2009-05-23, 20:25
Bannlyst
En isbjörn vid namn Thorleif
Citera
2009-05-24, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Vadå, heter de Jackhams Runnerup the third of Wrexham eller liknande. Då förstår jag att du har dubier. Men vafan min lille vän heter Musse iaf. Eller de kanske heter Osama Bin Laden, Hitler osv. Måste ju va duktigt speciella namn då.

Haha ja speciella namn har de men det är mer snälla namn än Hitler eller bin laden... *S*

Korta namn men ovanliga, framförallt på hundar... *S*
Citera
2009-05-25, 03:44
Medlem
Dettan, Simba, Nisse (katter), Milo (hund), Oliver (kanin).
Citera
2009-05-25, 17:19
Medlem
idels avatar
Har 2 hundar 1 Dobermann tik vid namn Dina och en Dansk Svensk gårds hund vid namn Rufus.
Citera
2009-06-02, 21:56
Medlem
jUimis avatar
amstaff/p-bull/rotweiler som heter brorsan
Citera
2009-06-02, 22:01
Bannlyst
Katt som heter Nyx (=nattens gudinna) vilket jag antar är rätt så passande för en svart honkatt.
Citera
2009-06-03, 09:47
Medlem
Hankatt - Herr Jamsson. Alla tror jag säger Jansson
Citera
2009-06-03, 11:09
Medlem
blåbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz
Katt som heter Nyx (=nattens gudinna) vilket jag antar är rätt så passande för en svart honkatt.
Jag har en kanin som kallas Nyx. Men hon heter egentligen Västanvindens Onyxia.. Onyxia är ju en drakboss i WoW

Jag har så himla många djur.. Katterna heter i alla fall Pondus och Cissi.
Kaninerna heter Boo (efter spöket i super mario, kallas Boll), Resurrection (en låt av HIM, kallas Rex), Karttikeya (indisk gudinna, kallas Karo), Tro (hennes syskon heter Hopp och Kärlek, hon kallas Rosa), High Card (han är ur en kull med Poker-tema, kallas Igor), Victorious Flame (hans mamma heter något med Flame, haha. Kallas Vicke) och slutligen Onyxia då.
Citera
2009-06-03, 11:10
Medlem
Teddy Ruxpin...
Citera
2009-06-03, 19:21
Medlem
gul_zebras avatar
Kaninerna: Thea och Snödroppe (kallas Kotten)
Mössen: Vattnadals Kola (Kola), Vattnadals Nöttårta (Tårtan), Mr Black (Mistär)
Guldhamstrarna: Obelix Notte (Roger), Forastero, Djurzaa (Svullo)
Tamråttorna: Herr Gurka (Gurkan), Dinkeli Dunkeli Doja (Dojan/Dojis), Skalman (Prutten), Mansikka (Sickan), Swanheart, Frutti (Gunilla), Anima-Dårpippi (Anima), Gullan (Tuttul), Margherita, Capricciosa, Marinara, Gorgonzola.

Ska väl nämnas att majoriteten har döpts av uppfödare och tidigare hem dock.
Har två råttor tingade också, de har av uppfödarna döpts till Wallraff och Korpens Vingar.
Citera
2009-06-04, 00:56
Medlem
whisperings avatar
Hund som heter Mira och en sköldpadda som heter Gustav
Citera
2009-06-04, 10:43
Medlem
meegas avatar
min katt

vi hade lite problem att hitta ett passande namn vill min svarta katt. vi hade massa namn på henne men till slut fick hon heta Gomman. och jag tycker det passar jättebra på henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in