2009-10-21, 23:03
Medlem
vnc-s avatar
Det har sagts förut men det tåls att sägas igen, storleken är det enda .. DET ENDA!! som har betydelse. Oralsex, smek, kyssar och romantik är inget som faller kvinnor i smaken. En stor kuk är allt, kom ihåg det.
Citera
2009-10-22, 01:51
Medlem
Jag har väl en ganska liten jävel, kan se otroligt tanig ut i duschen efter gymmet osv. Dock drar den upp i ganska exakt 15cm i stånd.. Dolde det kanske när jag var mindre men orkar fan inte bry mig längre, tror ingen annan bryr sig heller.
Citera
2009-10-26, 21:52
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Nä usch sluta, jag blir illamående !

Men seriöst. Du undviker att svara på frågor.

Vad är det du har emot män giza?

Varför har du gått från att ha varit relativt tillmötesgående och go till att bli så hatisk emot killar?

Du spottar på dem lite varstans tycker jag

Det är synd faktiskt. Sånt slöseri med tid för dig. Har det hänt något på sistone som triggat något?

Berätta!
Citera
2009-12-29, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpaCC
Säger bara en sak:
Micropenis: http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
Det är litet

Gött.Känner att jag har en riktig nigger stake efter att ha sett de bilderna.
Citera
2010-04-19, 16:21
Medlem
dino.m3s avatar
har väl 17cm vid stånd, men fattar inte vad ni menar med omkrets? längden+breden?
Citera
2010-04-19, 16:50
Medlem
ekoapelsins avatar
Hade en i plugget som hade micropenis, han fick en operation så att den inte gick inåt längre...

Han hade tjej där ett tag, vet inte hur det slutade
Citera
2010-04-19, 22:37
Medlem
Blackwells avatar
Jag hade en liten kuk. Det var skitjobbigt. Jag var rätt sen in i puberteten, och dessutom lite småtjock, så min kuk var liksom aldrig något att skryta med när vi duschade efter gympan. Vid ett tillfälle på gympalektionen hade vi sån där avslappningsövning och alla skulle ligga ner och sova typ. Tydligen låg mina byxor som en liten (>liiiteeenn<) bulle över skrevet, och nån kille i klassen ropade HAN HAR STÅND! och skrattade som fan osv.

Jag fick rätt mycket komplex av detta och började så småningom att försöka dölja min kuk när jag duschade offentligt osv. Jag gjorde aldrig nån kukmätartävling eller jämförde bången med någon annan grabb, runkade bulle eller något sånt som andra killar kanske gör :P och uppfattade aldrig riktigt att min kuk växte under puberteten. När jag började knulla fick jag lära mig att jag hade en stor kuk ändå, inte den längsta men ganska grov, så nu har det bättrat sig med självförtroendet och framförallt gällande kuken.
Citera
2010-04-19, 23:00
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaika
Finns det några här som inte döljer att ni har små kukar?
På vilket sätt behöver man dölja en liten kuk menar du?
Citera
2010-04-19, 23:07
Medlem
R.Rs avatar
För er som kanske inte är helt nöjda med er snopp, kom ihåg att en välfungerande snopp är värt mycket även om man kanske inte fick idealstorleken. Ska inte bli bitter här men jag har själv problem med snoppen och det utreds just nu vad problemet egentligen är. Kan inte använda den överhuvudtaget utom till att pissa med och för allt jag vet kanske jag t.o.m har åkt på en kronisk sjukdom, t ex peyronies. Då är det ju verkligen till stor hjälp att sitta med en över medel...

Menar inte att det är speciellt synd om mej för det finns de som har det värre, kanske jag klarar mej billigt undan också. Bara som en tanke att ha i skallen, man uppskattar sällan verkligen det man har förrän det är borta.
Citera
2010-04-20, 00:34
Bannlyst
Väldigt liten när jag är slak, monster när jag är hård!
Citera
2010-04-20, 00:39
Medlem
Bajskatts avatar
Jag har skitliten kuk, men jag ser till att ha riktigt tajta cykelbyxor på mig året om så alla kan se hur liten den är, som en liten vindruva som putar rakt ut bara. Inte så svårt om man verkligen vill.
Citera
2010-04-20, 02:39
Medlem
zxqs avatar
Jag har typ 17cm vid erektion :/ Skäms ganska rejält för den men orkar inte bry mig egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in