2026-09-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Har hon sagt hon hade för vitaminbrister?
Nej, hon sade bara att hon hade brist på blod, och höga inflammatoriska markörer.
Det var sjukvårdens prover nyligen. Proverna hon pratade om från det där företaget sade hon inget särskilt om bara att de blivit bättre.

Du får minnas att hon i alla år sålt tillskott eller gjort reklam för tillskott i samarbete.
Citera
2026-09-27, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nej, hon sade bara att hon hade brist på blod, och höga inflammatoriska markörer.
Det var sjukvårdens prover nyligen. Proverna hon pratade om från det där företaget sade hon inget särskilt om bara att de blivit bättre.

Du får minnas att hon i alla år sålt tillskott eller gjort reklam för tillskott i samarbete.

Och har hon även använt de tillskotten så är det ju inte alls bra reklam. Tycker det är oerhört konstigt att hon tog prover hos sjukvården, hon vill ju inte ha något med dom att göra....
Citera
2026-09-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
En nerkissad madrass från en alkis har hon haft i 13 år. Då har man problem när man inte en kan kasta den. Hon har med hela sin mammas hem till Gävle. Ett helt uthus med mammans grejer har hon. En "mamma" som behandlade E som skit. Hon ville bara att E skulle gå och dö. Hon hade gjort en strypsnara till E. Fin morsa. Och E sitter och gråter över mammans saker. Hade det varit min mamma så hade jag med glädje eldat upp hennes saker. Inte släpet skiten med mig.
Måste vara nått fel på Ellie som spar mass skit. Min son avled i januari i år och jag har rensat bland hans saker och skänkt dom. Man söjer inte mer för man behåller allt.

Jag sörjer med hjärtat och bara sparat lite saker han köpt och gjort❤️

Men Ellie är ju helt störd
Citera
2026-09-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Måste vara nått fel på Ellie som spar mass skit. Min son avled i januari i år och jag har rensat bland hans saker och skänkt dom. Man söjer inte mer för man behåller allt.

Jag sörjer med hjärtat och bara sparat lite saker han köpt och gjort❤️

Men Ellie är ju helt störd
Beklagar sorgen och vet hur tufft det är 🙏🏼❤️
Ja hon är störd 🤪
Citera
2026-09-27, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Beklagar sorgen och vet hur tufft det är 🙏🏼❤️
Ja hon är störd 🤪
Tack 🌹🌹🌹
Citera
2026-09-27, 14:29
Medlem
Alla sörjer olika och på sitt sätt men att efter 12 år inte kunna slänga lådor med bröte som hon knappt tittat på sen mamman dog då har man fastnat i nåt väldigt osunt och behöver hjälp! Tyvärr så förstår ju inte E hur psykiskt osund och sjuk hon är och på hur många nivåer hon behöver hjälp! Orkar inte titta på vloggar eller inlägg längre just på grund av det. Det är som att se nån springa rakt mot ett stup.
Citera
2026-09-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Senaste vloggarna är så otroligt dåligt redigerade… Avbryts mitt i mening hela tiden… Bara massa bilkörning och hundpromenad… Och så på loppis nu och släpade hem massa ny skit.
Hon orkar inte längre, såååå tråkiga vloggar. Köra bil, dammsuga hallen, plocka ur diskmaskinen, köra bil och gå ut med hund plus lite fuldans och mycket gnäll och skitsnack om alla som inte gillar hennes
Citera
2026-09-27, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Alla sörjer olika och på sitt sätt men att efter 12 år inte kunna slänga lådor med bröte som hon knappt tittat på sen mamman dog då har man fastnat i nåt väldigt osunt och behöver hjälp! Tyvärr så förstår ju inte E hur psykiskt osund och sjuk hon är och på hur många nivåer hon behöver hjälp! Orkar inte titta på vloggar eller inlägg längre just på grund av det. Det är som att se nån springa rakt mot ett stup.

Det är väl en kombo. Obearbetat trauma. För som du säger hanterar vissa sorg på detta sätt.
Men hon samlar grejer i huset som är hennes också. Så att hon sparat mammans grejer är väl delvis pga att hon inte kan rensa alla.

Jättebra att Stefan verkar vara precis likadan, haha.
Citera
2026-09-27, 16:07
Medlem
Citat:
Det är väl en kombo. Obearbetat trauma. För som du säger hanterar vissa sorg på detta sätt.
Men hon samlar grejer i huset som är hennes också. Så att hon sparat mammans grejer är väl delvis pga att hon inte kan rensa alla.

Jättebra att Stefan verkar vara precis likadan, haha.

Obearbetat trauma…efter 15 år i terapi? Antingen väldigt kassa terapeuter eller så ljuger hon som vanligt.
Citera
2026-09-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Obearbetat trauma…efter 15 år i terapi? Antingen väldigt kassa terapeuter eller så ljuger hon som vanligt.

Säkert både och. Många upplever ingen förbättring av terapi, så bara för att man gått dit behöver man inte blivit hjälpt. Men det inser väl inte hon.

Och 15 år i terapi, vad exakt har hon gått i terapi för? Kanske olika saker. Hon pratar mycket om relationsterapin men det kanske behövs annan terapi.
Citera
2026-09-27, 17:40
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Minns inte exakt vad den hette men det är en låst grupp.

Här är en rolig post från Facebook där hon visar sin VIKTNEDGÅNG och gör reklam för tillskott.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10158313381351669&id=64886666 8
Men åh, jag minns nu att hon hade något pulver som hon skopade i sig hela tiden rakt i munnen som skulle vara mot sötsug. Antar att det inte var så magiskt eftersom hon slutade med det.
Citera
2026-09-27, 18:32
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Hon orkar inte längre, såååå tråkiga vloggar. Köra bil, dammsuga hallen, plocka ur diskmaskinen, köra bil och gå ut med hund plus lite fuldans och mycket gnäll och skitsnack om alla som inte gillar hennes
Precis samma vlogg idag...man kan se samma vlogg varje dag i 397 dagar istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in