2026-10-02, 00:58
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Håller med. Tänk dig den dagen Pernilla vaknar och kastar ut honom. Vad ska han göra då? Det finns väl inte en enda vettig människa som skulle vilja vara med honom efter att ha sett hans dumma/själviska beteende på TV och andra medier. Vem skulle vilja ha en sådan man???
Tror ICA rycker ut och försöker rädda sitt rykte
Han var aldrig anställd, han var bara konsult!
Citera
2026-10-02, 10:54
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Håller med. Tänk dig den dagen Pernilla vaknar och kastar ut honom. Vad ska han göra då? Det finns väl inte en enda vettig människa som skulle vilja vara med honom efter att ha sett hans dumma/själviska beteende på TV och andra medier. Vem skulle vilja ha en sådan man???
I senaste WV antydde tom Pernilla själv att han inte är den vassaste kniven i lådan. Korkad typ. Dom hade tydligen fel på värmen i huset i vintras och frös men ingen av dom kom på att dom har en eldstad mitt i huset. Det påpekade hennes bror. Inte ens köpt ved typ 🤪😵‍💫🥴
Citera
2026-10-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
I senaste WV antydde tom Pernilla själv att han inte är den vassaste kniven i lådan. Korkad typ. Dom hade tydligen fel på värmen i huset i vintras och frös men ingen av dom kom på att dom har en eldstad mitt i huset. Det påpekade hennes bror. Inte ens köpt ved typ 🤪😵‍💫🥴
Ja det förvånar mej att inte Bror duktig har kommit på att de kan elda?
Citera
2026-10-02, 18:10
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Ja det förvånar mej att inte Bror duktig har kommit på att de kan elda?
Förvånar mig inte det minsta!🥴 han har en rätt skev självbild . Tror han är korkad på riktigt. Manlig bimbo typ. Kallar sig själv pionjär för att han cyklat runt i Motala...typ.....vojne vojne
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-10-02 kl. 18:13.
Citera
2026-10-02, 18:31
Medlem
osnutens avatar
Skulle så gärna vilja se Christian hänga nere vid bryggan, med grabbarna!
När tror ni båtarna behöver dras upp i år?
Men han verkar inte ha det i sig. Han blir nog mest bara förvånad, om något behöver göras
Citera
2026-10-02, 20:21
Medlem
Citat:

Det här med kaminen är så galet 🤪 Den är ju så fiiin!!! (i rosa marmor…!! ) men ingen av dem fattar att denna inredningspryl faktiskt går att använda på riktigt. Vilka puckon de är!
Citera
2026-10-02, 20:23
Medlem
Citat:
Förvånar mig inte det minsta!🥴 han har en rätt skev självbild . Tror han är korkad på riktigt. Manlig bimbo typ. Kallar sig själv pionjär för att han cyklat runt i Motala...typ.....vojne vojne

Nu vet vi säkert, han ÄR korkad.
Citera
2026-10-03, 01:03
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:

"Ingen av dem kom på att dom har en eldstad mitt i huset." Låter som att det finns två slöa knivar i den lådan.
Citera
2026-10-03, 06:38
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Skulle så gärna vilja se Christian hänga nere vid bryggan, med grabbarna!
När tror ni båtarna behöver dras upp i år?
Men han verkar inte ha det i sig. Han blir nog mest bara förvånad, om något behöver göras
Verkar inte vara speceltt kunnig om någonting mer än att göra excelark och skriva in i kalendern.. Åtminstone inga bildbevis efter alla år tillsammans nu.
Hon har inte fått sig en handyman direkt.
Citera
2026-10-03, 11:13
Medlem
Citat:
Verkar inte vara speceltt kunnig om någonting mer än att göra excelark och skriva in i kalendern.. Åtminstone inga bildbevis efter alla år tillsammans nu.
Hon har inte fått sig en handyman direkt.
Nä en riktig fjant är han, men han kan iallafall sopsortera haha, men att ta hand om annat verkar han inte kunna!
Citera
Igår, 10:23
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Nä en riktig fjant är han, men han kan iallafall sopsortera haha, men att ta hand om annat verkar han inte kunna!
Eller hur !? Sopsortera lär sig de flesta barn på dagis idag så vette tusan om det inte hör till allmänbildningen . Skönt att han klarar av det ändå.
Citera
Igår, 10:58
Medlem
Kan inte vara kul för PW att läsa denna tråd om hennes pappskalle till man. Tror faktiskt inte att hon är lika korkad som han. Skulle hon vara det skulle hon inte kommit dit hon är i livet. Han däremot har en mycket skral meritlista och är väl stort sett utan utbildning. Ett under att ICA har honom kvar. Det borde väl vara någon/några därifrån som hänger på FB och läser vad som skrivs om CB. Kan inte vara särskilt bra reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in