Jag tyckte det var lustigt att han säger "JAG ÄR INGEN MISSBRUKARE" när det per definition är precis det han är/var. Detta gäller inte bara cannabisen men även hans matvanor och bola. Det är inte normalt att bli sådär upphetsad som han blir av mat. Eller är det bara min uppfattning?
"Forskning visar att anabola steroider kan fungera som en inkörsport till annat missbruk, där användaren självmedicinerar för att hantera biverkningar som t.ex depression eller abstinenssyndrom".
Och vart nånstans har han hört folk säga: "Det är okej om dom dopar sig om dom är ärliga"? Det är ju vanligt att fakenattys(främst från USA) hävdar att dom ökat 20kg muskler på ett år helt drogfria och säljer massa kurser och grejer, och får lite dummare ungdomar att tro att dom kan göra samma sak natty, det är inte okej. Men jag tror inte att det är det Benjo syftar på här?
Jag tycker också det är kul att han fastnar i en poliskontroll och börjar babbla om preparat han har hemma. Inte smart.
Från expressenartikeln: (
https://www.expressen.se/sport/benjamin-27-tar-anabola--steroider-ingen-atervando/)
Benjamin har aldrig åkt fast när han ställt sig på scenen.
– Sannolikheten att man blir testad är inte hög.
Tävlade han inte natty första gångerna? Alltså ljög han om det också då, eller har jag förstått tidslinjen fel?
Och sa han inte även att han INTE tar något mot östrogenet? Det är mycket motsägelser hela tiden.
Jag har faktiskt börjat tröttna lite på hans videor och eviga svammel. Kaninhålets botten är nådd. Jag kommer då och då återkomma till klassiker som "Cheatday in Bangkok" och "Bender in Bangkok" bara för att få min "cringe-fix" tror jag.
Tror inte vi kommer få svar på nånting som hänt, det är bara massa lögner och svammel.