2009-02-07, 19:47
Medlem
Ett Hunds avatar
Regler och riktlinjer:
  • Endast drogshoppar och ntapotek som driver sin frsljning via hemsidor r tilltna.
  • Varje shop ska ha produktlistor med priser direkt p sidan.
  • Diskussioner kring mailkranar r frbjudet. Detta gller ven postandet av mailadress till knda kranar s som vendors p Darknetsidor.
  • PM-frfrgningar r frbjudet och kommer att raderas som off-topic.

Inlgg som bryter mot dessa regler kommer att raderas och varningar eller avstngningar kommer att delas ut till de som inte klarar av att flja dem.

Fr att kunna posta inlgg krvs det att man varit medlem p Flashback i minst 6 mnader och har skrivit ver 200 inlgg. Det grs inga undantag fr detta.

VIKTIGT:

1.09. Narkotikahandel r frbjuden

All form av narkotikahandel (kpes, sljes, bytes, sknkes), ven via PM, r frbjuden. Den som bryter mot denna regel riskerar att bli avstngd frn forumet.

OBS! Proxy-postning r frbjudet!

Alla som postar inlgg t andra, eller upptcks frska frm eller be andra att posta inlgg t en sjlv, kan bli aktuella fr regelbrott 1.01. Detta inkluderar, men r inte begrnsat till, inlgg t anvndare som oavsett orsak inte kan eller vill posta sjlva, samt grningar av butiker p deras egen begran.

Sidor som bygger p Pastebin, freetexthost, weebly, gratisdomnen .tk m.fl. anses INTE uppfylla kraven som r stllda fr att f diskuteras, och kan sledes vara brott mot reglerna 1.01 och 1.09.

Frtydligande av hemsida som fr diskuteras i trden:

www.shop.xx = OK, fr diskuteras.
(har egen domn)

www.shop.xx.xx = ej OK, fr inte diskuteras.
(saknar egen domn)
Senast redigerad av Morfar-52 2017-01-08 kl. 13:21. Anledning: IRC bort
2009-02-09, 12:50
Medlem
dominaxs avatar
Vill varna fr Prismatic.
Det r en vecka sedan jag fick "shipped" och inte ftt ntt nnu. Dom svarar inte p mail heller.
+Det r fler inne p Hallucinogen avdelningen som berttar liknande.
S det verkar som en scam...
2009-02-09, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dominax
Vill varna fr Prismatic.
Det r en vecka sedan jag fick "shipped" och inte ftt ntt nnu. Dom svarar inte p mail heller.
+Det r fler inne p Hallucinogen avdelningen som berttar liknande.
S det verkar som en scam...
Ls de senaste posterna i hallicunogener - Ntbutik trden, verkar inte vara en scam. Fr vrigt; r Chembay grna?
2009-02-09, 20:25
Medlem
Nu hoppas jag att jag inte bryter mot 1.09 - kan ju ha tolkat regeln felaktigt, men:

r TheMagicM fortfarande grn? Det var ett r sedan jag hrde ngot frn dem men r sugen p att lgga en bestllning.
2009-02-10, 16:14
Medlem
dominaxs avatar
Prismatic grna.
Vilken frg skall 4-fmp ha?
Senast redigerad av dominax 2009-02-10 kl. 16:16.
2009-02-10, 16:43
Medlem
XaXans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dominax
Prismatic grna.
Vilken frg skall 4-fmp ha?

Det ska vara vit, kristal liknande.
2009-02-10, 17:23
Medlem
r det mycket frn eu-legals som fastnar i tullen nu? Han kompenserar om det fastnar va? (sjlvklart REK brev)
2009-02-10, 17:43
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
r det mycket frn eu-legals som fastnar i tullen nu? Han kompenserar om det fastnar va? (sjlvklart REK brev)

Ja, det verkar som att en hel del EUL-brev fastnar i tullen nu den senaste tiden. Han skickar igen om det inte kommer fram.
2009-02-10, 22:46
Bannlyst
borde finnas ngra shopar som sljer lite klassade saker, har nnu inte funnit nn sn sida fr cs.

r rc-e bra? tnker p tiden p leveranser. (btw det r vl inte LL som ger sidan?)
Senast redigerad av teagan 2009-02-10 kl. 22:56.
2009-02-11, 03:36
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
borde finnas ngra shopar som sljer lite klassade saker, har nnu inte funnit nn sn sida fr cs.

r rc-e bra? tnker p tiden p leveranser. (btw det r vl inte LL som ger sidan?)

rc-e r bra, levererar fort, dock s har dom inget inne nu, nej finns inga bevis fr att det r det. finns en trd som handlar om rc-e och LL.
2009-02-11, 05:43
Medlem
sveningmars avatar
r det bara frn eu-l det fastnar i tullen? Eller fastnar mephedrone ltt verlag? Vilket land skickar eu-l ifrn?
2009-02-11, 05:49
Medlem
Confunduss avatar
Frgan r om de skickar ut alls, det kanske bara r ngot de sger att de gr fr att vinna tid. Rena spekulationer frn min sida dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in