2026-09-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Tydligen inte. Då hade de väl känt till formatet. I alla fall. För de som gjort det kloka valet att skippa tv-programmet fördomsshowen så beskrivs det här. Verkligen inte sugen på att höra någon partiledare frågas ut om sina toalettbesök.

https://www.svd.se/a/Gxj1mq/fordomsshowens-emil-persson-beter-sig-som-en-mobbare

Jag kan också tycka vissa podavsnitt kan vara cringe och tyckte det med med partiledarna var cringe. Men förlåt, om man är med i en den vanliga poden som hållt på i 10 år och ändå inte fattar premissen för man är för lat för att ens lyssna på den (eller typ googla, fråga någon annan då jag antar kändisar har assistenter eller publicister), får man inte lite skylla sig själv?
Senast redigerad av Stunkyn 2026-09-27 kl. 23:31.
Citera
2026-09-27, 23:29
Medlem
Hahaha, vad är nu detta? Försvarar folk helt seriöst att en vuxen karl efter åtta år fortfarande är så arg över ett skämt, som obs obs inte ens var på hans bekostnad, att han inte kan tygla sig utan börjar STRYPA vederbörande? Det är ju så bisarrt så det liknar ingenting.

Antingen så stör sig folk så till den milda grad på Emil Persson att de tycker det var gött att någon försökte ge sig på honom oavsett anledning, eller så har folk inte fattat vad som hände utan tror att det var någon form av hot inblandat. Men för all del, Holm verkar ju fortfarande tro det, trots att han anses smart och har haft åtta år på sig att processa skämtet.
Folk är en ständig källa till besvikelse.
Citera
2026-09-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Folk försvarar inte hans agerande pajas, kom in i matchen.
Vem fan anmäler ett påhopp från en tanig höjdhoppare i en bar?
En fitta. Haha!
Jo, det är extremt många som försvarat vad han gjort, även offentliga personer.
Att polisanmäla strypgrepp är en självklarhet.
Citera
2026-09-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hahaha, vad är nu detta? Försvarar folk helt seriöst att en vuxen karl efter åtta år fortfarande är så arg över ett skämt, som obs obs inte ens var på hans bekostnad, att han inte kan tygla sig utan börjar STRYPA vederbörande? Det är ju så bisarrt så det liknar ingenting.

Antingen så stör sig folk så till den milda grad på Emil Persson att de tycker det var gött att någon försökte ge sig på honom oavsett anledning, eller så har folk inte fattat vad som hände utan tror att det var någon form av hot inblandat. Men för all del, Holm verkar ju fortfarande tro det, trots att han anses smart och har haft åtta år på sig att processa skämtet.
Folk är en ständig källa till besvikelse.

Holms mentala färdigheter är av kalenderbitarslaget. Med det följer påfallande ofta bristande förståelse för kontext.
Citera
2026-09-27, 23:44
Avstängd
Citat:
Jo, det är extremt många som försvarat vad han gjort, även offentliga personer.
Att polisanmäla strypgrepp är en självklarhet.

Vänta, du vet vad som hände?
Berätta mer Jorja.
Citera
2026-09-27, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Vänta, du vet vad som hände?
Berätta mer Jorja.
Tänker du att det inte stämmer att han tagit strypgrepp eller? Att Holm går ut och ber om ursäkt och meddelar att han ska söka hjälp/gå i terapi för att han "tagit tag i skjortkragen" eller vad det var han sa.
Citera
2026-09-27, 23:53
Medlem
På något sätt påminner detta om när Will Smith slog till Chris Rock på käften på scen. Också sekundärkränkt man med kort stubin…
Citera
2026-09-27, 23:54
Medlem
st33rs avatar
Jag vill gärna veta ifall Holm tryckt upp killen mot väggen och hållt i skjortkragen typ, eller om det handlar om ett tvättäkta "strypmördargrepp" med två hände ämnat att kväva någon

Något säger mig att det mer handlar om att Holm tryckt upp Emil Persson mot väggen och höll honom i skjortsnibbarna snarare än att det var det tvättäkta "nu ska jag kväva dig till döds"-greppet. Fast man vill ju veta. Är ju stor skillnad mellan dessa, så man vill gärna veta exakt hur det skedde innan man helt tar ställning till allvaret i det som hände.
Citera
2026-09-27, 23:55
Avstängd
Citat:
Tänker du att det inte stämmer att han tagit strypgrepp eller? Att Holm går ut och ber om ursäkt och meddelar att han ska söka hjälp/gå i terapi för att han "tagit tag i skjortkragen" eller vad det var han sa.

"Jo, det är extremt många som försvarat vad han gjort, även offentliga personer.
Att polisanmäla strypgrepp är en självklarhet."

Vad gjorde Holmen frågade jag?

Trodde du såg det?
Citera
2026-09-27, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet
Frugan kanske räddade Emils liv, det är så det känns ärligt talat.
Japp. Hon gjorde en heroisk inssts.

Jag föraktar personer som använder våld i konflikter.
Citera
2026-09-27, 23:58
Medlem
ViperVens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Hur är skämtet inte kul? Det är ju helt otänkbart och absurt att Sjöberg skulle vilja döda Holm eller hans son, det är ju därför det är en kul fråga

Absurt ja, men fortfarande knappast kul.
Citera
2026-09-27, 23:58
Medlem
ViperVens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Nej, jag tror faktiskt inte det.

Ok. Tack för ditt svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto