Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-22, 18:26
  #1
Medlem
2big4yous avatar
Jag vet att frågan varit upp tidigare, men jag tänkte höra om det finns några nya spekulationer kring vilka medlemmar i "Onkel Kånkel" är?
Eller har det kommit upp vilka det är?
Om inte, Jag lyssnade precis på några låtar och jämförde sångarens röst med Wille Craford och måste säga att det låter riktigt lika!
Citera
2004-06-22, 19:21
  #2
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Jag hittade denna länken sist det talades om Herrskapet Onkel.
http://www.onkel.biz/
Citera
2004-06-22, 21:26
  #3
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag vet att frågan varit upp tidigare, men jag tänkte höra om det finns några nya spekulationer kring vilka medlemmar i "Onkel Kånkel" är?
Eller har det kommit upp vilka det är?
Om inte, Jag lyssnade precis på några låtar och jämförde sångarens röst med Wille Craford och måste säga att det låter riktigt lika!

Efter som jag är lite av ett kånkelfan så tänker jag inte berätta något för dig! Om de vill vara hemliga så får de vara det.
Citera
2004-06-22, 22:01
  #4
Medlem
taggtråds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag vet att frågan varit upp tidigare, men jag tänkte höra om det finns några nya spekulationer kring vilka medlemmar i "Onkel Kånkel" är?
Eller har det kommit upp vilka det är?
Om inte, Jag lyssnade precis på några låtar och jämförde sångarens röst med Wille Craford och måste säga att det låter riktigt lika!
Onkeln är bara en vanlig snubbe, ingen kändis. Vad behöver du hans namn för?
Citera
2004-06-22, 23:19
  #5
Medlem
_R_s avatar
Jag har aldrig förstått mig på vad det är som är bra med dom...

Tramsigt, barnsligt, omusikaliskt och väldigt... obra?
Citera
2004-06-22, 23:40
  #6
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Jag har aldrig förstått mig på vad det är som är bra med dom...

Tramsigt, barnsligt, omusikaliskt och väldigt... obra?

Det går inte att förklara för någon som inget begriper
Citera
2004-06-22, 23:48
  #7
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Det går inte att förklara för någon som inget begriper

Första pajen är kastad... Desvärre obesvarad men med frågan kvarstående...
Citera
2004-06-23, 00:09
  #8
Medlem
Hunk V Helvetes avatar
Inte fan är det Wille iallafall, dom är väl från Kalmar?! Såg dom på Hultsfred 93 och det var bland det "kuligaste" jag har skådat!
Citera
2004-06-23, 00:53
  #9
Medlem
ischs avatar
Har inte heller insett storheten med onkel. Tycker mest attderas könsrock är ja, tråkig och dåligt. Dock slår jag ett slag för dom gamla homorockarna the lkristet utsende som iallafall har mage att göra könsrock med bra melodier, slinger och text.
Citera
2004-06-23, 08:44
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunk V Helvete
Inte fan är det Wille iallafall, dom är väl från Kalmar?! Såg dom på Hultsfred 93 och det var bland det "kuligaste" jag har skådat!

Ypperlig spelning. Visst är de från Kalmar från början och Wille C har som sagt inte mycket med det hela att göra.
Citera
2004-06-23, 09:14
  #11
Medlem
consumercunts avatar
få hålla med typ alla föregående talare. jag har aldrig förstått varför folk lyssnar på onkel konkel. så himla roligt är det inte att höra folk sjunga "sperma, öl, jultomten, knulla i busken". har jag fattat det fel eller är det så att det är det som folk gillar med onkel konkel? är folk verkligen så ytliga att det är "kuken" get's you off?
Citera
2004-06-23, 12:57
  #12
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Jag har aldrig förstått mig på vad det är som är bra med dom...

Tramsigt, barnsligt, omusikaliskt och väldigt... obra?

100% medhåll från mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback