Idag känns det bättre åtminstone . Aspirirerade för säkerhets skull senast. Får köra andra låret nästa stick. Antar att jag kan räkna med samma upplevelse efteråt. Man bör väl rotera även om man kör e5d?
Idag känns det bättre åtminstone . Aspirirerade för säkerhets skull senast. Får köra andra låret nästa stick. Antar att jag kan räkna med samma upplevelse efteråt. Man bör väl rotera även om man kör e5d?
Om du bara kör Låren, så är det bäst om du roterar. Du kan köra samma sida men det är inte så smart.
Avskyr sprutor men det har gått bra i ett par månader.
Dock i kväll har jag försökt sätta 3 gånger utan framgång. Sätter i ytterlåren men idag har det verkligen inte funkat. Ska fan börja med orala saker snart!
Avskyr sprutor men det har gått bra i ett par månader.
Dock i kväll har jag försökt sätta 3 gånger utan framgång. Sätter i ytterlåren men idag har det verkligen inte funkat. Ska fan börja med orala saker snart!
Sätt i röven så slipper du se den gå in. Sikta och kör in, tvekar du blir det bara svårare.
Subkutan injektion, om det inte går bra första gången, kan samma nål användas för ett andra stick?
Subq är det nog inte så farligt, har sett killar som använder samma nål flera gånger. Men smartast är nog att byta, tror det är mer viktigt vid IM injekts.