Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-11, 20:24
Medlem
swebarbs avatar
Det gör dom säkert även fast en stor del förnekar säkert det men när mamma har gått å lagt sig så blir dom nyfikna
Citera
2009-09-12, 01:58
Medlem
VanillaKissess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det gör dom säkert även fast en stor del förnekar säkert det men när mamma har gått å lagt sig så blir dom nyfikna

Hmm kan väl bidra med en kommentar, verkar inte va så många tjejer som svarat.... när jag var liten, typ 13-14 (är 19 nu) så var man väl lite intresserad av porr, mest för att killarna snackade om de... när alla vi tjejer sov över så brukade vi smyga upp och zappa förbi tv1000 på nätterna och skrika högt och skratta när man såg knullscenerna men alla tyckte det var jätteintressant i smyg.. :P sen kikade vi lite i en tjejkompis pappas porrtidning som han hade i garderoben haha.. när man blev liite äldre var det även kul att sitta med killarna på skolrasterna vid datorerna och titta, bara för att visa att man var cool.... (tills lärarna kom på oss!)

Nu för tiden brukar jag och min tjejkompisar se på porr med jämna mellanrum, just bara för underhållningen och typ jämföra vilka ställningar man gjort och så samt kommentera vilka tjejer som ser horigast ut.... haha. litet nöje men absolut inte i uppkåtande syfte =) då är det sexscener i vanliga filmer som gäller.

aja, that's my story..! tjejer är inte så oskyldiga som ni tror
Citera
2009-09-12, 08:40
Medlem
Sasukos avatar
Ja jag konsumerade en hel del porr när jag var liten. Tyckte dock att den vanliga mainstreamporren var otroligt ointressant, föredrog slashfiction och liknande (Det var före jag upptäckte att det fanns yaoi =P)
Citera
2009-09-12, 11:28
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
för att inte tala om alla utedass där det låg porrtidningar och vanliga tidningar blandat att torka sig med istället för toapapper
Vad i helvete? Bara i skåne!
Citera
2009-09-12, 12:02
Medlem
Började väl kolla när jag var runt 10-11. Då var porr riktigt spännande
Citera
2009-09-12, 15:28
Medlem
thefisks avatar
Klart dom inte kollar på porr. Tack och lov är de uppväxta med den feministiska läran. Och i denna ingår att all porr är kvinnoförnedrande. Helt enkelt en del av det stora mansförtryck som finns i samhället i stort.
Citera
2009-09-12, 15:42
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
1989 var jag 15 och de flesta hade videobandspelare som jag kände i alla fall - alla pappor och storebröder hade porrfilmer gömda på ett "hemligt ställe" , vi kände även en gammal sjöman som prenumererade på porrfilmer-det kom en i månaden och då kom alla dit och kollade.
Jag kommer till och med ihåg att min käre fader visade porrfilm för sina vänner med projektor och han hade ett antal filmer. Så visst fanns det om man ville, för att inte tala om alla utedass där det låg porrtidningar och vanliga tidningar blandat att torka sig med istället för toapapper, på de dassen gick ju alla, barnen också. Förmodligen är det olika beroende på varifrån man kommer men så var det på landet i skåne för tjugo år sedan.
Jag vill vara sjöman.. blev det nått mer än kolla?
Citera
2009-09-12, 15:55
Medlem
Nuförtiden skulle inte en gammal sjöman kunna visa porrfilm för traktens barn hemma hos sig utan att stämplas som pervers.

Synd gentligen.
Citera
2009-09-12, 16:32
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag vill vara sjöman.. blev det nått mer än kolla?

Haha, nej inte med honom, annars berättade han en del historier om all horor han knullat på sina resor-de i brasilien tyckte han var de bästa . Dessutom hade hål i örat- han hade haft en guldring där men den hade han tagit av- enligt honom så betydde det att han slickat fitta i varje hamn fan trot ! Roligt hade vi där i alla fall .
Citera
2009-09-12, 16:38
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Nuförtiden skulle inte en gammal sjöman kunna visa porrfilm för traktens barn hemma hos sig utan att stämplas som pervers.

Synd gentligen.

I sådana små byar finns det ju alltid orginal, alla kände ju honom ,min far var där ibland och drack öl. Men toleransen är nog större där än i stan där man inte känner folk så bra.
Citera
2009-09-12, 20:06
Medlem
jensutangrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Gör dom de? Jag menar tjejer som är könsmogna och gamla nog att känna lust. När jag var 12-13 och hade tillgång till skaplig uppkoppling så tycket jag att porr var otroligt intressant. De borde väll tjejer också göra eller? Och man kan undra vad dom egentligen möts av på Internet då?

tjejer är som killar i den frågan bara att killar står för d
Citera
2009-09-14, 10:53
Medlem
tj87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Gör dom de? Jag menar tjejer som är könsmogna och gamla nog att känna lust. När jag var 12-13 och hade tillgång till skaplig uppkoppling så tycket jag att porr var otroligt intressant. De borde väll tjejer också göra eller? Och man kan undra vad dom egentligen möts av på Internet då?

Jag kollade på mer porr när ja var 14-15 än vad ja gör nu i alla fall.. kan inte påstå att ja hänger på porr sidor speciellt ofta men det händer.. (är tjej)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in