:33
Medlem
Men man mäter väl inte ballen slak? Jag lär få 2 cm en kall dag utan kalsingar i jeans.
Citera
2009-10-03, 10:37
Medlem
Citat:

Haha! Vilken underbar formulering! Om väldigt många kukar är små, så är det knappast onormalt!
Senast redigerad av Spelaren63 2009-10-03 kl. 10:43.
Citera
2009-10-03, 11:49
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Men man mäter väl inte ballen slak? Jag lär få 2 cm en kall dag utan kalsingar i jeans.

Då skulle jag inte rekommendera att mäta nej.
Citera
2009-10-03, 12:12
Medlem
Artygs avatar
Citat:

11 cm i omkrets: För litet
12 cm -"-: Perfekt
13 cm -"-: För stort

Du har en väldigt känslig vagina giza, så stor skillnad kan det inte vara på 11 och 13 cm..
Citera
2009-10-03, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
11 cm i omkrets: För litet
12 cm -"-: Perfekt
13 cm -"-: För stort

Du har en väldigt känslig vagina giza, så stor skillnad kan det inte vara på 11 och 13 cm..

11 cm -> 3,5 cm i diameter
12 cm -> 3,8 cm
13 cm -> 4,1 cm

Nej, det var inte stor flexibilitet där. ±3 mm i diameter ger alltså en avgörande skillnad...
Citera
2009-10-03, 13:03
Medlem
Synergys avatar
Innan Giza bestämmer sig för att köra med dildon hela livet bör hon ju i alla fall testa en man...

En man är inte bara en kuk Giza. En man kan du mysa med och få kärlek av.

Du kan aldrig ersätta en riktig man med en dildo. Det måste vara det dummaste jag hört.

Skulle du inte vilja ha en fin och mysig hane som kan ge dig trygghet, sex och kärlek? Låta dig somna på hans bröst och ligga sked tillsammans framför någon film..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in