Citat:
Ursprungligen postat av
friscodricka
så har Anna fått uppmärksamhet igen
https://postimg.cc/dhgBn2RL
Jag noterar till min stora förvåning att Anna Book gick till final i Lets Dance 2006. Hur är detta möjligt? Nu förlorade hon visserligen mot Måns Zelmerlöv. Men ändå... lika otippat som om Kurt Olsson skulle ha gått till final. Men det var väl därför hon fick vara med i rutan nu? Måns får ju inte vara med längre.
Så Annas jobb har varit att föda upp sina flyttslavar. Som jag skrev tidigare. Lillflickan har fått packa alla lådor, medan Flisan fått kränga skit på blocket. Det har tydligen inte gått så bra. Mamma Anna bjuder på grädde med svamp och köttbullar. Det är hennes insats. Männen får inte vara med på bild. Ja, ingen får vara med på bild vad det verkar. Måste ha tagit på krafterna på Anna att bryna svamp eftersom hon behöver en skönhetsbehandling mitt i flytten. Helt obegripligt.
Att Anna ska hålla ett peptalk till Martinus (eller om det är den andre?) känns lika självklart som att Doktor Bombay skulle hålla ett peptalk för... Magnus Uggla? Nu väntar vi bara på att Anna ska skrämma slag på halva Sigtuna efter flytten.