VAd ska man med ett off topic-forum till om inte posta "dumma" frågor i?=) Gär kommer en; vad heter ditt/dina djur? Vad skulkle du döpa dem till om du hade haft några?
Hade en svart katt som jag ville döpa till SATAN. men fick inte för mitt ex.
Sen har jag alltid velat ha en AM PitBull terrier som skall heta Adolf.
Men just nu så har grabben en dvärg hamster som heter Hamtaro...
Jag har en hund (ras okänd) som heter Malish. Sen har jag två undulater i sverige som bor hos mina föräldrar som heter Pippi och Jippi och en liten hund hos dem vid namn Peggy. Sen äger jag delar i en del hästar men dem räknar jag inte.
Har en siames på 11 år som lystrar till namnet Knap, som i sin tur är en förkortning på Knaperiknus. Finns en anekdot bakom detta. I stamtavlan heter han dock Othello. Det här kattkräket lider av multipel personlighet. Finns inget att göra åt saken; bara hålla käft och spela med.
Andra katten heter Puffe kort och gott. Han är helt enkelt väldigt puffig; har försökt banta honom hela hösten. Han kommer från Paris slumkvarter och har inte en enda vän. Han har ingen vidare musiksmak, utan gillar musik "man blir glad av". På sina lediga stunder går han i sin äppel-lund med händerna på ryggen och visslar en truddelutt. Därtill bör tilläggas att vår vän Puffe är av det religiösa slaget. När han väl säger något är det ofta:"Mon dieu"!
Har ett par illrar som heter Devil och Killer.
Ägde för en massa år sedan ett stort antal tamråttor, och de namnen jag kommer ihåg nu på rak arm är Johnny Rebel, Blackmoon, Elric, Mongot, Führer och Ylva.