2026-09-26, 21:57
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Är vi säkra på att det är tallrikar från Gant? …
Inte en chans att den där servisen är Gant! 1. Hade det varit det hade hon postat en stor bild på märket, och 2. porslinet är mönstrat (zoomar man in så ser man det). Så, ett stort fet NEJ, det är inte Gant.
Citera
2026-09-27, 11:17
Medlem
Citat:
Anna ligger i soffan - skadeskjuten - och delgerar order till familjen.
Flisan är familjens hacker (sett ur Annas perspektiv). Hon får ta bilder och lägga ut gammal bråte på Blocket.
Melissa får packa allt i wellpapp och sortera kartonger.
Antonio och Roberta får göra det manliga. Åka till tippen med gamla möbler och lyfta tungt. Blir hamburgare till middag.
Nästa helg kommer de inse att de inte är halvvägs och då är flickorna tillbaka i Spanien och Anna blir tvungen att ta in hjälp utifrån, och betala dubbelt eftersom det blir jourytryckning.
Anna är kanske uppgiven och drar till Spanien och skiter i allt, startar ett punkband och blir ihop med 23-årig spanjack som spelar gitarr.

Vem är Melissa?
Citera
2026-09-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Vem är Melissa?

Skribenten menar Vanessa, har sett det felaktiga namnet förut.
Citera
2026-09-27, 16:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Skribenten menar Vanessa, har sett det felaktiga namnet förut.
Finesse
Citera
2026-09-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det här kallar jag inte "några"... Mycket skräp också, redan packat ner läsglasögonen?

200g på ICA från Baltikum kan alla köpa. Alla fattar dock inte att de behöver sköljas och rensa lite innan tillagning.
Citera
2026-09-27, 17:48
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
200g på ICA från Baltikum kan alla köpa. Alla fattar dock inte att de behöver sköljas och rensa lite innan tillagning.
Räcker med att man tar en bakpensel och går igenom varje svamp separat.
Citera
2026-09-28, 07:31
Medlem
så har Anna fått uppmärksamhet igen

https://postimg.cc/dhgBn2RL
Citera
2026-09-28, 09:36
Medlem
TPLs avatar
Anna har inte särskilt bråttom med flytten eftersom hon mitt i den hade tid att åka iväg för skönhetsbehandlingar.
Citera
2026-09-28, 11:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka

Jag noterar till min stora förvåning att Anna Book gick till final i Lets Dance 2006. Hur är detta möjligt? Nu förlorade hon visserligen mot Måns Zelmerlöv. Men ändå... lika otippat som om Kurt Olsson skulle ha gått till final. Men det var väl därför hon fick vara med i rutan nu? Måns får ju inte vara med längre.

Så Annas jobb har varit att föda upp sina flyttslavar. Som jag skrev tidigare. Lillflickan har fått packa alla lådor, medan Flisan fått kränga skit på blocket. Det har tydligen inte gått så bra. Mamma Anna bjuder på grädde med svamp och köttbullar. Det är hennes insats. Männen får inte vara med på bild. Ja, ingen får vara med på bild vad det verkar. Måste ha tagit på krafterna på Anna att bryna svamp eftersom hon behöver en skönhetsbehandling mitt i flytten. Helt obegripligt.

Att Anna ska hålla ett peptalk till Martinus (eller om det är den andre?) känns lika självklart som att Doktor Bombay skulle hålla ett peptalk för... Magnus Uggla? Nu väntar vi bara på att Anna ska skrämma slag på halva Sigtuna efter flytten.
Citera
2026-09-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka

TookAnna ser ut som en Hobbit och då ber jag om ursäkt till Hobbitarna
Citera
2026-09-28, 13:22
Medlem
Citat:
Jag noterar till min stora förvåning att Anna Book gick till final i Lets Dance 2006. Hur är detta möjligt? Nu förlorade hon visserligen mot Måns Zelmerlöv. Men ändå... lika otippat som om Kurt Olsson skulle ha gått till final. Men det var väl därför hon fick vara med i rutan nu? Måns får ju inte vara med längre.

Så Annas jobb har varit att föda upp sina flyttslavar. Som jag skrev tidigare. Lillflickan har fått packa alla lådor, medan Flisan fått kränga skit på blocket. Det har tydligen inte gått så bra. Mamma Anna bjuder på grädde med svamp och köttbullar. Det är hennes insats. Männen får inte vara med på bild. Ja, ingen får vara med på bild vad det verkar. Måste ha tagit på krafterna på Anna att bryna svamp eftersom hon behöver en skönhetsbehandling mitt i flytten. Helt obegripligt.

Att Anna ska hålla ett peptalk till Martinus (eller om det är den andre?) känns lika självklart som att Doktor Bombay skulle hålla ett peptalk för... Magnus Uggla? Nu väntar vi bara på att Anna ska skrämma slag på halva Sigtuna efter flytten.

Förnedrings-TV då den var som bäst!! Flodhästen TookAnna bumlade och rullade fram på dansgolvet i klänningar som var på bristningsgränsen. Tooket på löpet som berättade att hon gjort abort under Lets dance perioden Alltid någon annans fel att hon förlorade mot Måns
Citera
2026-09-28, 14:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Anna tävlade i första säsongen innan någon visste att det hela skulle bli en tittarsuccée. Många av den här typen av program med juryer är väl dessutom något riggade, så jag fick intrycket av att Anna tog sig så långt just för att hon var lite av "dark horse" i tävlingen och därmed så byggdes det upp spänning mot tittarfavoriten före-kokain-Måns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in