Citat:
Ursprungligen postat av
Dannejunior96
Anjo försvarar Legio i varenda fråga, svar och kommentar mot Axel. I vissa detaljer håller jag med Legio, och att som Axel tycks tro, att han vet mer än någon annan om dramat, eftersom han sett alla videos, är fel. Det finns flera som sitter i chatten som följt detta sen 2023, alltså innan händelsen i dec. Men dom har också följt allt parallellt på instagram och snap, något som Axel inte gjort. Axel har ett stort behov av att vara allvetare, och det har Legio och Anjo också, det blir toxiskt.
Nu väntar vi på Kobra 2, något som enligt Axel själv, skulle sändas på hans kanal. Det händer inte mycket i hans verkstad.
Legio har en enda uppgift i allt, något jag påpekade redan förra året, och det är att fokusförflytta. När det börjar hetta till runt Jockiboi, vill man få Temu att prata om skitsaker som AI-bilder och kakleveranser. Det verkar fungera, och då förstår man ännu mer varför Axel inte har ett vanligt jobb.
Senaste delen av Anjos reactvideos, del 5 var så jävla värdelös också, han hade kunnat klippa ner varje video och bara ha det viktigaste poängerna istället, nu blir det bara en plåga, och del 5 gav exakt ingenting nytt
Man undrar om det har låst sig på något sätt med kobra 2
Haha, Legio har en kakvideo ja, det gjordes en del förhastade slutsatser från temu-gänget tror jag som de fick äta upp sen men vägrade typ, ocn nu finns det en 8 minuters video om det.