2011-09-14, 13:13
Medlem
De här "fruarna" är verkligen falska, självupptagna, ytliga satmaror, med undantag av MM . Undrar förresten hur Gunilla och Agnes-Nicole försörjer sig, är det lyckade skilsmässoer som ligger bakom? Har svårt att tro att de kan leva på sina uppgivna yrken.
A-N:Yrke: Driver det egna filmproduktionsbolaget Globalstars Film och agerar där som ägare, producent och skådespelare. Hon är även utbildad fastighetsmäklare.
G: Filmmaker, skådespelerska och fotomodell
Citera
2011-09-14, 13:22
Medlem
wendy1s avatar
Tror Gunilla hamnar i kluster B typen av personlighetsstörningar, med t.ex. borderline och narcissism. Hon svänger snabbt, delar upp i gott och ont, hennes mammas vårdare blev t.ex. helt plötsligt en "ondskefull människa". Hon får plötsliga utbrott, ljuger och det känns som att hon går över lik för att komma dit hon vill med dottern. Hon ser sig själv som en oerhört talangfull framgångsrik kvinna, vilket hon uppenbarligen inte är. Hon ser inga problem med att få oscarsvinnare att spela i hennes pjäser. And son on....

Det blir inte roligt att titta på när man inser att hon inte är frisk och det är inte underhållning att se när ett barn blir illa behandlat.

Tycker även de andra fruarna är patetiska, men de kan jag skratta åt i alla fall.
Citera
2011-09-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Tror Gunilla hamnar i kluster B typen av personlighetsstörningar, med t.ex. borderline och narcissism. Hon svänger snabbt, delar upp i gott och ont, hennes mammas vårdare blev t.ex. helt plötsligt en "ondskefull människa". Hon får plötsliga utbrott, ljuger och det känns som att hon går över lik för att komma dit hon vill med dottern. Hon ser sig själv som en oerhört talangfull framgångsrik kvinna, vilket hon uppenbarligen inte är. Hon ser inga problem med att få oscarsvinnare att spela i hennes pjäser. And son on....

Det blir inte roligt att titta på när man inser att hon inte är frisk och det är inte underhållning att se när ett barn blir illa behandlat.

Tycker även de andra fruarna är patetiska, men de kan jag skratta åt i alla fall.

Jag känner samma sak inför Gunilla som du. Den kvinnan kan inte vara frisk och blir därför väldigt sorgligt att se på och hennes dotter. Om jag minns rätt så tror jag att hon beskrev hur hon hade varit väldigt deprimerad och skaffade barn för att ha någon att älska i SNY. Hemskt egentligen.
Citera
2011-09-14, 15:35
Medlem
septemberpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Att hon är vidrig kan jag hålla med om, raseriutbrottet mot den stackars kvinnan som arbetade med att vårda mamman visar också på någon psykisk åkomma, möjligen borderline, men jag tycker nog inte att hennes stackars mamma rår för något av det. Tanten kan väl inte hjälpa att hon är senil och att Gunilla vill ta hand om sin gamla mor tycker jag ändå visar på någon slags empati, men eftersom Gunilla är så pass störd blir det bara pannkaka av det. Jag vet inte om jag tycker det är rätt att ha med människor som är så pass störda som Gunilla i tv. Det blir bara freakshow av det. De andra kan jag leva med, de är lite udda personer men kan i alla fall tala för sig. Att se Gunilla blir bara jobbigt för det är så tragiskt.

Jag har inget emot att hennes mamma är senil. Det jag menar är att Gunilla utnyttjar och exploaterar henne, det är det som är äckligt. Varför ens visa upp henne för en kamera som hon var ett av Gunillas utställningsobjekt!
Citera
2011-09-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av septemberpojken
Jag har inget emot att hennes mamma är senil. Det jag menar är att Gunilla utnyttjar och exploaterar henne, det är det som är äckligt. Varför ens visa upp henne för en kamera som hon var ett av Gunillas utställningsobjekt!

Personligen tycker jag att TV3 borde ha tackat nej till att ha med Gunilla i programmet. Hon är uppenbart störd och mår inte bra någonstans. När Gunilla sedan vill visa upp sin senila mamma borde någon ha dragit en gräns. Där passerar alla etiska gränser.
Citera
2011-09-14, 23:19
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Personligen tycker jag att TV3 borde ha tackat nej till att ha med Gunilla i programmet. Hon är uppenbart störd och mår inte bra någonstans. När Gunilla sedan vill visa upp sin senila mamma borde någon ha dragit en gräns. Där passerar alla etiska gränser.

Håller helt med. Hade Gunilla levt i Sverige hade inte jag tvekat att ringa socialtjänsten - http://www.maskrosbarn.org/
Citera
2011-09-15, 01:18
Medlem
Psyko Dads avatar
Förundras mycket över dessa damer som verkar ha mer psykiska störningar än hela gamla beckomberga hade förr.
Gunilla var rejält otäck när hon "gick" på Oscarsgalan genom tv & på efterfesten via en skvallertidning.
ANW har helt rubbad självbild & Isabella måste ju bli dumpad snart för hon är så tråkig.
Maria M känns så uttjatad & jag fattar inte hur det kan ha blivit trend med tofsar & begie läppstift pga henne?
Citera
2011-09-15, 09:31
Medlem
Gamblors avatar
Maria Montazami verkar i alla fall vara väldigt snäll, oavsett hur konstig hon är i övrigt. Hon är inte så egocentrisk som de andra.
Citera
2011-09-15, 11:19
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12

Håller helt med. Det syntes ju direkt på henne att något inte stod rätt till. Det är ju inte vrickat på den nivån att man kan garva åt det heller, det är värre än så.
Citera
2011-09-15, 11:23
Medlem
Har en bekant som vårdade Gunillas mamma i hemtjänsten när hon bodde i Sverige. Kan bekräfta att Gunilla är ruskigt störd och även hemtjänsten betraktades som hennes tjänstefolk. Precis som vårdaren i avsnittet blev de tvingade att göra en massa annat hemma när Gunilla var på besök. Gjorde de inte det ringdes polisen.
Citera
2011-09-15, 11:51
Medlem
Lade ni märke till att den ram som ANW visade upp på det färdiga porträttet inte såg ut att vara likadan som den svindyra? Hon tog nog en billigare när kameran stängdes av...
Citera
2011-09-15, 11:57
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar
Lade ni märke till att den ram som ANW visade upp på det färdiga porträttet inte såg ut att vara likadan som den svindyra? Hon tog nog en billigare när kameran stängdes av...

Allvarligt talat, vilket CP hon är. Ber om hjälp med att hitta en ram och sen snackar skit om allt. Imponerad av fastighetsskötarens (eller vad han var) tålamod, att han inte klubbade henne med ramen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in