2026-10-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Om man inte är insatt i vad Anjo utsatt andra för kanske man inte ska skriva i den här tråden.

Ha en trevlig kväll!

Nä det är sant iofs.

Desamma!. Skål.
Citera
2026-10-03, 19:47
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Nä det är sant iofs.

Desamma!. Skål.

Om jag får säga en sista sak, ber om ursäkt om jag kanske var lite hård mot dig. Även om vi kanske inte håller med varandra om Anjo så uppfattar jag dig som en trevlig person.

Att Anjo gått ner i vikt är väl bra för honom, men det förändrar inte min inställning om Anjos beteende på Youtube för att han tagit tag i sin vikt. Om jag nu ska kommentera hans viktnedgång så finns det väldigt mycket som tyder på att han gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic (även om han själv förnekat det). Vi kan göra en direkt jämförelse med Anis don Demina som varit öppen med sin träningsresa, sådant är sjukt inspirerande att följa och har hyllats av mig i hans tråd. Hade Anis gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic är det inte alls lika inspirerande och beundransvärt längre, lite därför jag inte hyllar Anjos viktnedgång på samma sätt som jag hyllat Anis.
Citera
2026-10-03, 22:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag är för gammal för att se skillnaden. HAR Cluee sänkt tjockisen på riktigt?
Jag är lika vilsen som du .. så jag har inte en aning
Citera
Igår, 01:33
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Om jag får säga en sista sak, ber om ursäkt om jag kanske var lite hård mot dig. Även om vi kanske inte håller med varandra om Anjo så uppfattar jag dig som en trevlig person.

Att Anjo gått ner i vikt är väl bra för honom, men det förändrar inte min inställning om Anjos beteende på Youtube för att han tagit tag i sin vikt. Om jag nu ska kommentera hans viktnedgång så finns det väldigt mycket som tyder på att han gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic (även om han själv förnekat det). Vi kan göra en direkt jämförelse med Anis don Demina som varit öppen med sin träningsresa, sådant är sjukt inspirerande att följa och har hyllats av mig i hans tråd. Hade Anis gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic är det inte alls lika inspirerande och beundransvärt längre, lite därför jag inte hyllar Anjos viktnedgång på samma sätt som jag hyllat Anis.
Hyllningar för riktig viktnedgång är inget att bry sig om i sammanhanget.

Anjos vikt var skadlig och han har misslyckats gå ner i vikt på andra sätt. Han närmar sig medelåldern med stormsteg och att gå ner vikt börjar handla om överlevnad.
Citera
Igår, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem
Hyllningar för riktig viktnedgång är inget att bry sig om i sammanhanget.

Anjos vikt var skadlig och han har misslyckats gå ner i vikt på andra sätt. Han närmar sig medelåldern med stormsteg och att gå ner vikt börjar handla om överlevnad.

Om Pontus "Anjo" Björlund på riktigt är intresserad av "överlevnad" är ett bra stalltips att ge honom: SLUTA MOBBA OCH FÖRTALA ANDRA MÄNNISKOR PÅ YOUTUBE.
Citera
Igår, 01:52
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Om Pontus "Anjo" Björlund på riktigt är intresserad av "överlevnad" är ett bra stalltips att ge honom: SLUTA MOBBA OCH FÖRTALA ANDRA MÄNNISKOR PÅ YOUTUBE.

Förhindrar inte diabetes och andra följdsjukdomar av obesitas.
Citera
Igår, 07:38
Medlem
moralhoras avatar
Eftersom det är rätt uppenbart att oavsett om Anjo har använt sig av GLP-1 + tjack eller inte så har han enligt sig själv gått ned genom att helt enkelt inte äta ("fasta") och skröt i någon livestream hur han glömt bort att äta så är det väldigt sannolikt att han kommer gå upp i vikt igen. Slutar han med GLP-1 (+ tjack) så kommer hungern komma tillbaka.

Det är inte fel att använda sig av hjälpmedel, oavsett om det är GLP-1 eller gastric bypass. Men det viktiga är att man faktiskt lär sig grunden i att hålla och gå ned i vikt och det är att konsumera mindre kalorier än man gör av med. Han är ju bara en stor skinnsäck i dagsläget, så träning har han väl inte heller satsat på.

Sedan så får man påpeka att den här typen av snabb viktnedgång är inte heller speciellt nyttig. Det är inte som att kroppen endast gör av med fett, utan även muskler försvinner (och hjärtat är som bekant en muskel).
Citera
Igår, 09:28
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Se som jag sa, bara klagar alltid. Tragiskt. Skål o trevlig helg iallafall.

Nu har Ozempic-Anjo återigen tagit på sig rollen som "Youtubes Janne Josefsson" och dömer ut SVT journalister. "Ett värdelöst gräv!" skrockar han självgott, så chipstuttarna slår mot varandra som två säckar blöt cement.

Har Ozempic-Anjo redan glömt sin egen dokumentär, där fetröven gjorde sitt yttersta för att rentvå en dömd pedofil och våldtäktsman och dessutom lyckades med konststycket att outa brottsoffrets namn?
Citera
Igår, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu har Ozempic-Anjo återigen tagit på sig rollen som "Youtubes Janne Josefsson" och dömer ut SVT journalister. "Ett värdelöst gräv!" skrockar han självgott, så chipstuttarna slår mot varandra som två säckar blöt cement.

Har Ozempic-Anjo redan glömt sin egen dokumentär, där fetröven gjorde sitt yttersta för att rentvå en dömd pedofil och våldtäktsman och dessutom lyckades med konststycket att outa brottsoffrets namn?

Och inte för att glömma antonios överklagan till högsta domstol som nekades för de refererade till anjos "dokumentär" LOL.
Citera
Igår, 10:57
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Och inte för att glömma antonios överklagan till högsta domstol som nekades för de refererade till anjos "dokumentär" LOL.

Undra om Anna Book är nöjd med Fläskkorvens insatts.
Citera
Igår, 13:03
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgholmsriddaren
160 kilo fett tycks inte vara en fördel i en fight. Förhoppningsvis drog han lärdom av fiaskot mot Cluee inför fist fighten på parkeringen

Att Cluee bara vågade slå omkull fläsk-Anjo! Fattar inte Cluee att han indirekt kunde ha orsakat en jordbävning när detta groteska fettberg, med chipstuttarna fladdrande i vinden, slog i marken?!

Hela jävla huset skakade medan fetröven Anjo låg där som en strandad blåval. Värsta jag sett.
Citera
Igår, 13:17
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha så Anjo på cirka 160-170 kg har blivit knockad av Cluee på kanske 65 kg i en skämt-match?
https://youtu.be/xQx0TS2019A?t=1667

Han träffar ju knappt med någon kraft ens? Hur svag är Anjo egentligen, både fysiskt och psykiskt?

Eller är det något jag missat?

Är detta någon uppgjord sekvens, eller har Cluee verkligen knockat fettsäcken med en blygsam höger?

I så fall stiger Cluee ännu högre i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in