2009-02-11, 08:14
Medlem
XaXans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confundus
Frgan r om de skickar ut alls, det kanske bara r ngot de sger att de gr fr att vinna tid. Rena spekulationer frn min sida dock.

Det r nog med strrsta sanolikhet bara spekulationer och helt felaktigt.
Senast redigerad av XaXan 2009-02-11 kl. 09:12.
2009-02-11, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
r det bara frn eu-l det fastnar i tullen? Eller fastnar mephedrone ltt verlag? Vilket land skickar eu-l ifrn?

Tullen har nog specialkoll p frsndelser frn sterrike, drifrn skickar EU-L. Mephedrone fastnar inte verlag, s kan du hitta en leverantr frn annat land r det skrare - men nmner du landet hr s tipsar du ju tullen och d r det samma visa.....
2009-02-11, 15:00
Bannlyst
scammad

Betalade 5000kr till Kemisten (hans nya mail som jag fick av han sjlv) fr mer n 3 veckor sedan nu. Verkar som att han gtt under jorden..
Trkigt, litade p honom. 5000kr t helvete!
2009-02-11, 15:51
Medlem
Paraply-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alwx
Betalade 5000kr till Kemisten (hans nya mail som jag fick av han sjlv) fr mer n 3 veckor sedan nu. Verkar som att han gtt under jorden..
Trk. Han frsvann mitt i en mailkonversation och d hade han precis brjat bli frisk efter att ha varit rejlt sjuk om jag inte minns fel, det var strax efter mailbytet.
2009-02-11, 18:05
Medlem
xpitzs avatar
Chembay grna eller ej?
2009-02-11, 18:19
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alwx

Fan vad surt, lider med dig. Sjlv har man blivit blst p 3-400 kr som max och man blir galet arg. Du har blivit, antagligen, blst p 5000. Hemskt!
2009-02-11, 18:20
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpitz
Chembay grna eller ej?

ja, i alla fall den gngen jag bestllde
2009-02-11, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Fan vad surt, lider med dig. Sjlv har man blivit blst p 3-400 kr som max och man blir galet arg. Du har blivit, antagligen, blst p 5000. Hemskt!
Mjo, riktigt surt faktiskt. knns inte riktigt som att det r sant allts, har lst hur mkt bra omdmen som helst om kemisten och har snackat med han p mailen ett bra tag och frhandlat med priser hit och dit.. sen nr man bestller, s sticker han?
Det r bara bita ihop och vnta p lning och sen blir det en fet bestllning hos eul som jag handlat av tidigare!
Citat:
Ocks kollat lite p chembay, onekligen intressanta priser men inte s mnga som grnat.
Bestllde du mephedrone frn dom? isfall hur var kvallen?
2009-02-11, 19:27
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlusFifty
Tullen har nog specialkoll p frsndelser frn sterrike, drifrn skickar EU-L. Mephedrone fastnar inte verlag, s kan du hitta en leverantr frn annat land r det skrare - men nmner du landet hr s tipsar du ju tullen och d r det samma visa.....
Herr bngen frrade min sambo hemma ett besk idag, jag jobbade.
Polare p blixtvisit i sverige bestllde en 10a till min adress, frskrat.
Dom frgade nr jag slutar jobbet osv, osv...
Sitter och vntar hemma p att det ska plinga p drren snart s man fr mtet avklarat och kan g och lgga sig.
Ngon som har ett kanontips hur jag gr vidare?
Nn fara med att bestlla om det ? (som sagt var, det var frskrat).
Senast redigerad av moondawn 2009-02-11 kl. 19:31.
2009-02-11, 19:48
Medlem
carle2s avatar
Q :Jag bor fortfarande hemma och vill bestlla lite meph men nyfikna pron granskar alltid all inkommen post noga s det finns ingen chans jag kan bestlla hem till mig. Fast nu har jag en lucka en vecka frn fredag.
Nr berknas jag f det om jag bestller frn EU-L och hur lng tid tar det innan tullen ringer eller skickar brev till mig?
2009-02-12, 09:43
Medlem
xpitzs avatar
Citat:

Okej Var det nyligen du bestllde? Inte s mnga som verkar ha bestllt drifrn.
2009-02-12, 13:25
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carle2
Q :Jag bor fortfarande hemma och vill bestlla lite meph men nyfikna pron granskar alltid all inkommen post noga s det finns ingen chans jag kan bestlla hem till mig. Fast nu har jag en lucka en vecka frn fredag.
Nr berknas jag f det om jag bestller frn EU-L och hur lng tid tar det innan tullen ringer eller skickar brev till mig?

En kompis till mig bestllde p en tisdag och fick det p fredagen. Har hnt att han bestllt p en onsdag och ven d ftt det p en fredag s det r lite utav en chansning. Det finns ingen mjlighet att du kan vara hemma nr brevbrarn kommer?

Edit; Angende tullen s har det tagit mig tv veckor innan de hrt av sig nr de plockade lite svamp, dock s hade de ej ppnat brevet utan ndast hllt det fr inspektion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in