2008-09-11, 13:42
Medlem
Tjena!

Har ett problem med Vista (Många fler har detta problem också) som säger "Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered." när man sitter och spelar.
men det är inte det som är mitt problem, mitt problem ligger i uppdateringen som finns att hämta hos microsoft som eventuellt ska lösa problemet.
Jag laddar ner uppdateringen som heter "Windows6.0-KB938194-x64" (Är den uppdateringen som ska vara till 64-bitars).

Har valt den som är till 64-bitars OS men när jag ska installera denna så får jag bara ett felmeddelande som säger: "The update does not apply to your system".
Någon som upplevt detta problem?

Tack på förhand!
Citera
2008-09-11, 14:25
Medlem
carbsons avatar
säker på att du har 64-system då?
testat med 32-versionen?
Citera
2008-09-11, 17:47
Medlem
Yes! Spenderar all min lediga tid framför datorn i princip, formaterar, bygger dator osv själv. Så jag är inte helt borta i området om vi säger så.

Dock är just detta ett väldigt skumt mysterium då jag har 64-bitars och har laddat ned uppdateringen till just 64-bitars.

Blir galen, får ju skiten när man istter och spelar. Brukar dock hjälpa med en omstart och ominstallation / nya drivare till grafikortet. men tyvärr är det ju bara tillfälligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in