Citat:
Ursprungligen postat av
Under10
Blev SÅ förbannad när jag läste detta!
Hur fan kan hon inte skämmas?
Vad är det för fel på henne, hör hon inte hur detta låter?
Ingen har bett Alice starta ett konto här, ingen har bett henne att baka och skriva recept.
Det är helt självvalt och blir det för dyrt så ta en paus.
Hur fan kan man sova gott om natten när man ber sina följare att prenumerera så man har råd att handla ingredienser för att baka?
Var inte den där prenumerationskostnaden nyss till för att supporta alice vård?
Hur ska hon ha det här... vård eller vetemjöl?
Jag hoppas hennes följare börjar inse hur dumt allt detta är och avföljer, iallafall slutar ge henne pengar för att prenumerera. För jag kan tala om att pengarna går INTE till ingredienser. Dem handlar mamma.
Pengarna går till naglar, hudvård, kläder, schampo, godis.
Exakt . Vet ej om hon lever enbart på mamma H och kontot ? Jag har heller ingen aning om vad hon får in på detta konto . Men som ni säger . Ingen har bett henne . Ingen annan ber om pengar / stötting för att driva en bakkonto . Eller vad det nu är ?!
Allt de köper för smaktest ?
En sjukskriven person eller en som lever på existensminimum i Sverige idag har INTE råd med smaktester , energidrycker , bara varje dag , naglar , annat fix hon har för sig
Man vänder då på varenda krona .
Ett hån mot dem . Och det verkar ju ändå vara en rejäl klick av följare som är sjukskrivna . Eftersom många skriver att de faktiskt inte har råd att stötta henne .
Hon har varit på vårdcentralen och mamma H har nu lovat att åka med henne och stötta till det som hon teasar om.
Det är tydligen TRE större grejer , inte bara en.
Nu känns det som hon mjölkar sympatier och pepp för att hon ska åka ( för att sen skylla på kroppen ….)
Hon är 34… vem tar med mamma ….
Hade hon vart cool hade hon inte tjatat om detta härinne innan det har hänt .
Hon skulle bara ha givit sig iväg och dykt upp med info väl på plats . Snacka om att det hade varit ett bra content för sina följare