Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Men jag har en fråga till alla småkukade män, har ni någon gång knullat ett brud som varit rätt fet? Hur gick det? Det måste ju vara svårt att komma in och bli hyffsat tillfredställd om det är 3 cm fett framför fittan.
Visst det finna ju ställningar där det funkar men iaf, lite möda måste det ju vara.
Och till alla tjejer som gnäller på normala 14-16 penisar med 11-13 cm omkrets, har ni tänkt på att det kanske är eran fitta som är slapp? Vad sägs om att träna fittmuskeln lite, ni kan faktiskt göra nått åt det men det kan inte killarna.
Jag är ju manlig som få, fast min kuk har inte riktigt förståt det. Den mäter väll 12-13cm (det varierar, antagligen beror det på tjejen, en bra tjej får större kuk :P..) i längd och runt 12 (plussidan av 12 inte 11.9) i omkrets.
Jag har aldrig haft några problem med den rent funktionsmässigt, och har inga som helst problem att visa upp den (för tjejer, killar tar det emot lite ...typ stå vid pissoar osv...).
Jag har satt på ett riktigt fläskberg i dimman en gång (dvs. första gången...kåt och desperat...men sen kom jag tillbaka..läsa vidare för att förstå varför), och hon var den skönaste av alla tjejer, så jävla tight att man var tvungen att använda glidmedel och pressa, ibland dog erektionen innan man lyckades ta sig in. (Och jo, klart man drog igång henne innan, så hon var våt....med händerna så klart...hahah...man vill ju inte krossas mellan låren...ugh..)
Sen har man ju varit med tjejer som är så slappa att det är som att knulla luft när dom kommit 2-3 gånger.
Och alla tjejer jag varit med brukar komma 4-5 gånger under sexext eftersom jag måste hålla på och gnida så jävla länge för att komma, och nej, det har inget med storleken att göra, för det är samma om man får en avsugning eller en hjälpande hand (eller gör det själv).
Jag har lagt fram en teori om varför (tjejerna kommer så mycket), och det har med den relativt korta längden (det finns studier som visar på att min längd är genomsnitslig och inte 15cm...) och det faktum att den är uppåtböjd. Jag har med andra ord utrustats med en perfekt g-punkts-masserande kuk!
Med det sagt så skulle jag, om möjligheten fanns och det var säkert, förstora kuken så fort jag kunde. Det ser helt enkelt bättre ut med en stor kuk, och det är mitt största skäl till att jag skulle göra det, det ser bättre ut.