2026-09-28, 11:09
Medlem
Kinnunen har Nooshi som bordsgranne denna mandatperiod 😂
Citera
2026-09-28, 11:13
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Jag håller med.
Hon visar upp sidor vi knappast vill se hos en statsminister och ledare.
Ger upp så snabbt betyder att hon är svag eller att övriga partier i oppositionen är hopplösa att regera ihop med.
Hon har aldrig tänkt sig regera med V men hoppas på mp, c, lib, och kd, vilket nog också är centerns plan och krav för att till slut stödja henne som statsminister.
Om det skulle utvecklas så kommer sossarnas del av politiken blir minimal, och Magda vara konstant skitsur då hon tvingas till tvåfrontskrig mot regeringdkollegorna och det egna partiet
Citera
2026-09-28, 11:14
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Är det inte lättare att övertyga två centerpartister att byta sida?
De kan få langsbygdmister roll och mycket inflytande.
De skiter i landsbygden 2026. De vill ha makten över småföretagare främst!

Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Alliansen har väldigt långt ifrån majoritet, det skulle vara att S accepterar att släppa fram dem, men de lär få svårt att regera därefter
Nja, de får ta stöd av SD. Pedofilerna kommer gråta men de kommer inse om man vill ha sin politik får man göra eftergifter. Kan kolla med min kontakt vad som händer inom C när jag träffar henom.

Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Och så ska det vara för ett bättre och tryggare Sverige!
Förhoppningsvis ännu mer återvandringspolitik också!
Ja men tyvärr lär det inte ske. SD går säkerligen med på att stoppa utvisningen av skötsamma invandrare.
Citera
2026-09-28, 11:16
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP

Nja, de får ta stöd av SD. Pedofilerna kommer gråta men de kommer inse om man vill ha sin politik får man göra eftergifter. Kan kolla med min kontakt vad som händer inom C när jag träffar henom.

Ja men tyvärr lär det inte ske. SD går säkerligen med på att stoppa utvisningen av skötsamma invandrare.
För SD att stödja en alliansregeringen kommer de vilja ha betalt för, vilket Centern kommer vägra ställa upp på
Citera
2026-09-28, 11:16
Medlem
Försök 1, Andersson, miss.
Försök 2 bör gå till Kristersson men det kommer sannolikt att misslyckas.
Försök 3, Andersson igen, här tror jag att V kommer att lägga sig, dock ej helt övertygad. Så jag gissar på en S+MP-regering med stöd från både V och C.
Tyvärr.
Citera
2026-09-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Mp ligger lågt och blandar sig inte i pajaskonsterna. Det kan vara först gången de gör någonting rätt.

S, V och MP kommer ALDRIG igen få inflytande om Centern hjälper inte de med de 24 mandat som de behöver för att få 175.

Det är Centern som bestämmer vilken sida ska regera Sverige.
Citera
2026-09-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP

Tidö kan fixa en role av småföretagminister för Centern.
Problem solved.
Citera
2026-09-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Ogiltiga röster, bortkastade röster och blanka röster hjälpte rödgröna att skappa kaos i Sverie.
Grattis ni nyttiga idioter.

Hade alla som röstat SD istället röstat på AfS som är ett riktigt nationalistiskt parti som står för det SD en gång i tiden stod för, så skulle det faktiskt kunna bli en förändring på riktigt i Sverige.

Istället fortsätter ni att rösta på Sionistdemokraterna som är kontrollerad opposition. Ge dig själv en klapp på axeln du röstar för att bli minoritet i ditt eget land.
Citera
2026-09-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Försök 3, Andersson igen, här tror jag att V kommer att lägga sig, dock ej helt övertygad. Så jag gissar på en S+MP-regering med stöd från både V och C.
Tyvärr.

Du glömde budget 2027 som har deadline 10e November.
Budget 2027 är viktigare om några misslyckande omröstningar.
Citera
2026-09-28, 11:21
Avstängd
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Kinnunen har Nooshi som bordsgranne denna mandatperiod 😂

Ja, den var rätt rolig!

Men annars, GUD vad många utländska namn som ropas upp (fr.allt från STHLM)!
Citera
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Agnes Hultén är riktigt het. Kan inte alla normala produktiva människor flytta från Sverige och lämna landet till de korkade, feta vänsterkvinnorna så kan de leva i sin utopi med två miljarder medeltida, inavlade araber
Citera
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Tyvärr.
Varför tror du v skulle lägga sig? Mittenpartierna har fört en kampanj länge mot V och de kommer inte ge dem någonting i regeringsställning, så varför ska V stödja en regering med C, S och Mp? Centern kommer inte ingå ett tidöavtal med V
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in