2011-10-04, 21:22
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefildo
Håller helt med, det blev ett jävla liv bland de svenska sekulariserade journalisterna.

telogoiskt: Jesus är Gud för de kristna, Paulus skriver att det är i honom vi rör oss och är till. Därför är det inget konstigt alls att Gud hjälper barnet kräkas.

sedan anklagas hon för att vara sinnesjuk
när hon inte vill fortsätta dejta en judisk man. För en troende är tron kanske det viktigaste i livet. då kan det vara svårt om det inte går dela den med sin partner.
ungefär som om en moderat och en vänsterpartist skulle försöka bli ihop, båda delar uppfattningen om demokrati men har diametralt olika åsikter om hur den ska fungera

Av vem då? Just det agerandet är väl ett av de mer förståeliga.
Citera
2011-10-05, 00:11
Medlem
Gunilla är verkligen ett "stycke för sig". Jag tror att hon är amerikaniserad på ett sätt som inte passar oss svenskar.

Dessa Stagesmoms vill vi inte ta till oss, hur Usavänliga vi än är. Dessutom denna "skenheliga"(för oss svenskar) religiösitet. I prasie the Lord, är inget den vanliga medelsvensson använder sig av.

Dock kvarstår de viktigaste frågorna: Hur mår Erika? Vill hon det här? Tvingas hon leva sin mammas dröm?
Citera
2011-10-07, 10:49
Medlem
Platanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Gunilla ar verkligen en kass manniska, hur i helvete kan man forstora sin dotters liv bara for att man sjalv vill leva ut sina drommar?

Marker hon inte hur dottern forstors av hennes extrema uppfostran? Dottern har ju for fan samma livsgladje som flickan i the ring... Nej, usch vad hon ar vidrig.

Dottern Erika kommer nog aldrig bli nagat stort anda, man ska inte pusha ungen sa javla hart... Det ar typ som att gora en forced Meme.

Jag har också associerat flickstackaren med flickan i the ring, de ser lika lidande ut!
Man mår illa över Gunillas upptåg, vad tror ni om detta?

Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga meriter).
Det enda hon gör är att skryta, hennes ruckel med några få fönster sa hon ju till fönsterputsfirman att hon hade hundratals av så de skickade ett helt gäng fönsterputsare till typ fyra fönster Sen om Lasse Hallström hur han älskaaaaaaaaade henne osv osv.

Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
Direkt genom dottern...

Tror att han eller hon är "speciell" och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
Hon är ju extremt nedlåtande mot andra, mindre värda och gör ner andras barn hela tiden. Skryter om sina vänner och hur kända och magnifika de är.

Kräver stor beundran.
Det säger sig självt vid bara åsynen av denna manhaftiga varelse.

Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.

Läs: Hotellet i Vegas som hon krävde skulle gå ut mitt i natten och köpa mat av henne utan framgång. Det var ju inte Four Seasons de bodde på direkt....

Är interpersonellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
Dottern nr.1

Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
Tvingar sjuka dottern att sjunga! What more can I say?

Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
Hon tror ju att vi är upprörda pga jantelagen och att vi egentligen är avundsjuka på henne.

Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Hela tiden, det är väl hennes signum?

Alla dessa, kriterier för Narcissistisk personlighetsstörning!
Citera
2011-10-07, 11:14
Medlem
Platanos avatar
Och en sak till, det är bara EN gång man fått se stackars mamman hos Gunilla. Bilderna på internet är även tagna vid samma tillfälle. Jag tror grottmänniskan bluffar, inte en chans att hon vårdar sin sjuka mamma! Hon vill bara framstå som empatisk, precis som när hon gav pengar till tiggaren och trodde kameran var avstängd och sa att hon bara gav honom pengar för att se bra ut på tv.
Så jävla upprörande människa! Verkar ha som regel att inte betala anställda också med tanke på att hon inte betalat för dotterns hemsida som tog 40 timmar att göra eller varken hemtjänsten heller.
Vidrig!
Citera
2011-10-07, 12:16
Medlem
Miiiiias avatar
Ja, vad kan man säga... Hade det inte varit för att dottern är så uppenbart kuvad att hon knappt vågar prata så hade Gunilla nog varit en person som jag älskat att hata.

Det blev nästan obehagligt när hon så uppenbart flirtade med prästen i det senaste avsnittet och man såg att han inte alls var intresserad.

Kanske skulle man tipsa den stackars prästen om Björn Rosenströms "Gunilla"?
"Gunilla är ganska ful, och hon saknar takt och ton
hon har allt man kan önska att man aldrig nånsin fick.
Men det värsta utav allt, det är att hon är kär i mig.
När hon gör sina attacker, då får man passa sig".
Citera
2011-10-10, 22:29
Medlem
Kleinbeins avatar
Alltså... Gunilla.. När fan ska nån nacka det jävla aset?
Bara hon öppnar käften och visar sitt gråa jävla tandkött så kliar det i mina fingrar...
Det är inte hälsosamt att kolla på henne alltså...
Citera
2011-10-11, 00:48
Medlem
snyggturbans avatar
Gunilla är ju uppenbarligen sjuk i huvudet. Nu pratar vi inte lite snurrig i bollen utan hon måste lida av någon grav störning. Narcissistisk personlighetsstörning låter inte alls konstigt. Tycker alla kriterier stämmer in på Gunilla...

Stackars Erika. Hon har inget liv i sina ögon och är så okarismatisk. Men det är väl inte så konstigt när man har en sådan morsa? Min fundering är dock hur mycket underhållning det här är. Alltså visst är det himla kul att titta på men nu det senaste har jag nästan mått dåligt av att se på programmet. Vill bara ta den lilla tjejen ifrån monstermorsan innan hon blir helt förstörd...

Jag undrar verkligen vad Gunilla själv tycker om hur tv3 har vinklat programmet.
Citera
2011-10-11, 13:55
Medlem
"Kul" när hon totalsågar sin date, för att sedan tycka att han var ganska snygg och rolig. På det nämner hon samtidigt att han förmodligen har någon personlighetsstörning på grund av sin "skada" (blev aldrig riktigt klok på om hon drog på lite extra där). Hmmm...vänta nu...
Citera
2011-11-03, 02:16
Medlem
sickmixs avatar
Har helt undgått att ha sett ett enda avsnitt av den här serien fram tills för nån timme sen. Flickan satt och kollade på tv3play och ville visa något. Såg då bitar av s04e04-05. Vad jag har läst nu i efterhand har det blåst rejält efter Gunillas beteende gentemot dottern Erika. Jag är knappast dödligt aktiv på forumen här. Jag läser mest i trådar än skriver. Men nu måste jag faktiskt skriva av mig.

Fy satan i helvete vilket äckligt, pantat jävla blockmongo till morsa. Kärringen är ju så fruktansvärt självgod och äcklig att jag inte finner ord. Kan någon ta och rädda det stackars barnet? Jag mådde otroligt dåligt av att se ungens blick då Gunilla skoninglöst drog med henne på resan till Vegas. Alltså seriöst, hur kan det få fortsätta? Child support någon? Sen hennes enorma outburst av förtal,(om misshandel), på den 73 år gamla mexikanska hushållerskan. Jag håller ordagrant på att slå sönder saker då jag ser detta. Det är helt vrickat bara. Ett spoilat jävla sprutluder till lyxhora. Nä, en större narcissistisk människa får man leta efter. Tvi fan.
Citera
2011-12-13, 21:59
Medlem
Var har Gunilla tagit vägen denna säsong?
Citera
2011-12-13, 22:34
Bannlyst
Maria Montezami skickar gratis julkort tilll fansen det är generöst. tänk om flera kändisar kunde göra det!
Citera
2012-01-01, 19:36
Medlem
Mullrets avatar
Wannabee TV för de kärringar som misslyckats i livet. Kanske de får lite tröst i se detta skitprogram, och evt drömma sig tillbaka när deras kroppar inte var som en säck potatis... Lycka för dessa kärringar är att de hittat en åsna som kan betala för deras liv... Annars hade de oxå flippat burgare på McDonalds... Anna Anka körde ju för Adena Pickos innan LA blev aktuellt. Snygg då, nu ser hon ut som f-n...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in