2003-12-25, 23:18
Medlem
Ralfons avatar
VAd ska man med ett off topic-forum till om inte posta "dumma" frågor i?=) Gär kommer en; vad heter ditt/dina djur? Vad skulkle du döpa dem till om du hade haft några?
Citera
2003-12-25, 23:20
Bannlyst
Hade en svart katt som jag ville döpa till SATAN. men fick inte för mitt ex.
Sen har jag alltid velat ha en AM PitBull terrier som skall heta Adolf.
Men just nu så har grabben en dvärg hamster som heter Hamtaro...
Citera
2003-12-25, 23:27
Medlem
JakeTheSnakes avatar
En bullmastiff som heter Grill-Britt
Citera
2003-12-25, 23:29
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Jag har en hund (ras okänd) som heter Malish. Sen har jag två undulater i sverige som bor hos mina föräldrar som heter Pippi och Jippi och en liten hund hos dem vid namn Peggy. Sen äger jag delar i en del hästar men dem räknar jag inte.

edit: min kamel ska heta RuggUggla
Citera
2003-12-25, 23:43
Medlem
safts avatar
Hade jag haft en tiger så skulle jag döpa den till Sheri Kahn
Citera
2003-12-26, 01:07
Medlem
Draugs Hargs avatar
Hund(newfoundland): Tzarli
Gerbil(er): Börje, Torkel, Hannibal, Cryfemal
Citera
2003-12-26, 01:35
Medlem
Har aldrig haft något husdjur, ville dock ha hund när jag var liten. Vet inte riktigt vad jag skulle kalla mitt eventuella husdjur för.
Citera
2003-12-26, 02:42
Medlem
Har en siames på 11 år som lystrar till namnet Knap, som i sin tur är en förkortning på Knaperiknus. Finns en anekdot bakom detta. I stamtavlan heter han dock Othello. Det här kattkräket lider av multipel personlighet. Finns inget att göra åt saken; bara hålla käft och spela med.

Andra katten heter Puffe kort och gott. Han är helt enkelt väldigt puffig; har försökt banta honom hela hösten. Han kommer från Paris slumkvarter och har inte en enda vän. Han har ingen vidare musiksmak, utan gillar musik "man blir glad av". På sina lediga stunder går han i sin äppel-lund med händerna på ryggen och visslar en truddelutt. Därtill bör tilläggas att vår vän Puffe är av det religiösa slaget. När han väl säger något är det ofta:"Mon dieu"!
Citera
2003-12-26, 02:57
Medlem
LadyTieras avatar
Hadde en svart katt som hette lucifer, men han var så tjock så han kallades bara för bullen
Citera
2003-12-26, 12:28
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Har ett par illrar som heter Devil och Killer.
Ägde för en massa år sedan ett stort antal tamråttor, och de namnen jag kommer ihåg nu på rak arm är Johnny Rebel, Blackmoon, Elric, Mongot, Führer och Ylva.
Citera
2003-12-26, 13:40
Medlem
Har en katt som heter Franz Tyson,men som kallas Frasse till vardax..

Har haft en Leopardgecko som hette HansHasse.Taskigt namn med tanke på att det var en hona...
Citera
2003-12-26, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Har en katt som heter Franz Tyson,men som kallas Frasse till vardax..

Har haft en Leopardgecko som hette HansHasse.Taskigt namn med tanke på att det var en hona...

Har en norsk skogskatt som fått sitt uppfödarnamn utbytt mot Grevinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in