2016-10-06, 09:14
Medlem
Fenjal888s avatar
Lite läsning för dem som är intresserade vad som händer när man råkar injicera i blodet.
http://ergo-log.com/coughing-blood-during-steroids-cycle.html
Citera
2016-10-06, 10:30
Medlem
Idag känns det bättre åtminstone . Aspirirerade för säkerhets skull senast. Får köra andra låret nästa stick. Antar att jag kan räkna med samma upplevelse efteråt. Man bör väl rotera även om man kör e5d?
Citera
2016-10-06, 15:28
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregari89
Idag känns det bättre åtminstone . Aspirirerade för säkerhets skull senast. Får köra andra låret nästa stick. Antar att jag kan räkna med samma upplevelse efteråt. Man bör väl rotera även om man kör e5d?

Om du bara kör Låren, så är det bäst om du roterar. Du kan köra samma sida men det är inte så smart.
Citera
2016-10-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Om du bara kör Låren, så är det bäst om du roterar. Du kan köra samma sida men det är inte så smart.

Vad med om man bara kör rumpan? Skiftar mellan vänster o höger.Vill helst slippa låren o axlarna.
Citera
2016-10-06, 17:08
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Vad med om man bara kör rumpan? Skiftar mellan vänster o höger.Vill helst slippa låren o axlarna.

Samma där. Jag kör bara röven nu när jag cruisar. Byta bara Höger,Vänster,Höger,Vänster Osv.
Citera
2016-10-06, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Samma där. Jag kör bara röven nu när jag cruisar. Byta bara Höger,Vänster,Höger,Vänster Osv.

Vad cruisar du på?
Citera
2016-10-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lite läsning för dem som är intresserade vad som händer när man råkar injicera i blodet.
http://ergo-log.com/coughing-blood-during-steroids-cycle.html

Usch nu kommer jag aldrig glömma att aspirera igen... Iofs lär man inte dö men ingen höjdare med blödningar i lungorna
Citera
2016-10-06, 19:52
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Vad cruisar du på?

Test E, Väntar lite innan jag kör min vinter bulk.
Citera
2016-10-18, 21:49
Medlem
Avskyr sprutor men det har gått bra i ett par månader.
Dock i kväll har jag försökt sätta 3 gånger utan framgång. Sätter i ytterlåren men idag har det verkligen inte funkat. Ska fan börja med orala saker snart!
Citera
2016-10-18, 23:18
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M5-Power
Avskyr sprutor men det har gått bra i ett par månader.
Dock i kväll har jag försökt sätta 3 gånger utan framgång. Sätter i ytterlåren men idag har det verkligen inte funkat. Ska fan börja med orala saker snart!

Sätt i röven så slipper du se den gå in. Sikta och kör in, tvekar du blir det bara svårare.
Citera
2016-10-18, 23:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Subkutan injektion, om det inte går bra första gången, kan samma nål användas för ett andra stick?
Citera
2016-10-18, 23:26
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Subkutan injektion, om det inte går bra första gången, kan samma nål användas för ett andra stick?

Subq är det nog inte så farligt, har sett killar som använder samma nål flera gånger. Men smartast är nog att byta, tror det är mer viktigt vid IM injekts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in