Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Legio är en hopplös
bifigur, som
GÖR ALLT FÖR MER VISNINGAR, En
huvudrollsinnehavare som vill verka viktig. Det är ingen slump att
grisfettot ANJO väljer att promota honom inför sina följare!

Legio är en klockren narcissist, han sitter säkerligen och drar i den medan han läser kommentarerna i sina klipp. Jag gissar på att han inte har någon examen för han verkar ju ha ett rejält akademiskt komplex. Han ska ständigt poängtera om hur bra han är som läser en massa böcker och så ska han hela tiden fördumma alla genom att använda överdrivet komplexa ord, i hopp om att låta mer akademisk, medan det enbart får honom att låta som ett jävla retard.
Jag vet inte varför Legio har gått över till Anjos sida för det framstår ju som det i alla fall. Kanske han också vill smaka på Jockebois golden shower? Sen så ogillar jag Skilleras starkt, men jag ogillar wannabe-Legio mer, och dessutom så är Skilleras helt okej när han gör klipp med Medviktarna.
Vore kul med en "debatt" mellan Anjo, Legio och Skilleras

Men Anjo är väl för feg, och han är så korkad dessutom så det blir väl som att argumentera med en vägg. Inte för att Legio är något geni direkt.. men han är ju bra mycket intelligentare än Anjo i alla fall, vilket inte kräver så mycket förvisso. Kanske Anjo kan ta ut lite mer benzo, eller köpa lite mer tjack från Jocke så att han vågar (OBS: ren spekulation från min sida)?