Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-11, 16:17
Medlem
Gör dom de? Jag menar tjejer som är könsmogna och gamla nog att känna lust. När jag var 12-13 och hade tillgång till skaplig uppkoppling så tycket jag att porr var otroligt intressant. De borde väll tjejer också göra eller? Och man kan undra vad dom egentligen möts av på Internet då?
Citera
2009-09-11, 16:21
Medlem
jottes avatar
Ja de gör dom fasst dock inte lika mkt som oss killar jag har en del tjejkompisar som har erkänt att dom kollar på porr då och då
Citera
2009-09-11, 16:22
Medlem
Dildosauruss avatar
En man blir kåt av att se en naken kvinna och en kvinna blir kåt av att en man smeker på henne.
Så det är osannolikt att det är lika många tjejer som kollar på porr som killar i ung ålder, men klart finns det ett antal.
Citera
2009-09-11, 16:37
Medlem
brisingamens avatar
Jag kollade mycket mer när jag var 15 än jag gör nu när jag är 35, men tittandet är delvis av en annan art. Då var vi ofta många som kollade på samma gång,både killar och tjejer, många gånger bara som underhållning inte bara för att bli kåtare och onanera. Vi hade ju inte internet, det var videofilmer så då såg man hela filmen med "handling" och inte bara snuttar som det är mycket idag. Så jag tror att det är en hel del som gör det (om inte annat så av nyfikenhet) - ännu mer idag eftersom det är så lätt att kolla på internet.
Senast redigerad av brisingamen 2009-09-11 kl. 16:41.
Citera
2009-09-11, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Jag kollade mycket mer när jag var 15 än jag gör nu när jag är 35, men tittandet är delvis av en annan art. Då var vi ofta många som kollade på samma gång,både killar och tjejer, många gånger bara som underhållning inte bara för att bli kåtare och onanera. Vi hade ju inte internet, det var videofilmer så då såg man hela filmen med "handling" och inte bara snuttar som det är mycket idag. Så jag tror att det är en hel del som gör det- ännu mer idag eftersom det är så lätt att kolla på internet.

Å andra sidan så var ju inte P-rullar lika vanliga i slutet av 80-talet, Porren är ju enormt lättillgänglig nu.
Tror fan inte jag såg nån P-rulle förrän jag var 17 bast (är 41 nu) videobandspelare var ju inte var mans egendom då...
Citera
2009-09-11, 16:46
Jag kom på min lillasyster i tonåren med att kolla på porr på TV. Vi hade parabol o TV1000. O hon satt o kollade på TV i vardagsrummet efter 00:00, själv låg jag i min säng o kollade på min lilla TV. Bara det att när man ändrade kanal på parabolen, så ändrades det även på min TV. Hon kollade typ på nått TV3-program vilket jag också tittade på. Men så började det att bytas kanal flera gånger till porren. Till slut gick jag upp o sa till henne:
-Du, du vet att när du byter kanal, så byts det på min TV också!
Satan va hon skämdes...
Citera
2009-09-11, 16:49
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Å andra sidan så var ju inte P-rullar lika vanliga i slutet av 80-talet, Porren är ju enormt lättillgänglig nu.
Tror fan inte jag såg nån P-rulle förrän jag var 17 bast (är 41 nu) videobandspelare var ju inte var mans egendom då...

1989 var jag 15 och de flesta hade videobandspelare som jag kände i alla fall - alla pappor och storebröder hade porrfilmer gömda på ett "hemligt ställe" , vi kände även en gammal sjöman som prenumererade på porrfilmer-det kom en i månaden och då kom alla dit och kollade.

Jag kommer till och med ihåg att min käre fader visade porrfilm för sina vänner med projektor och han hade ett antal filmer. Så visst fanns det om man ville, för att inte tala om alla utedass där det låg porrtidningar och vanliga tidningar blandat att torka sig med istället för toapapper, på de dassen gick ju alla, barnen också. Förmodligen är det olika beroende på varifrån man kommer men så var det på landet i skåne för tjugo år sedan.
Citera
2009-09-11, 16:51
Medlem
Gatitas avatar
brisingamen slår mig som en klok kvinna.

Klart yngre tjejer kollar på porr. Jag kollade med tjejkompisar.
Citera
2009-09-11, 18:05
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jadå det gör dom. Jag gjorde iallafall.
Citera
2009-09-11, 18:34
Medlem
Ja det gör dom, det är många fler tjejer som tittar än vad de flesta killar tror.
Citera
2009-09-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag kom på min lillasyster i tonåren med att kolla på porr på TV. Vi hade parabol o TV1000. O hon satt o kollade på TV i vardagsrummet efter 00:00, själv låg jag i min säng o kollade på min lilla TV. Bara det att när man ändrade kanal på parabolen, så ändrades det även på min TV. Hon kollade typ på nått TV3-program vilket jag också tittade på. Men så började det att bytas kanal flera gånger till porren. Till slut gick jag upp o sa till henne:
Satan va hon skämdes...

Haha busted
Citera
2009-09-11, 20:21
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Satan va hon skämdes...

Tack! Skrattade högt.

Samtliga av mina yngre flickvänner har konsumerat och onanerat till porr minst lika ofta som gemene man. Internetporren har antagligen gjort det enklare att smyga med. Tänka sig. Hur och om min erfarenhet påverkar statistiken får du själv avgöra. Om det känns viktigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in