2026-10-01, 18:12
Medlem
https://filego.at/bucket/2aa7385a-d847-4ef5-9b6c-08e04f7a052e
Dessa skor passar verkligen till brutna tår 😂Får jag höra en gång till om hennes tår eller sjukdomar så kommer jag att gå i taket 😂Helt plötsligt är hon frisk som en nötkärna när hon blir bjuden på utomlands resa och läkaren är såå bra🤣Och just det.. när kommer utlottningen av glassmaskinen?Det är väl glömt nu.
Citera
2026-10-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Ok, det lät som att hon har nån samordnare som godkänt att hon kan göra det hon ska. Men vi vet att de typ kollade tån och konstaterade att hon fortfarande är tunn.
Packa, hon ska alltså lämna hemmet för mer än ett gymbesök, handla på Normal, Willys, Dollarstore eller hundpromenad. Hon som har skov/anfall/nervsmärta/njurproblem/nötknäpparsyndrom ja, ni vet ju listans längd. Hon som bara kan ha sidennattlinne på sig. Spännande detta. Jag tippar på nåt med tv-produktion trots allt. Eller en resa till värmen. Hon har ju nämnt att de har känningar i utlandet och hon kan ju ha knutit an med folk när hon ändå bodde utomlands. Eller så är det den där enda följaren (hon påtalade vet vad A ska göra) som bjudit med henne på nåt.
Jag förlitar mig på er som offrar 39:-/mån på att följa hennes betalkonto nu några dagar. Kanske kan vi ordna så vi swishar Ashleyrose - för visst är det du som bjussar på bilder på inlägg?
Jag delar gärna med mig av den här cirkusen gratis Byttan🤣Ni kommer få följa hennes resa😂Nu blir hon tydligen aldrig sjuk🤣🤣🤣
Citera
2026-10-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
https://filego.at/bucket/2037fda3-9927-4b25-89a4-4253821a8cf8
Lyssna på slutet 🤣🤣🤣
Jag blir aldrig sjuk😂😂😂😂

Herregud. Varför vilar inte H lite? Feber igår men hon låter inte frisk och hon sa att tempen gått ner, inte att hon är feberfri?

Citat:
https://filego.at/bucket/9a528408-f5f1-475e-a48e-510aaee63674
Nu kanske hon kan börja jobba då och inte va en tiggare på Instagram 😂

Jag blir aldrig sjuk klippt till "jag har haft hosta", är inte det sjuk? + ögoninflammation, ögoninflammation, tandproblem, bältros, magen rasade efter medicin från turkiet, problem med lungorna osv osv. Är det friskt menar hon? Eller är det bara influensa hon aldrig får?

Nu är hon glad att läkaren sa att hon gått upp? Igår skulle man ju inte kommentera folks vikt. Bestäm dig Alice.

Tack för att du delar med dig!
Citera
2026-10-01, 18:29
Medlem
Hon blir aldrig sjuk men har hostat sen i juni?
Det börjar snart brinna i mitt huvud av alla motsägelser.
Citera
2026-10-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Får hon plats med gipsskorna i klackarna?

Hahaha det vore kul att få se.
Hon kanske går efter en annan tidsuppfattning så dom där fem veckorna har redan gått för henne kanske. Vet inte om hon någonsin nämnde om andra foten också skulle vara fem veckor.
Citera
2026-10-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Vara med i sax påse sten VM men hennes händer funkar ju inte ibland så det funkar inte såklart.

Jag dör 🤣🤣🤣

Och sen att hon måste prata med sin ansvarige vem är det, mamsen?

Skorna i packningen plus brutna tår.. Är det ingen I hennes följarskara som reagerar på detta?
Citera
2026-10-01, 18:32
Medlem
Citat:
https://filego.at/bucket/2aa7385a-d847-4ef5-9b6c-08e04f7a052e
Dessa skor passar verkligen till brutna tår 😂Får jag höra en gång till om hennes tår eller sjukdomar så kommer jag att gå i taket 😂Helt plötsligt är hon frisk som en nötkärna när hon blir bjuden på utomlands resa och läkaren är såå bra🤣Och just det.. när kommer utlottningen av glassmaskinen?Det är väl glömt nu.

Hur kan dom som följer henne och tro på henne inte se igenom detta och ifrågasätta? Sjukt att ha klagat på att hon gått med brutna tår och får ingen hjälp till klackar.

Ja när det är gratis är Alice frisk och kan åka. Men följa med till norrland med H och L kunde hon absolut inte för hon inte kan göra en sån lång resa, men både flyga och åka buss/taxi är inga problem. Var är logiken?

Folk har säkert fortfarande problem att gå med så glassmaskinen blir väl i oktober också.
Citera
2026-10-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Hon blir aldrig sjuk men har hostat sen i juni?
Det börjar snart brinna i mitt huvud av alla motsägelser.
Ja och vad hände med nötknäpparsyndrom å allt annat..Nä hon ser pigg och fräsch ut enligt läkaren och hon blir aldrig sjuk..Ska bli kul att få se vart hon ska så man kan kontakta de ansvariga att de har en mycket sjuk människa att göra med
Citera
2026-10-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hur kan dom som följer henne och tro på henne inte se igenom detta och ifrågasätta? Sjukt att ha klagat på att hon gått med brutna tår och får ingen hjälp till klackar.

Ja när det är gratis är Alice frisk och kan åka. Men följa med till norrland med H och L kunde hon absolut inte för hon inte kan göra en sån lång resa, men både flyga och åka buss/taxi är inga problem. Var är logiken?

Folk har säkert fortfarande problem att gå med så glassmaskinen blir väl i oktober också.
Hahaha🤣Så jävla sant det du skriver och som du sa att hennes följare fortfarande tror på henne.. Riktigt sjukt..Jag har aldrig haft problem med att gå med i communityn..Hon hittar på..så jag hoppas nu att jag kan vara vinnare av glassmaskinen 🤣
Citera
2026-10-01, 18:39
Medlem
Citat:
https://filego.at/bucket/2037fda3-9927-4b25-89a4-4253821a8cf8
Lyssna på slutet 🤣🤣🤣
Jag blir aldrig sjuk😂😂😂😂

Nämen snälla det här var det roligaste någonsin! 😂😂 Alice som har ett helt konto som bara handlar om hur sjuk hon är, som inte kunnat jobba på tio år pga hur sjuk hon är, som har epilepsi, brutna tår, nötknäpparsjukan, kronisk njursvikt, neuropati, kroniskt illamående, smärtproblematik, insomnia, psykiska sjukdomar, och anorexi, och som senaste månaderna sökt vård för tandinflammation, ögoninflammation, öroninflammation, bältros, varit hos neurologen och reumatologen och infektion, och genomgått MR och röntgen säger att hon ALDRIG är sjuk? Hur länge sparas denna video? Kan man spara ner den och posta varje gång Alice hävdar att hon är kroniskt sjuk?
Citera
2026-10-01, 18:40
Medlem
Packar hon med sig rollatorn?
Citera
2026-10-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
Jag dör 🤣🤣🤣

Och sen att hon måste prata med sin ansvarige vem är det, mamsen?

Skorna i packningen plus brutna tår.. Är det ingen I hennes följarskara som reagerar på detta?
🤣🤣🤣 Ingen verkar reagera tyvärr 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in