Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-09-14, 11:05
Medlem
nitidas avatar
Jag kollade inte på porr som "ung" , det kom senare när jag blev typ 19.
Men å andra sidan har jag alltid tyckt det är lite genant.
Vet inte vart det kommer ifrån men jag tror det är så för många unga tjejer
Citera
2009-09-14, 11:07
Medlem
Superfluouss avatar
Det är väl klart det kollades på porr. Sen var det kanske mer nyfikenhet och spänning än för man var upphetsad. Mer "njutningsporr" har det blivit lite senare...
Citera
2009-09-14, 12:42
Medlem
Bajsbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Nuförtiden skulle inte en gammal sjöman kunna visa porrfilm för traktens barn hemma hos sig utan att stämplas som pervers.

Synd gentligen.

Haha Qoutad!
Citera
2009-09-14, 19:01
Medlem
citronjuices avatar
Självklart kolla unga flickor på porr

Personligen tittar jag på porr ungefär en gång i veckan.

Tyvärr har porren blivit stämplad som något dåligt och då var yngre (16 och nedåt) kände jag mig äcklig efter jag tittat på porr (jävligt onödigt!)

Nu mer så känns det helt ok att kika lite nu och då!
Citera
2009-09-14, 19:03
Medlem
När jag var i 13-14 års åldern såg jag porr för första gången, det föll mig inte alls i smaken. Men något år senare upptäckte jag att jag blev kåt av att läsa om sex i t.ex noveller och litteratur. Har fortfarande idag svårt för att se på porr men jag är fortfarande förtjust i sexuell litteratur
Citera
2009-09-14, 19:59
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutOfControl
När jag var i 13-14 års åldern såg jag porr för första gången, det föll mig inte alls i smaken. Men något år senare upptäckte jag att jag blev kåt av att läsa om sex i t.ex noveller och litteratur. Har fortfarande idag svårt för att se på porr men jag är fortfarande förtjust i sexuell litteratur

Samma här.. jag kan uppskatta litteratur med sådana inslag minst lika mycket som en porrfilm om inte mer..
Citera
2009-09-14, 21:15
Medlem
erass avatar
Yes, det gör dom. Jag höll iaf på som värst i 13-14 åldern. Känns som att man var sjukligt mer kåt då än nu. Eller så kanske man bara gjorde utlopp för det oftare.
Kommer iaf ihåg att det kändes väldigt tabu att ens röra sig i närheten av sex på internet. Det började lugnt med typ sexnoveller och tecknad hentai(dvs inte den animerade sorten), och sen trappade man upp till rikitiga filmer av alla sorter så småningom.
Citera
2009-09-14, 21:37
Medlem
MisterToms avatar
Jaa jag kollade en del som ung (tänker 13-14 år), men mest som i en fascination och i början var jag smått äcklad av det men det var ändå så spännande.

Så det tror jag absolut att unga tjejer gör, men det pratas inte så mycket om det. Killarna däremot kunde kolla på det öppet på skolans datorer (hände faktiskt några gånger) och höhö:a med varandra.
Citera
2009-09-15, 19:23
Medlem
Qnazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitida
Samma här.. jag kan uppskatta litteratur med sådana inslag minst lika mycket som en porrfilm om inte mer..

Samma här
Kollade inte mycket på porr förrän när jag var 18 kanske. När jag var sådär 14 tyckte jag mest det var äckligt, sedan blev det genant och sedan gick det över. Nu glor jag ibland, men inte särskilt ofta.
Citera
2009-10-04, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Klart dom inte kollar på porr. Tack och lov är de uppväxta med den feministiska läran. Och i denna ingår att all porr är kvinnoförnedrande. Helt enkelt en del av det stora mansförtryck som finns i samhället i stort.

Porren är ju i de flesta fall jävligt kvinnoförnedrande.
Citera
2009-10-04, 01:28
Medlem
Allaks avatar
Absolut inte, det finns inga tjejer i världen som kollar på porr. Jag är man men vet exakt allt om unga tjejers intima sysslor också.

xxxxxxxxxxxxxxxx
Citera
2009-10-04, 04:35
Medlem
Man behöver inte vara könsmogen för att känna någon form av lust f.ö.

Men för att svara på frågan: Ja! Jag vet inte om jag föddes översexuell eller nåt. Men jag var VÄLDIGT fascinerad av porr innan jag hade sex första gången. Nu är jag lite mer petig med porren, det är inte lika spännande längre. Men innan tittade jag på mängder av porr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in