Igår, 22:48
Medlem
Durochmolls avatar
Jag såg att någon på bloggbevakningen kommenterat att G nog väntar barn med sin nya och att det fått Johanna att flippa ut. Det skulle ju förklara en del. Tänk att Sigrid snart får ett småsyskon och att Johanna förlorade den ”tävlingen”. Inte undra på att hon försöker komma på de värsta lögnerna hon kan komma på om hur han ska ha misshandlat henne osv. Vore hon inte en psykopat skulle jag gissa att hon grät sig till sömns, men nu är det väl mer troligt att hon tillverkar voodoodockor för att försöka framkalla ett missfall.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag såg att någon på bloggbevakningen kommenterat att G nog väntar barn med sin nya och att det fått Johanna att flippa ut. Det skulle ju förklara en del. Tänk att Sigrid snart får ett småsyskon och att Johanna förlorade den ”tävlingen”. Inte undra på att hon försöker komma på de värsta lögnerna hon kan komma på om hur han ska ha misshandlat henne osv. Vore hon inte en psykopat skulle jag gissa att hon grät sig till sömns, men nu är det väl mer troligt att hon tillverkar voodoodockor för att försöka framkalla ett missfall.

Hahahaha voodoodocka är INTE omöjligt! Hon hade ju en kort, kort sten- och kristallperiod så hon kanske har hittat en ond kristall som hon masserar. Lika kort period som hennes fotbollsperiod.
Citera
Idag, 09:16
Medlem
Just ja, snart är det ju dags för Johannas Greklands-resa för sina följare. Ska bli kul att se hur det blir. Jag undrar om det är slutsålt (haha not).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in