2026-09-29, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av evilsphinx
Inte jämfört med medel i sverige. Han är exakt medel. När det gäller jämfört med andra höjdhoppare ( som snöflingan jämfört sig med hela livet) är han mycket kortväxt. Därav hans mindervärdeskomplex och rabiata taxbeteende.

Citat:
Ursprungligen postat av kaminos
Jag tror inte att han har mindervärdskomplex utan han har något annat som inte fungerar där uppe.
Han har säkert problem med bekräftelse. Stefan har hela tiden gämfört sig med andra personer , som att han är en bättre hoppare än Patrik Sjöberg fast att Patrik har hoppat högre.

Stefan och hans far gnällde på en hoppare från Honduras som vann os före Stefan. De tyckte att Hondurashopparen var en skam för sporten eftersom han var ny i sporten och hoppade med en konstig stil.

Ja, det där eviga gnällandet belyser verkligen att problematiken har funnits där hela tiden. Det handlar om en personlighetstyp som helt enkelt kräver en klinisk prövning. En ordentlig DSM-utredning skulle direkt klargöra exakt vilken diagnos och störning det rör sig om så att man får ett slut på alla bortförklaringar.
Citera
2026-09-29, 12:51
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Din teori är att de som har ett förkrympt paket går igång på småsaker? Hur går den ekvationen ihop med ditt eget vevande på nätet?

Holm behöver nog bara rikta sina krafter på rätt saker. En del saker är inte värt ett engagemang.

"Förkrympt paket" har jag inte skrivit något om så jag förstår inte varför du fokuserar på det? Eller, tja ..

Har bara kul på Flashback, mer kul än Holm som riskerar fängelse pga mindervärdeskomplex och utåtagerande. Borde stackarn inte ha vuxit ifrån detta redan som 20-åring?
Citera
2026-09-29, 12:54
Medlem
Citat:
Hur ska det gå?

Holm är en legend.

Den andre fjanten. Not so much.

Hur illa det kan gå för föredettingar som vissa menar är "legender" finns det många exempel på. Svårt för vissa när bekräftelsen inte kommer i strida stömmar.
Vad händer när snöflingan åker på en lite större motgång? Lex OJ Simpson.
Hoppas medecinen tar bra på lill- stefan.
Citera
2026-09-29, 12:54
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Hur ska det gå?

Holm är en legend.

Den andre fjanten. Not so much.

Holm är en kortväxt tönt med mindervärdeskomplex som slåss offentligt.

Dags att sätta honom ordentligt på plats med ett tioårigt fängelsestraff?
Citera
2026-09-29, 12:55
Medlem
Svårt. Nästan allt ska man få skratta om men linjen är tunn. Oklart hur roligt ett skämt att man ska mörda någon är. Låter som ett trist skämt. Personligen kan jag ta det mesta även mordhot men det beror på hur och vem som säger det men attack mot sina barn, hade jag inte accepterat men det beror helt på hur han sa det.
Kan inte svara på om Holm gjorde fel. Då det kan vara acceptabelt i mina ögon att attackera den javeln.
Citera
2026-09-29, 12:57
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombooj
Helt rätt. Nu när han har gjort bort sig totalt ser man hur etablissemanget direkt sätter igång med extrem damage control för att tvätta hans rykte. Men det enda väsentliga här är att skicka Holm på en DSM-utredning så att man kan ringa in hans obehandlade störning och sätta in rätt medicin.

Funderar på om inte slutenvård vore det bästa för Holm och Holms omgivning?

Människor som går till fysisk attack mot sina medmänniskor kan inte tillåtas springa fritt i samhället.

Droga ner i en madrasserad cell för omgivningens säkerhets skull?

Kasta nyckeln?
Citera
2026-09-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Med sina ynkliga 1,81 cm är Holm bra kort i rocken jämfört med långa män på 1,90+

Förmodligen därför han är så aggressiv?

Mindervärdeskomplex?

Som små hundar?

Hitler var kort och rapp, som Dalulven (av lätt insedda skäl) skulle ha sagt?

Efter sin förlust av ansikte inför hela svenska folket har Holm mycket att lära?

Hur ska det gå?

Fortsättning följer?
Som höjdhoppare är ju Stefan Holm väldigt kort i växten, om han nu är 1,81? Patrik Sjöberg är 1,99. De flesta manliga höjdhoppare med framgång är runt 2 meter i strumplästen. Så Stefan Holm är som humlan som egentligen inte kan flyga.
Bra att han tar tag i sitt dåliga humör.
Citera
2026-09-29, 13:08
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PublicenemyNo2
Som höjdhoppare är ju Stefan Holm väldigt kort i växten, om han nu är 1,81? Patrik Sjöberg är 1,99. De flesta manliga höjdhoppare med framgång är runt 2 meter i strumplästen. Så Stefan Holm är som humlan som egentligen inte kan flyga.
Bra att han tar tag i sitt dåliga humör.

Detta har jag försökt få en del här i tråden att förstå.

Men istället för att lyssna och lära projicerar en del av dem sina egna mindervärdeskomplex på Holm.

Holm som redan innan är ett enda mindervärdeskomplex?

Inte konstigt att hen flög Persson i strupen ilsken som ett bi?

Slutenvården nästa för denna stingsliga dvärg?
Citera
2026-09-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombooj
Det går inte att hålla henne utanför när hon faktiskt var en del av själva brottshändelsen som hennes man begick.

Istället för att hålla på med billig skadereducering och ljuga i media borde hon ha tryckt på för att han ska genomgå en riktig DSM-utredning och få psykiatrisk hjälp. Att hon istället väljer att sitta i media och försvara ett stryptag på nästan en halv minut visar ju bara att hon är med och driver det här spelet för galleriet.

Jag tror att de båda har/ har haft föreställningen att de är ett ”IT-couple”. Holm har laddat upp något slags alfahanneenergi och ser plötsligt Emil i hissen, han har lite skumpa under västen och känner sig untouchable.
Citera
2026-09-29, 13:24
Medlem
Haramadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Svårt. Nästan allt ska man få skratta om men linjen är tunn. Oklart hur roligt ett skämt att man ska mörda någon är. Låter som ett trist skämt. Personligen kan jag ta det mesta även mordhot men det beror på hur och vem som säger det men attack mot sina barn, hade jag inte accepterat men det beror helt på hur han sa det.
Kan inte svara på om Holm gjorde fel. Då det kan vara acceptabelt i mina ögon att attackera den javeln.

Fast för något som sades för 8 år sedan och som det redan betts om ursäkt för - även det för 8 år sedan.

Stefan Holm borde nog gå i rejäl anger management-terapi för att kunna gå till botten med varför han beter sig som han gör. Karln är ju pinsam på riktigt.
Citera
2026-09-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Svårt. Nästan allt ska man få skratta om men linjen är tunn. Oklart hur roligt ett skämt att man ska mörda någon är. Låter som ett trist skämt.

Hur är den här tråden 175 sidor in och man måste fortfarande påpeka att det alltså är ingen som sagt att dom ska eller vill mörda varken Holm eller hans son. Emil Persson frågade Patrik Sjöberg om han ville döda Holm eller (”snuddat vid tanken”) hans son vilken Sjöberg sa nej till
Senast redigerad av Stunkyn 2026-09-29 kl. 13:54.
Citera
2026-09-29, 13:46
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Hur är den här tråden 175 sidor in och man måste fortfarande påpeka att det alltså är ingen som sagt att dom ska eller vill mörda varken Holm eller hans son. Emil Persson frågade Patrik Sjöström om han ville döda Holm eller (”snuddat vid tanken”) hans son vilken Sjöström sa nej till

Vem är Sjöström? 242?

Hur kommer man ens på en sådan fråga. Det är den mest skruvade detaljen i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in