2004-06-23, 13:06
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Jag har aldrig förstått mig på vad det är som är bra med dom...

Tramsigt, barnsligt, omusikaliskt och väldigt... obra?

Tjaaa...
smaken är som baken,
och min bak smakar...onkel (!)

Bland det bästa är ju de sjukt bra (dåliga) melodierna och nödrimmen.
Får mig alltid på bättre humör.

Fan, att vakna upp andra semesterdagen på campingen,
kräla ut på altanen och sjunka ner i solstolen med en kanna hemmekad screwdriver och "Smek Mig Guran" på hög volym i bakgrunden.
Det är semester det!

Blir nästan tårögd när jag tänker på det.
Citera
2004-06-23, 13:46
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Tjaaa...
smaken är som baken,

kräla ut på altanen och sjunka ner i solstolen med en kanna hemmekad screwdriver och "Smek Mig Guran" på hög volym i bakgrunden.
Det är semester det!

altan på campingen?
Citera
2004-06-23, 14:59
Medlem
WoWbaggers avatar
jag vet vad han heter, hehehe. En tidning råkade publicera hans namn för ett antal år sen.......... känner även en kvinna som är ihop med hans brorson eller nått sånt.
Citera
2004-06-23, 16:34
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Tjaaa...
smaken är som baken,

Det är semester det!

Snarare vakna upp, gå ut i gräset, öppna en Sofiero, höra Chris Kontos köra trumintrot till "Davidian" och bara blunda... "Let freedom ring with a shotgun blast..."
Citera
2004-06-23, 16:46
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
altan på campingen?

Stuga jao.
Citera
2004-06-25, 00:37
Medlem
Hunk V Helvetes avatar
Goddess_P: Hähäe he, jo "Smek Mig Guran" är en låt med stor hitpotential! Tror tyvärr inte den nådde någon placering på Trackslistan...
Citera
2004-06-25, 14:44
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
jag vet vad han heter, hehehe. En tidning råkade publicera hans namn för ett antal år sen.......... känner även en kvinna som är ihop med hans brorson eller nått sånt.

Tufft. Min moster var tillsammans med han under tiden han knegade som städare på globen, rökte på och betalade för att få spela in sina skivor.

När kan det ha vart? Hm, runt 93 kanske?
Citera
2004-06-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av consumercunt
få hålla med typ alla föregående talare. jag har aldrig förstått varför folk lyssnar på onkel konkel. så himla roligt är det inte att höra folk sjunga "sperma, öl, jultomten, knulla i busken". har jag fattat det fel eller är det så att det är det som folk gillar med onkel konkel? är folk verkligen så ytliga att det är "kuken" get's you off?

En sån fantastisk Medelsvensson-analys. Onkeln är naturligtvis geni. Kommer genast att tänka på klassiska partier från deras alster. Melodislingan i CP-Åke där man liksom i förbigående konstaterar att "han är ett CP". Eller varför inte det vulgära sticket i Lage var ett macho; "sug kuk sug kuk sug kula", som dyker upp när man minst anar det. Tänk dig bort från reklamradio-kanalen och tillrättalagd Anders&Måns-humor ett slag och lyssna på en Onkel-text.. Märker du..? Detta är roligt på riktigt och musiken är nyskapande och originell.
Citera
2004-07-06, 20:06
Medlem
Onkel maderfucking Kånkel

Att ingen av nitat skiten ur den eller dom är fan ett mirakel, ett gäng perversa, alkoliserde gubbjävlar bara!!!!
Citera
2004-08-02, 21:22
Medlem
Gummiankas avatar
Onkel Kånkel-bra eller värdelösa

Göb Göb alla slan!

Jag kan inte hjälpa det men gillar fan fortf. Onkel Kånkel trots att jag lämnat tonåren.
Dom flesta av mina vänner tycker förstås att det är ren skit men Onkel Kånkel är som en ond tand, man kan bara inte sluta peta på fanskapet.
Vad är er åsikt om deras smutsiga kompositioner.
Citera
2004-08-02, 22:36
Medlem
fnuskes avatar
Tycker dom är lika vidrigt kassa som personen på din avatar. Men har man svårt att ta död på lumpargänghumorn så.
Citera
2004-08-03, 12:33
Bannlyst
Det är helt värdelöst bra! Göb göb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här