2026-09-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Och nu har även Brian Harpole avslöjats med att sitta och ljuga oss rakt i ansiktet...
Du pratar om.... vilken källa?
Citera
2026-09-27, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Du pratar om.... vilken källa?
Ett mail i rapporten från UVU. Sidan 40 om jag minns rätt.
Citera
2026-09-27, 11:30
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Är det inte lika bra ni lägger ner den här konspirationsteorin nu när ni inte har nåt mer än "nothing burgers" att tillföra?
Citera
2026-09-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Är det inte lika bra ni lägger ner den här konspirationsteorin nu när ni inte har nåt mer än "nothing burgers" att tillföra?
Det är väl tvärtom? Inte många tror längre på att Tyler sköt Kirk med en 30-06, och varje dag kommer det fram nytt som pekar på att höjdarna i TPUSA är kriminella.
Citera
2026-09-27, 11:55
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det är väl tvärtom? Inte många tror längre på att Tyler sköt Kirk med en 30-06, och varje dag kommer det fram nytt som pekar på att höjdarna i TPUSA är kriminella.
Det har inte kommit fram ett skit. Du postar inlägg här som du inte ens kan förklara vad det har för relevans i målet mot Tyler.
Citera
2026-09-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det har inte kommit fram ett skit. Du postar inlägg här som du inte ens kan förklara vad det har för relevans i målet mot Tyler.
Det är du fri att tycka men dom flesta håller inte med dig.
Citera
2026-09-27, 12:24
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det är du fri att tycka men dom flesta håller inte med dig.
Vad andra tycker är ointressant för mig. Jag är inte en i fårskocken, jag gör mina egna bedömningar och analyser sen kör jag på det. Även om det är jag mot resten av världen.
Citera
2026-09-27, 21:13
Medlem
Citat:
Sidorna 45-47. Där nämns Harpole.

Du borde kolla upp Maycee Crofts. Det är denne som hade direktkontakt med UVU. Och verkar ha varit drivande angående Fountain Courtyard.
Citat:
During the August 25 MEAC Teams meeting, Maycee Crofts,22 a Senior Field Representative for TPUSA, participated at the request of TPUSA. UVU participants raised concerns regarding TPUSA’s requested location in the large, tiered Fountain Courtyard .......
Sidorna 39-40.
Sidan 40 kan inte citeras, pga annat format än sidorna 39 och 41.

Citat:
Okej?
Jag har läst vad soldater och jägare har skrivit och många tycker att det är fullt möjligt.
Och delat med sig om sina egna erfarenheter där 30-06 och liknande kalibrar har betett sig som i Charlie Kirk fallet.
Senast redigerad av Piii... 2026-09-27 kl. 21:19.
Citera
2026-09-28, 09:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag tror att du är fast i en filterbubbla och har en enorm confirmation bias. Det är i stort sett bara konspirationsteoretiker som lever på att saluföra alternativa teorier som tror att TR inte sköt CK.

Som vi tidigare har diskuterat finns det väldigt mycket som tyder på att TR är skyldig och i stort sett inget alls som tyder på att ”sionisterna” är skyldiga.
Citera
2026-09-28, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tror att du är fast i en filterbubbla och har en enorm confirmation bias. Det är i stort sett bara konspirationsteoretiker som lever på att saluföra alternativa teorier som tror att TR inte sköt CK.

Som vi tidigare har diskuterat finns det väldigt mycket som tyder på att TR är skyldig och i stort sett inget alls som tyder på att ”sionisterna” är skyldiga.
Att Tyler sköt Kirk med det utpekade geväret är ganska uteslutet, men vilka som låg bakom får vi nog aldrig veta. Stora pengar handlade det troligen om.
Citera
2026-09-28, 10:15
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Att Tyler sköt Kirk med det utpekade geväret är ganska uteslutet, men vilka som låg bakom får vi nog aldrig veta. Stora pengar handlade det troligen om.
Nej, det är inte på något sätt uteslutet, precis all bevisning som finns pekar på att det är så.

Det enda som pekar på att det inte är så är hemmasnickrade teorier om vad som eventuellt skulle ha hänt som inte hänger ihop och skulle kräva en massiv konspiration med tusentals inblandade. Du själv avfärdar ju extremt lättvindigt bevisen mot TR och säger bara "ja, det kan man ju fejka" om precis allt, men du har inga som helst belägg för att bevisen skulle vara fejkade.
Citera
2026-09-28, 10:20
Medlem
Fantens avatar
I en annan tråd fick jag fler anledningar till att inte interagera med Månhopparen - han kände enligt egen utsago inte ens till Kirk innan mordet - men ändå vet han precis vilket inflytande han har på Trump och att han vare en shoe-in för en framtida presidentkandidatur. Det går som sagt inte att ta honom på allvar i det här ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in