Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det gör dom säkert även fast en stor del förnekar säkert det men när mamma har gått å lagt sig så blir dom nyfikna

Hmm kan väl bidra med en kommentar, verkar inte va så många tjejer som svarat.... när jag var liten, typ 13-14 (är 19 nu) så var man väl lite intresserad av porr, mest för att killarna snackade om de... när alla vi tjejer sov över så brukade vi smyga upp och zappa förbi tv1000 på nätterna och skrika högt och skratta när man såg knullscenerna men alla tyckte det var jätteintressant i smyg.. :P sen kikade vi lite i en tjejkompis pappas porrtidning som han hade i garderoben haha.. när man blev liite äldre var det även kul att sitta med killarna på skolrasterna vid datorerna och titta, bara för att visa att man var cool.... (tills lärarna kom på oss!)
Nu för tiden brukar jag och min tjejkompisar se på porr med jämna mellanrum, just bara för underhållningen och typ jämföra vilka ställningar man gjort och så samt kommentera vilka tjejer som ser horigast ut.... haha. litet nöje men absolut inte i uppkåtande syfte =) då är det sexscener i vanliga filmer som gäller.
aja, that's my story..! tjejer är inte så oskyldiga som ni tror