2010-02-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuytrew
jo, ska också sätta i axeln tänkte jag. var längesen jag satte där senast så jag kikade på spotinj. o där står de att de räcker med 5/8 inch.. = 1.6cm . Räcker de sätta 1.5-2cm in i axeln?

JAAAAAA!!!!!!!
Citera
2010-02-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
JAAAAAA!!!!!!!

Gött kött!

2-3ml går bra i varje axel?
Citera
2010-02-13, 14:21
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Gött kött!

Det är väldigt mycket, jag hade inte stuckit 3ml i min axel iaf.
Citera
2010-02-13, 14:21
Medlem
Citat:
Gött kött!

Jag har kört 4ml som mest, men 2-3ml är nog en rimligare gräns, hehe.
Citera
2010-02-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det är väldigt mycket, jag hade inte stuckit 3ml i min axel iaf.

okej, 2 då? :P fan behöver fler platser o sätta i.. brösten gör ju så jävla ont bara.. fast då körde ja Tren A o prop, kanske därför..
Citera
2010-02-13, 14:27
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
okej, 2 då? :P fan behöver fler platser o sätta i.. brösten gör ju så jävla ont bara.. fast då körde ja Tren A o prop, kanske därför..
Vad är det för fel på låret? Kan lätt sätta 6ml där om man vill.
Citera
2010-02-13, 14:27
Medlem
Citat:
2ml är helt ok. Jag har satt 3ml som mest och då kände jag mig lite "mör" efteråt, men 2 känns bra.
Plomeros: alla har inte lika köttiga axlar som dig
Citera
2010-02-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Vad är det för fel på låret? Kan lätt sätta 6ml där om man vill.

Inget fel på låren, dom och skinkorna e ju the golden spots. jag sätter bara 4 i varje o dom brukar bli lite möra. Har du satt 6ml på samma ställe i låret? Eller delar du upp de på 2 spots på varje lår?
Citera
2010-02-13, 14:33
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Inget fel på låren, dom och skinkorna e ju the golden spots. jag sätter bara 4 i varje o dom brukar bli lite möra. Har du satt 6ml på samma ställe i låret? Eller delar du upp de på 2 spots på varje lår?
Samma lår, samma spot.
Citera
2010-02-23, 01:21
Medlem
Jag ska börja min första kur om bara ett par dagar men börjar bli lite tveksam ifall jag ska genomföra det. Har blåa nålar som ser enorma ut och tanken är att dessa ska köras hela vägen in i typ axeln? No way säger jag. Känner typ benet bara jag smeker axeln så hur tusan ska jag kunna köra den 30mm in ?!? Jag är inte direkt spruträdd, har större delen av kroppen tatuerad men själva tanken att nålen kommer med största sannolikhet stöta emot skelettet gör mej skakig.
Citera
2010-02-23, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag ska börja min första kur om bara ett par dagar men börjar bli lite tveksam ifall jag ska genomföra det. Har blåa nålar som ser enorma ut och tanken är att dessa ska köras hela vägen in i typ axeln? No way säger jag. Känner typ benet bara jag smeker axeln så hur tusan ska jag kunna köra den 30mm in ?!? Jag är inte direkt spruträdd, har större delen av kroppen tatuerad men själva tanken att nålen kommer med största sannolikhet stöta emot skelettet gör mej skakig.

Du trycker helt enkelt inte in hela nålen. Jag skulle dock rekommendera att köra tunnare(och kortare) nålar för just axlar.
Citera
2010-02-23, 17:01
Medlem
var du på bra humör när du skrev det plomeros? haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här