2026-10-02, 09:43
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Anjo försvarar Legio i varenda fråga, svar och kommentar mot Axel. I vissa detaljer håller jag med Legio, och att som Axel tycks tro, att han vet mer än någon annan om dramat, eftersom han sett alla videos, är fel. Det finns flera som sitter i chatten som följt detta sen 2023, alltså innan händelsen i dec. Men dom har också följt allt parallellt på instagram och snap, något som Axel inte gjort. Axel har ett stort behov av att vara allvetare, och det har Legio och Anjo också, det blir toxiskt.
Nu väntar vi på Kobra 2, något som enligt Axel själv, skulle sändas på hans kanal. Det händer inte mycket i hans verkstad.
Legio har en enda uppgift i allt, något jag påpekade redan förra året, och det är att fokusförflytta. När det börjar hetta till runt Jockiboi, vill man få Temu att prata om skitsaker som AI-bilder och kakleveranser. Det verkar fungera, och då förstår man ännu mer varför Axel inte har ett vanligt jobb.

Senaste delen av Anjos reactvideos, del 5 var så jävla värdelös också, han hade kunnat klippa ner varje video och bara ha det viktigaste poängerna istället, nu blir det bara en plåga, och del 5 gav exakt ingenting nytt

Man undrar om det har låst sig på något sätt med kobra 2

Haha, Legio har en kakvideo ja, det gjordes en del förhastade slutsatser från temu-gänget tror jag som de fick äta upp sen men vägrade typ, ocn nu finns det en 8 minuters video om det.
Citera
2026-10-02, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem
Senaste delen av Anjos reactvideos, del 5 var så jävla värdelös också, han hade kunnat klippa ner varje video och bara ha det viktigaste poängerna istället, nu blir det bara en plåga, och del 5 gav exakt ingenting nytt

Man undrar om det har låst sig på något sätt med kobra 2

Haha, Legio har en kakvideo ja, det gjordes en del förhastade slutsatser från temu-gänget tror jag som de fick äta upp sen men vägrade typ, ocn nu finns det en 8 minuters video om det.

Legio är som värsta spårjunden i Sekten. Han tar direkt på sig att snoka upp alla påståendens bärighet. Varför gör inte Anjo det själv? Kakbeställningen var ju hans. Den senaste exposen där JockiNisseBoi outar sig själv blir väl nästa uppdrag för Anjos trogna hund Legio.
Blir det ytterligare en fokusförflyttning som Temu kommer nappa på?
Senast redigerad av Dannejunior96 2026-10-02 kl. 09:52.
Citera
2026-10-02, 16:36
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Chrippa har uttalat sig rasistiskt mer än en gång back in the days.

Tydligen inte alltför länge sedan återigen då Julia i borde synas med en liten mörkhyad unge brevid dottern.

...axel, Tojje o Medvikrarna hade ju blivit "ursinniga" om anjo, motvikt eller Rask uttalat sig så men nu ?
Not so much.

Det var väl ngt år sen trots allt

Men de ska bara bevisa att CHrippa inte varit en så dålig pappa som påståtts, då kan man låtsas om som att det där inte har hänt
Citera
2026-10-02, 18:47
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Chrippa har uttalat sig rasistiskt mer än en gång back in the days.

Tydligen inte alltför länge sedan återigen då Julia i borde synas med en liten mörkhyad unge brevid dottern.

...axel, Tojje o Medvikrarna hade ju blivit "ursinniga" om anjo, motvikt eller Rask uttalat sig så men nu ?
Not so much.

Det var väl ngt år sen trots allt
I det här sällskapet är det Anjos fru som är mest rasistisk.
Citera
2026-10-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ja hon är en riktig Rasist Skata den gamla haggan.
De förtjänar varandra äckelparet med fladdrande hud som prasslar som karamelpapper när de rör sig.
Citera
2026-10-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ja RasistLisen är en riktig Nazist skata
Citera
2026-10-03, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja det är ju konstigt att chokladtomten inte reagerar på det. Men det är ju klart, deras hat mot Jocke gör dom blinda

Axel har sagt mer än en gång att han köper att Chrippa är rasist, eftersom Chrippa kommer från en bondhåla där det var mer regel än undantag.
Citera
2026-10-03, 10:37
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjo har promotat Legios kanal upprepade gånger. Det har INTE resulterat i fler visningar för den pseudointellekta dåren Legio. Man behöver inte gilla skilleras, eller hans content, överhuvudtaget- men det är helt uppenbart att han äger Legio i vilken diskussion som helst.

Legio är ute efter clout. Legio är efterbliven. Legio TROR han att han är smart, men de flesta ser igenom hans irrelevanta trams.
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Jag har sett på alla, men inte sett klart någon. Views räknas redan från första sekunden sen youtube ändrat något för ett tag sen så..

Det är komiskt att Axel ställer upp på det, för Legios sätt driver ju honom till vansinne

(Mod: Diskussionen handlar om Anjos senaste-reactvideo, del 3)
Citat:
Tror inte att Legio gått över till Anjo och Jockes sida.

Däremot misslyckas han gravt i sina försök att vara neutral och stå oberoende mellan sekten och Temu.

Hans autism gör att han aldrig kan ge sig utan märker ord liksom de allra flesta autister som vill att allt ska vara på pricken rätt och riktigt.

Han missar alltså, liksom många andra, att en subjektiv upplevelse aldrig kan betraktas som objektiv.
Såg typ en timma av detta för några dagar sedan men Legio är verkligen autistisk ja..

Typ så här:
Kod:
Loop 10x
    Legio: Jag tror inte att du gör detta för barnets skull.
    *Axel svarar*

*Legio håller med Axel*

Loop 5x
    Legio: Jag tror att du gör detta för views.
    *Axel svarar*

*Legio håller med Axel*

Loop 10x
    Legio: Chrippa borde bo i samma kommun som barnets mamma.
    *Axel svarar*

*Legio håller med Axel*
*Legio hävdar att han har haft rätt under hela samtalet*
Asså seriöst, hur jävla korkad kan Legio vara egentligen? Greppar efter halmstrån. Axel var mystiskt lugn faktiskt och jag förstår inte hur han orkade med Legio som bara satt och repeterade och stammade igenom samma sak om och om igen.

(Mod: Diskussionen handlar om Anjos senaste-reactvideos)
Citera
2026-10-03, 11:09
Medlem
Citat:
Tror inte att Legio gått över till Anjo och Jockes sida.

Däremot misslyckas han gravt i sina försök att vara neutral och stå oberoende mellan sekten och Temu.

Hans autism gör att han aldrig kan ge sig utan märker ord liksom de allra flesta autister som vill att allt ska vara på pricken rätt och riktigt.

Han missar alltså, liksom många andra, att en subjektiv upplevelse aldrig kan betraktas som objektiv.

Anjo utnyttjar honom och Axel hånar honom. Legio kämpar för att få vara med i leken. Både Anjo och Axel är mobbare av rang, och det bästa Legio kan göra, för att behålla sin självrespekt, är att återgå till videos med historiska innehåll. Eller varför inte satsa på true crime? Han skulle göra det så mycket bättre än Anjo i alla fall.
Citera
2026-10-03, 11:28
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Anjo utnyttjar honom och Axel hånar honom. Legio kämpar för att få vara med i leken. Både Anjo och Axel är mobbare av rang, och det bästa Legio kan göra, för att behålla sin självrespekt, är att återgå till videos med historiska innehåll. Eller varför inte satsa på true crime? Han skulle göra det så mycket bättre än Anjo i alla fall.
Ja han har hamnat mitt emellan två personer som inte har särskilt mycket till samvete.

Tror att både Anjo och Axel betraktar Legio som någon slags proxy till "den andra sidan".

Kvar står Legio som inte begriper vad som hänt och kämpar ännu hårdare för att bli förstådd - vilket inte kommer att ske.
Citera
2026-10-03, 13:42
Medlem
Telepatisks avatar
Haha så Anjo på cirka 160-170 kg har blivit knockad av Cluee på kanske 65 kg i en skämt-match?
https://youtu.be/xQx0TS2019A?t=1667

Han träffar ju knappt med någon kraft ens? Hur svag är Anjo egentligen, både fysiskt och psykiskt?

Eller är det något jag missat?
Citera
2026-10-03, 14:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha så Anjo på cirka 160-170 kg har blivit knockad av Cluee på kanske 65 kg i en skämt-match?
https://youtu.be/xQx0TS2019A?t=1667

Han träffar ju knappt med någon kraft ens? Hur svag är Anjo egentligen, både fysiskt och psykiskt?

Eller är det något jag missat?
Jag trodde det var AI ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in