Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-28, 00:09
  #1981
Medlem
Natacha har jag alltid tyckt verkar vara reko. OK att hon horat runt, på riktigt då menar jag, osv men det verkar inte finnas ett dugg "ondska" i henne.

Vet inte om jag tycker synd om henne eller vad det är, varför skulle jag det. Tror det är en bra tjej helt enkelt. Lite dum men bra. Det är vi alla.

Edit: Blir även lite orolig över hennes smalhet. Hon var ju inte tjock tidigare men nu är hon fan inte hälsosam i kroppen.
__________________
Senast redigerad av B.Dowie 2016-09-28 kl. 00:12.
Citera
2016-09-28, 07:04
  #1982
Medlem
flugherrens avatar
Glodde igenom programmet innan läggdags igår kväll. Allt verkade som förr. Maria är flummig och hittar på romantiska saker med Kamran, gissar att Åsa är på jakt efter en ny man nu igen, Natascha har ju den bakgrund hon har men det känns inte befogat att tycka illa om henne för det. Dessutom känns hon rätt charmig och har hjärtat på rätta stället. Sofie däremot kändes som en riktig hagga. Jag tvivlar på att hon växte upp under liknande överklassförhållanden. Det är kul med svenska kvinnor från medelklassen som gifter sig rikt och sedan börjar bete sig som bortskämda prinsessor. Och Gunilla slutar aldrig att förvåna. Ny leasingbil (för hon kan omöjligt ha köpt den själv) med den "provocerande" THE GUNILLA-skylten som alla människor "reagerar på". Redan i första avsnittet lyckades hon få ett skrivbord att framstå som en dödsfälla. Vi får säkerligen se fler inslag med dementa mamman och pinsamma scener där hon gör nya försök att bli stjärna.
Citera
2016-09-28, 07:27
  #1983
Medlem
The Gunillaskylten som skulle vara av äkta diamanter skriker hybris, sen åker hon på IKEA av alla ställen för att köpa skrivbord? Kan det finnas en baktanke när hon säger att det är en dödsfälla? I staterna kan man stämma skjortan av folk och pengar verkar hon ju behöva. Kanske kan hon skylla på sin "handyman" att han försökt mörda hennes precious Erika
Citera
2016-09-28, 12:15
  #1984
Medlem
enfindams avatar
Ett urvattnat avsnitt. Maria på båtutflykt, Gunilla sätter ihop IKEA möbel, Natacha Peyre tränade med sin PT...Mest behållning hade jag av den nya frun Sofie Prydz och hennes extrema ordningssinne. Tyvärr så tror jag att serien börjar att gå på tomgång.
Citera
2016-09-28, 18:44
  #1985
Medlem
exoticspices avatar
Sofie Prydz kan inte ha mycket att sysselsätta sig med när maken är borta flera veckor i rad. Hennes uppgift har därför blivit att anställa städerskor för att sedan konstatera att dom inte gör sitt jobb om inte nötterna står på samma hylla i skafferiet. Om inte allt är perfekt hela tiden blir hon nervös och kan inte fungera normalt, enligt henne själv. Hon gör listor för att se om städerskorna gör allt precis rätt och till och tar till och med tid på jobbet eller lägger tvätten fel med flit för att se om dom upptäcker det...osv osv.
Citera
2016-09-28, 19:25
  #1986
Medlem
Sofie är fruktansvärt gullig ur rätt vinkel! Tyvärr är ju ålderns effekt på kvinnor som den är, men man kan verkligen ana vilken kanonpingla Sofie var bara för några år sedan.

När det gäller Peyre måste jag säga att jag blev positivt överraskad. Hon verkade snäll och ganska ödmjuk. Hennes kropp och utseende även i allmänhet är ju av högsta klass. Tänk att ha en sådan kvinna vid sin sida som trots 30+ är en sexbomb utan dess like.

Kul att vi har fått in en riktig Hollywoodfru i form av Sofie som komplement till de gamla singelnuckorna Gunilla och Åsa. Gunilla förtar tyvärr mycket av min glädje av att se programmet. Det finns inget underhållande i sådan galenskap.
Citera
2016-09-28, 20:26
  #1987
Medlem
Uncle Dukes avatar
Håller med om att det var ett lite lamt första avsnitt, men tror det kan ta sig efterhand, särskilt frulunchen som ju alltid är säsongens höjdpunkt (numera blir jag dock snarare rädd än road när jag ser scener där Gunilla och Åsa tussas ihop). Jag irriterar redan ihjäl mig på Sofie, men hon kanske blir mer uthärdlig när hon släpps ut ur sitt hem. Elena/Natacha verkar ju snäll och rolig (stor eloge för att hon pushar för hundägares plikt att plocka upp skiten deras djur producerar), men jag stör mig på hennes spelade ödmjukhet, att hon har accessoarer för tiotusentals dollars men låtsas att hon mest köper krimskrams. Förresten ser hennes "ljusa och fräscha" hus, liksom många andra moderna sådana, skittråkigt och opersonligt ut (även om filmrummet var en riktig stoner-dröm), jag skulle hellre bo i Gunillas hem, det är i alla fall lite ombonat och personligt.

Verkar inte Gunilla vara mer på dekis än vanligt? "Livsfarliga" IKEA-möbler (ihopsatta av något crackhead till "handyman" dessutom) och drömmar om Ingvar Kamprad?
__________________
Senast redigerad av Uncle Duke 2016-09-28 kl. 20:29.
Citera
2016-09-28, 20:43
  #1988
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Håller med om att det var ett lite lamt första avsnitt, men tror det kan ta sig efterhand, särskilt frulunchen som ju alltid är säsongens höjdpunkt (numera blir jag dock snarare rädd än road när jag ser scener där Gunilla och Åsa tussas ihop). Jag irriterar redan ihjäl mig på Sofie, men hon kanske blir mer uthärdlig när hon släpps ut ur sitt hem. Elena/Natacha verkar ju snäll och rolig (stor eloge för att hon pushar för hundägares plikt att plocka upp skiten deras djur producerar), men jag stör mig på hennes spelade ödmjukhet, att hon har accessoarer för tiotusentals dollars men låtsas att hon mest köper krimskrams. Förresten ser hennes "ljusa och fräscha" hus, liksom många andra moderna sådana, skittråkigt och opersonligt ut (även om filmrummet var en riktig stoner-dröm), jag skulle hellre bo i Gunillas hem, det är i alla fall lite ombonat och personligt.

Verkar inte Gunilla vara mer på dekis än vanligt? "Livsfarliga" IKEA-möbler (ihopsatta av något crackhead till "handyman" dessutom) och drömmar om Ingvar Kamprad?
Jag skulle gärna vilja byta med henne och kunna se Hollywoodskylten från min terass varje morgon!
Jag reagerade också på Gunillas förändring, ett rangligt bord från IKEA? Det måste vara svårt att hålla sig på samma nivå som de andra fruarna.
Citera
2016-09-29, 19:13
  #1989
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag skulle gärna vilja byta med henne och kunna se Hollywoodskylten från min terass varje morgon!
Jag reagerade också på Gunillas förändring, ett rangligt bord från IKEA? Det måste vara svårt att hålla sig på samma nivå som de andra fruarna.

Ja, själva huset och läget var det väl inget fel på. Det var inredningen jag tyckte var urtrist.
Citera
2016-09-30, 22:58
  #1990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Natacha har jag alltid tyckt verkar vara reko. OK att hon horat runt, på riktigt då menar jag, osv men det verkar inte finnas ett dugg "ondska" i henne.

Vet inte om jag tycker synd om henne eller vad det är, varför skulle jag det. Tror det är en bra tjej helt enkelt. Lite dum men bra. Det är vi alla.

Edit: Blir även lite orolig över hennes smalhet. Hon var ju inte tjock tidigare men nu är hon fan inte hälsosam i kroppen.

Enligt Natacha själv har hon struma som gjort att hon tappat i vikt och är smalare än hon var förr.
Citera
2016-10-03, 18:13
  #1991
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Natacha har jag alltid tyckt verkar vara reko. OK att hon horat runt, på riktigt då menar jag, osv men det verkar inte finnas ett dugg "ondska" i henne.

Vet inte om jag tycker synd om henne eller vad det är, varför skulle jag det. Tror det är en bra tjej helt enkelt. Lite dum men bra. Det är vi alla.

Edit: Blir även lite orolig över hennes smalhet. Hon var ju inte tjock tidigare men nu är hon fan inte hälsosam i kroppen.

Din kommentar om att hon "horat runt" får mig att tänka på något gammalt, typ 60-70talet ?
En tjej som låg när hon ville och hade lust var en hora men en kille var en tjur och fick dunkar i ryggen för att han var duktig.
Citera
2016-10-03, 23:29
  #1992
Medlem
Centipedes avatar
Det verkade ju som om hon aldrig hade plockat upp hund skit förut det var nog bara för att TV var
med och filmade som hon gjorde det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback