2026-09-28, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är kanske inte intressant för engelsk skvallerpress att rapportera om en fd dokusåpastjärnas okända dotters otrohetsaffärer. Annars är ju engelsk press väldigt på hugget. Så du får kanske inse att det är CJ som är okänd i UK.
Den diskussionen hade vi för ett år sedan, du vet hur det egentligen förhåller sig med det. Dessutom måste du bestämma dig för vilket argument du ska använda, nu skriver du helt motsatta saker helt beroende på ditt syfte. Det är inte så snyggt.

Citat:
Det fetade. Vem var det som satt i en Engelsk TV-soffa och påstod att hon och barnen levt som hemlösa i Sverige utan pengar? Det var CJ. England som har de värsta skvallertidningarna i Europa.
Måns har inte uttalat sig i någon press/tv intervju överhuvudtaget. Mer än att han konfirmerade att han använt kokain och varit otrogen i en tidningsintervju.

Och boken som du vägrar att läsa är varken en hatbok eller en hämndbok.
Nej Måns har inte tagit till det tunga artilleriet mot CJ.
Han har inte sålt sitt hus i UK. Istället har han sålt av andra egendomar.
Han har inte förtalat CJ med ett enda ord offentligt.
Vad tror du hade hänt om han stämt henne för förtal samt förlorad arbetsinkomst?
Det hade stått Ciara väldigt dyrt. Då hade hon tvingats sälja sina två egna hus och det hade kanske inte räckt ändå.

EDIT: Mitt inlägg som du svarade på handlade om skilsmässan. Inte om äktenskapet.
Citera
2026-09-28, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Fixering vid att ha betalat? Vi är nog MÅNGA som är villiga att hålla med MZ i det här fallet Ciara upplevs som en bortskämd unge som om hon inte får som hon vill då sätter hon sig på tvären och vaskar allt från resor och annat, alternativt häller vatten på MZ i det här fallet mitt i natten. Tycker du att hon verkar normal? Är det någon som verkar ha drag åt psykopat hållet så är det nog hon. Alternativt är hon alkoholist för det verkar i hennes fall som när vinet kommer in går vettet ut!

Jag anser att de gjorde helt rätt som bytte kod hon är ju en FARA för MZ vad skulle hon mer kunna hitta på om hon var kvar i huset? Att han våldtagit henne eller misshandlat henne ännu mer än vad hon fabulerat om tidigare. Hon var ju dessutom själv orsak till att de inte kunde vistas under samma tak pga sin anmälan till de sociala .

Nu får vi se vad Ciara har fått på kroken den här gången och hur många privatskolor som RD kommer att betala för och vad mer han kommer betala för så att han behåller sin manlighet. Och du jag tror inte varken stora eller små händer har ett skit med saken att göra.
Det är ganska låg nivå på dina inlägg. Lite som ett barn i affekt som kastar ur sig så mycket förolämpningar som möjligt. Det är svårt att tänka sig att det annars brukar vara du som skriver långa inlägg om det fasansfulla förtalet som MånsPetter har utsatts för.
Citera
2026-09-28, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Ja. En pappa som har sin son varannan vecka är en närvarande pappa. Det är 50%. Ett normalt upplägg där han tar ansvar i vardagen.
Det som räknas och spelar roll. En pappa som väljer att bo i ett annat land och kommer en gång om året och ska vara "den roliga pappan" är ingen närvarande pappa öht.
Och det räknas inte som föräldraskap.

Håll käften om vad Måns betalt och inte, ingen bryr sig!!
Det var det minsta han kunde göra, herregud.
Och självklart kommer Ciara och hennes ex betaaaaaaaala privatskolorna själva nu.
Jesus.
Måns är en sån Gollum.
My preeeeeeciouuuuus moneeeeeey!

Rätt skall vara rätt. Jag hoppas verkligen Ciara får betala som hyresgäst i hans hus i England. Hon har egna bostäder. Hur kunde Måns behöva betala för Ciara och hennes ex sons privatskola. Han som du hyllar så…... Det du skriver är världsfrånvänt. Dags att ta en paus eller ge dig på Daniel Nanneskog istället.
Senast redigerad av Asdfghjkl-12345 2026-09-28 kl. 05:49.
Citera
2026-09-28, 06:56
Medlem
Citat:
Fixering vid att ha betalat? Vi är nog MÅNGA som är villiga att hålla med MZ i det här fallet Ciara upplevs som en bortskämd unge som om hon inte får som hon vill då sätter hon sig på tvären och vaskar allt från resor och annat, alternativt häller vatten på MZ i det här fallet mitt i natten. Tycker du att hon verkar normal? Är det någon som verkar ha drag åt psykopat hållet så är det nog hon. Alternativt är hon alkoholist för det verkar i hennes fall som när vinet kommer in går vettet ut!

Jag anser att de gjorde helt rätt som bytte kod hon är ju en FARA för MZ vad skulle hon mer kunna hitta på om hon var kvar i huset? Att han våldtagit henne eller misshandlat henne ännu mer än vad hon fabulerat om tidigare. Hon var ju dessutom själv orsak till att de inte kunde vistas under samma tak pga sin anmälan till de sociala .

Nu får vi se vad Ciara har fått på kroken den här gången och hur många privatskolor som RD kommer att betala för och vad mer han kommer betala för så att han behåller sin manlighet. Och du jag tror inte varken stora eller små händer har ett skit med saken att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du har läst. I den mån du kan.
Intressant att du tror att jag läst för att jag skrev att han har småkuksenergi och pygméhänder. Då vände du från att vara arg att jag uppenbarligen inte läst hans skräp (precis som fallet är) till att jag måste ha läst.
Det var så träffande alltså?
Du som ser rakt in i hans hjärna, kalender osv. menar att just det var för träffsäkert för att inte ha läst boken 🤣.
Han sa i Skavlan att han känner sig minst i varje rum och jag ser ju på bild att han har små händer. Vilket killar på 167 brukar ha.

Småkuksenergi = helt fixerad vid sina pengar, har noll beskyddarinstinkt över sin egen fru och barn, bara sina pengar. Väldigt omanligt.
Det är så pinsamt och ofint att tjata så mycket om att ha betalat för sin fru och barn, du som alltid ska dra fin-kortet annars.
Citera
2026-09-28, 07:50
Medlem
Babydolls avatar
Citat:
Vem har sagt att han bor där gratis och vad har det med något att göra?

Vet du inte vad en benefik nyttjanderätt innebär? Om Måns hade hafe en sådan överenskommen hyressituation mot sin far, fastighetsägaren, hade det varit enklare för dem att snabbare att rättsligt kunna flytta ut Ciara. Utan att gå via uppsägningstid och avhysning via fogden.
Citera
2026-09-28, 08:12
Medlem
Citat:
Hur skulle du själv må om du fick ett hatdrev emot dig tror du.
När folk snackade skit om dig bakom ryggen vad du än gjorde.
I sådan mängd att du aldrig hade en chans att bemöta alla osanningar.
Om du inte kunde gå någonstans utan att folk blängde snett på dig.
Hade det inte påverkat dig väldigt negativt?
Om du inte kunde arbeta utan att folk hade förutfattade meningar om dig.
När hela ditt liv påverkades av det.
Du måste väl förstå att det lägger sten på bördan med att sluta med en väldigt
beroendeframkallande drog. Det finns många kändisar före MZ som slutat med kokain.
Men helt utan hatdrev och i det tysta.
Förlåt för att jag kallade dig dum i huvudet. Men blir lite löjligt att skylla på vad som skrivs här, att man måste skriva snälla saker här annars kanske han börjar med Kokain igen.
Citera
2026-09-28, 09:35
Avstängd
Citat:
Hehe. Det är faktiskt lite småkul att ni alla som aldrig skulle läsa boken - trots allt alla har läst boken.

Eftersom det verkar vara den värsta förolämpningen du kan komma med säger ju det nåt
Citera
2026-09-28, 09:40
Avstängd
Haha ja du får garanterat medhåll från lazydell, ollonplommonstop och dvärgen själv

Citat:

Citera
2026-09-28, 09:54
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Men varför är hon svartsjuk och avundsjuk på Ciara vad finns det för anledning till det?

Det tror jag inte hon är?

Måns nya flickvän är sannolikt inte korkad, varför skulle hon? Hon gillar väl honom pga hans personlighet och för att han ser bra ut? Säkert även kittlande att han är känd?
Citera
2026-09-28, 12:18
Medlem
Citat:
När du inte har ett piss att diskutera om, föreslår du en hypotetisk diskussion.
Om Baravara, väldigt omständigt.
Eller så börjar du bråka med någon om ngt litet tjafs som inte betyder ett skit i det stora hela.
För att du är en petemäter.
Stick o fota naket istället eller lyssna på Måns ljudbok. Det är ju gratis i en månad.

Det är naturligtvis helt relevant att diskutera "Baravara" eftersom Trådens Huvudperson har tillbringat tid där och avser att fortsätta tillbringa tid där. Om du inte själv har något att tillföra i det ämnet går det bra att avstå från att svara på inlägg om det.

Det är viktigt att diskutera även detaljer, eftersom de kan visa sig viktiga i det större sammanhanget. Du förefaller tycka att felaktiga detaljer inte ska påtalas, men i så fall blir ju tråden fylld med felaktig information som traderas vidare. Det gynnar ingen, inte ens Trådens Huvudperson, som du ändå månar om på ett härligt sätt.
Citera
2026-09-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Rätt skall vara rätt. Jag hoppas verkligen Ciara får betala som hyresgäst i hans hus i England. Hon har egna bostäder. Hur kunde Måns behöva betala för Ciara och hennes ex sons privatskola. Han som du hyllar så…... Det du skriver är världsfrånvänt. Dags att ta en paus eller ge dig på Daniel Nanneskog istället.
MånsPetter registrerade ett äktenskapsförord för att skydda sina tillgångar. Enligt det äger de halva huset var. Hon använder kanske bara sin halva?
Citera
2026-09-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Det tror jag inte hon är?

Måns nya flickvän är sannolikt inte korkad, varför skulle hon? Hon gillar väl honom pga hans personlighet och för att han ser bra ut? Säkert även kittlande att han är känd?

Detta gäller inte MZ nya flickvän.

Det gäller en kvinna i England vars man Ciara enligt uppgift ska ha haft en affär med december 2025.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in