2008-09-22, 12:09
Medlem
Gures avatar
Jag har en hund som heter rambo, fast han är på sjukhuset nu o opereras
Citera
2008-10-13, 18:21
Medlem
jag har en hund (golden) vid namn Wilma (shocker), en katt som heter Svetlana och mina 6 snygga bönsyrsor heter Womba Womba, Somrig Ostsås, Hästhandlare Wallenberg, Apfelschtrudel, Revisorn och Ralf - underjordens härskare
Citera
2008-10-13, 19:45
Medlem
Vi har 3 katter (som ej är döpta av oss) som heter Diva (smeknamn Skiva), Tiger (smeknamn Snigel eller Kräk) och Ice Cube (smeknamn Ice eller Bajs).

Sen har vi två st blodpyton som heter Tjockis och Sumo.

Edit: La till smeknamnen
Senast redigerad av daydreamer 2008-10-13 kl. 19:48.
Citera
2008-10-13, 21:26
Medlem
Mitt hus djur heter Ymer och är en perro de presa canario och det är en hund
Citera
2008-10-13, 23:53
Medlem
Ziarros avatar
Här hemma springer pudeln vid namn Ziggy omkring...
Citera
2008-10-14, 14:43
Medlem
Gures avatar
ok, här kommer lite ot fr¨åga:

Hur bra klarar du dig utan ditt nuvarande husdjur?
Citera
2008-10-14, 15:41
Medlem
Ska få hem en bostonterrier snart.. Han ska heta Måns, Lloyd eller Murphy!
Vad tycker ni? Sambon tycker Murphy medans jag tycker Lloyd är skit coolt!
Citera
2008-10-14, 16:45
Medlem
flashen00s avatar
Har en katt nu som heter smulan. Funderar på att skaffa en till och döpa den till magistern
Citera
2008-10-14, 16:59
Medlem
Har en Schæfer som heter Erkan og en valp (mix) som heter Kompis (9mnd). Ble liksom kompis til min Schæfer Har også to katter som heter Truls og Mons.
Citera
2008-10-15, 01:30
Medlem
Dukulas avatar
två katter, far och son. Plutten och Junior
Citera
2008-10-15, 06:28
Medlem
blåbärets avatar
Vi har två katter, som heter Cissi och Pondus. Sistnämnde herre gör verkligen skäl för sitt namn Kanske inte kroppsligt för fet är han inte, men han har en mycket framträdande personlighet!

Sen har jag en heeel drös med kaniner, ska jag dra dom? Ok; Karo, Rex, Boll, Vicke, Qax, Kobra, Igor, Dollar, Nyx och Rosa. Samtliga har tävlingsnamn också, men ack så krångliga att dra!
Citera
2008-10-16, 05:44
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Familjens hundar:

Rambo - Jackrussel terrier (det ansågs vara lite sarkastiskt att döpa en så liten hund till "Rambo". Det lustiga är att han kan verkligen leva upp till sitt namn (han skrämmer upp betydligt större hanhundar ibland), och han har tänder som en sabeltandad tiger. Han är rätt gammal, så han är kvarterets "big dog", men ändå inte )

Vittra - Bayersk viltspårhund (Namnet hade lite dubbel anspelning, delvis på vittringen då hon var tänkt att fungera som en eftersökshund, och delvis på den mytologiska varelsen vildvittra. Fast hon är inte särskilt vild, utan beter sig väldigt propert och graciöst för en hund)

Heidi - Wachtelhund (Jag har ingen aning om varför hon döptes till Heidi. Hur som helst så är hon en rätt ung hund och givetvis både stöddig och busig. Vad jag har hört så gör hon däremot EXTREMT bra ifrån sig på vildsvinsproverna hon har gått igenom. Potential för kanonbra jakthund alltså)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in