2026-10-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
Packar hon med sig rollatorn?
Bara klackskor som tårna knappt får plats i så hur går det i hop med gipsskorna?🤣
Citera
2026-10-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Nämen snälla det här var det roligaste någonsin! 😂😂 Alice som har ett helt konto som bara handlar om hur sjuk hon är, som inte kunnat jobba på tio år pga hur sjuk hon är, som har epilepsi, brutna tår, nötknäpparsjukan, kronisk njursvikt, neuropati, kroniskt illamående, smärtproblematik, insomnia, psykiska sjukdomar, och anorexi, och som senaste månaderna sökt vård för tandinflammation, ögoninflammation, öroninflammation, bältros, varit hos neurologen och reumatologen och infektion, och genomgått MR och röntgen säger att hon ALDRIG är sjuk? Hur länge sparas denna video? Kan man spara ner den och posta varje gång Alice hävdar att hon är kroniskt sjuk?
Jag har den sparad🤣🤣🤣
Citera
2026-10-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Bara klackskor som tårna knappt får plats i så hur går det i hop med gipsskorna?🤣

🤣🤣 Alltså att INGEN av hennes trogna följare kommenterar detta?? Gipsskor och dubbla brutna tår ena veckan, klackar i solen nästa vecka.

följarna måste ju va helt kraschade om de inte ser alla motsägelser.
Citera
2026-10-01, 18:54
Medlem
Citat:
Jag har den sparad🤣🤣🤣
Braaaa där!
Så jäkla kul att hon råkade försäga sig och erkänna det så många av oss i tråden känt på oss hela tiden, att hon överdriver eller rakt av ljuger om alla sina påstådda sjukdomar. I ett spontant samtal med sin egen mamma erkänner hon att hon "aldrig blir sjuk".
Kan hon sluta slösa på sjukvårdens resurser nu kanske?
Citera
2026-10-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
🤣🤣 Alltså att INGEN av hennes trogna följare kommenterar detta?? Gipsskor och dubbla brutna tår ena veckan, klackar i solen nästa vecka.

följarna måste ju va helt kraschade om de inte ser alla motsägelser.
Ja jag fattar inte 😂😂 Tror de flesta av hennes följare är köpta om man kollar på hur många som gillar hennes inlägg 😂
Citera
2026-10-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Braaaa där!
Så jäkla kul att hon råkade försäga sig och erkänna det så många av oss i tråden känt på oss hela tiden, att hon överdriver eller rakt av ljuger om alla sina påstådda sjukdomar. I ett spontant samtal med sin egen mamma erkänner hon att hon "aldrig blir sjuk".
Kan hon sluta slösa på sjukvårdens resurser nu kanske?
Och typ att hon stängde av kameran när hon sa att hon aldrig är sjuk 🤣 Ja nu får hon fan ge sig.. Men det går bra att åka på utomlands resa😂Då är hon frisk och mamsen behöver inte vara med och rädda henne från hennes krampanfall
Citera
2026-10-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ja jag fattar inte 😂😂 Tror de flesta av hennes följare är köpta om man kollar på hur många som gillar hennes inlägg 😂

Jag ser inte en enda kommentar på hennes inlägg i år ? Eller har jag någon bugg ? Såklart det måste vara en stort gäng köpta av dessa dryga 30 000. Jag har nu så vet ej hur länge detta konto har funnits .
Japp , nu är hon pigg . Springer runt och gör ärenden precis hela dagen plus en runda i skogen . Det måste kännas som ett hån mot den grupp hon verkar rikta sig mot : andra som har riktiga sjukdomar.
Citera
2026-10-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Jag ser inte en enda kommentar på hennes inlägg i år ? Eller har jag någon bugg ? Såklart det måste vara en stort gäng köpta av dessa dryga 30 000. Jag har nu så vet ej hur länge detta konto har funnits .
Japp , nu är hon pigg . Springer runt och gör ärenden precis hela dagen plus en runda i skogen . Det måste kännas som ett hån mot den grupp hon verkar rikta sig mot : andra som har riktiga sjukdomar.
Exakt..hon har så många som är sjuka och inte klarar av att jobba som är hennes följare.. men nu helt plötsligt är hon frisk och kan åka utomlands...Hon är ett hån mot hennes följare som lider av kronisk sjukdom
Citera
2026-10-01, 19:53
Medlem
Citat:
https://filego.at/bucket/9a528408-f5f1-475e-a48e-510aaee63674
Nu kanske hon kan börja jobba då och inte va en tiggare på Instagram 😂
VÄNTA nu, vänta nu! Samma läkare som hon nu höjer till skyarna och bortom Vintergatan, hade ju skrivit på 1177 att typ "patienten är fortfarande väldigt smal..."
Citera
2026-10-01, 19:56
Medlem
Citat:
Jag har den sparad🤣🤣🤣
DIG kan vi lita på
Citera
2026-10-01, 20:08
Medlem
Tänk om hon ringde Nara, som bor på Bali, och frågade om hon fick hälsa på?!
Citera
2026-10-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
DIG kan vi lita på

Ja dig kan vi lita på , grymt 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto