Citat:
Ursprungligen postat av
Exodus78
Tråkigt att höra. Har du någon teori kring vad som föranlett detta?
Hur tänker du att du ska förmedla till VC vad dina symptom kan bero på?
Mvh E
Nej tyvärr så har jag ingen idé alls på vad som har hänt. Har även skrivit till han jag köpte oljan av och han sa att man inte skulle göra en injektion i rumpa, lår med denna oljan. Medans jag hävdar att oljan kanske inte var från den bästa batchen. Men åter igen säger han att oljan är perfekt och skyddar sitt märke. Så min lösning är att jag provar ett sista stick och låter en tjej kompis sätta det på mig från en "rätt" vinkel, så får vi se hur det blir i morgon.
På vc har jag varit idag också, har en stor absess i höger skinka. Han undrade om jag använder nålar med testo eller Diklofenak, men jag hävdade i mot och sa nej senaste var på sjukan och då fick jag kortison spruta. Men han bara titta på mig och skaka på huvudet och tog ett blod prov på mig och sänkan var uppe i 52 medans normalt är mellan 5-7. Men han boka in mig på en ny tid på måndag morgon för mer prover och operation, han tänker sprätta upp och tömma mig på var och sist sa han att jag skulle tänka en gång till vad som var i sprutan, för kortison är det inte. Men jag kommer fortsätta ljuga för han, vill ju inte erkänna testo för en läkare jag inte känner. Mvh Graniiit